: sob sty 17, 2009 12:01
takmam golfa 4 98r. 110km 1.9 TDI licznik do 220 i czy by dało zamienic go na 1/2 fis albo cały??
takmam golfa 4 98r. 110km 1.9 TDI licznik do 220 i czy by dało zamienic go na 1/2 fis albo cały??
Ale nie bedzie latwo znalezc taki licznik. Musisz szukac ze srodkowymi cyframi 919, czyli bez CAN lub kupic adapter.mariosol pisze:takmam golfa 4 98r. 110km 1.9 TDI licznik do 220 i czy by dało zamienic go na 1/2 fis albo cały??
jestDaniels18 pisze:chciałem sie zapytać czy jest możliwość zamontowania pełnego FIS
zależy co będziesz chciał uzyskaćDaniels18 pisze:czy bedzie trzeba jakieś przeróbki robić
w tym topicu jest odpowiedź na Twoje pytanie: jeżeli to zegary VDO to się da, sposób też jest na forum opisany tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162092martino87 pisze:czy udałoby mi się uaktywnić zasięg, czyli ile km na baku
Więc jednak jest jakaś nadzieja ,choć mówią że "nadzieja matką głupich"Cienki07 pisze:Witam wszystkich meczących się z zegarami w naszych golfach.
Chciałem obalić powszechnie panującą opinie iż CAN pojawiło się w połowie roku 99, i tym samym zasiać niektórym ziarenko nadziei, moje auto jest z końca 98 (w wersji high i to ma wg. mnie największe znaczenie) i ma CAN, ponadto jest pełna wiązka czyli pokazuje temp. i spalanie.
Najlepszym i najprostszym sposobem na sprawdzenie który zdradził mi Greg (i tutaj wielkie podziękowanie dla niego) jest odpalić na starym liczniku i na pracującym już silniku podpiąć licznik z CAN.
pozdro
Wy się zdrowo czujecie z wymianą licznika na zapalonym aucie???? A nie łatwiej VAG-iem sprawdzić czy macie CAN-a czy nie??? Przecież wystarczy sprawdzić numer licznika.Cienki07 pisze:Witam wszystkich meczących się z zegarami w naszych golfach.
Chciałem obalić powszechnie panującą opinie iż CAN pojawiło się w połowie roku 99, i tym samym zasiać niektórym ziarenko nadziei, moje auto jest z końca 98 (w wersji high i to ma wg. mnie największe znaczenie) i ma CAN, ponadto jest pełna wiązka czyli pokazuje temp. i spalanie.
Najlepszym i najprostszym sposobem na sprawdzenie który zdradził mi Greg (i tutaj wielkie podziękowanie dla niego) jest odpalić na starym liczniku i na pracującym już silniku podpiąć licznik z CAN.
pozdro
Niestety nie wystarczy, bardziej zorientowani w temacie wiedza o co chodzi, era liczników na korbę (tzn. na linkę) już minęła, jeśli nie orientujesz się w temacie to wypowiadaj się na forum malucha albo syrenkiWy się zdrowo czujecie z wymianą licznika na zapalonym aucie???? A nie łatwiej VAG-iem sprawdzić czy macie CAN-a czy nie??? Przecież wystarczy sprawdzić numer licznika.
Zawsze ja jakieś wady, ale przynajmniej to pewna metoda, bo jak powiedział Greg wiązka możne być przystosowana i nie świadczy to o obecności CAN, poza tym sam się dziwiłem ze to takie proste max 10 min.Niestety wadą tego sposoby jest to że trzeba mieć zegary z CAN na podmianę
Których niestety nie posiadamJutro chyba rozbiorę podszybie i sprawdzę kolory kabli we wtyczce ECU,to chyba też sprawdzona metoda?
bardzo dobrze się czujemy - poduszki też wyjmowałem na podpiętym aku - a kumpel wyjmował wkręcał iw imadło i strzelał żeby zobaczyć jak działają.bm86 pisze:Wy się zdrowo czujecie z wymianą licznika na zapalonym aucie???? A nie łatwiej VAG-iem sprawdzić czy macie CAN-a czy nie??? Przecież wystarczy sprawdzić numer licznika.
Nie no napewno jeszcze jest jakiś sposób aby móc sprawdzićuksz pisze:Więc pozostaje mi mieć nadziej i skombinować zegary z CAN'em chociaż na 10 min