Strona 31 z 126

: sob lut 17, 2007 11:19
autor: Marszall
Uporałem się ze swapem nareszcie :bigok:
Silnik chodzi wporządku,wkręca się na obroty jak nigdy, wspominanej turbodzióry jakoś nie odczówam.

Tylko mam pewne ale co do pracy na zimnyn: Jak rano dziś odpalałem na ssaniu zapalił odrazu i chodził sobie jakiś czas ale gdy chciałem ruszyć do silnik zaczoł sie dławić-nie wchodził na obroty. Pytam więc czy to normalne-silnik się jeszcze dostatecznie nie rozgrzał może a mróz był dzis -7 stopni. Jak silnik osiągnoł już właściwą tęp. pracy to wkręcał się na obroty ładnie tylko troche długo musiałem go grzać.

I jeszcze pytanie natury technicznej: czy złe ustaienie składu mieszanki ma jakiś niekozystny wpływ na prace silnika oprócz toxyczności spalin. Obroty mam ustawione na jakieś 950 ale jak go przegazuje to 1100 sie ustawia. No i po odpaleniu bez gazu mam tak z 600-700 i chodzi jak dodam gazu to wzrasta na 950 i tak zostaje. Czy mam coś uszkodzone w gaźniku czy to tylko regulacja>???

Jakby co to wrzócę zdjęcia jak rozwiązałem podłączenie linki gazu-moim zdaniem najlepsza opcja na częściach polonezowskich.

POZDRAWIAM WSZYSTKICH SZCZĘŚLIWYCH UŻYTKOWNIKÓW WEBERA

: sob lut 17, 2007 11:52
autor: KamilW
Marszall pisze:Tylko mam pewne ale co do pracy na zimnyn: Jak rano dziś odpalałem na ssaniu zapalił odrazu i chodził sobie jakiś czas ale gdy chciałem ruszyć do silnik zaczoł sie dławić-nie wchodził na obroty. Pytam więc czy to normalne-silnik się jeszcze dostatecznie nie rozgrzał może a mróz był dzis -7 stopni.
Norma, trzeba sie przyzwyczaic.
Marszall pisze:Jak silnik osiągnoł już właściwą tęp. pracy to wkręcał się na obroty ładnie tylko troche długo musiałem go grzać
ja odkad mam pelny syntetyk to wogole nie moge spwojego zagrzac, zrobilem dzisiaj 50 km a silnik letni
Marszall pisze: jeszcze pytanie natury technicznej: czy złe ustaienie składu mieszanki ma jakiś niekozystny wpływ na prace silnika oprócz toxyczności spalin
no niby ma ale nie jest to bardzo istotne.
Marszall pisze:Obroty mam ustawione na jakieś 950 ale jak go przegazuje to 1100 sie ustawia. No i po odpaleniu bez gazu mam tak z 600-700 i chodzi jak dodam gazu to wzrasta na 950 i tak zostaje. Czy mam coś uszkodzone w gaźniku czy to tylko regulacja>???
cos masz z regulacja

[ Dodano: Sob Lut 17, 2007 10:59 ]
A i kilka danych hamownianych :)
- weber + stozek + 2 cale wydech bez katalizatora + olej syntetyk:
87KM/4200 obr/min i 134 Nm/2600 obr/min (11 s do 100 km/h)
- weber na glowicy z 2E i digifancie II (przeplywomierz drutowy), reszta jak wyzej:
103KM/4600 obr/min i 148 Nm/2800 obr/min (9,5 s do 100 km/h)
Sprawność skrzynki biegów na syntetyku 75W90: 94% !!!
To tyle z danych mojego poczciwego 1,6 litra...
Obecnie jak chyba widzicie zdradzilem webera na rzecz wtrysku wielopunktowego i przygotowuje niespodzianke... Pierburga 2E2 w wersji zmodyfikowanej by KamilW :D !!! Ktory bedzie mial wszystkie zalety WEBERA bez jego wad...

: sob lut 17, 2007 13:29
autor: gor7
KamilW - Czekamy z niecierpliwością!!!!!!!!! :hmm: :food:

: pn lut 19, 2007 15:16
autor: daro46
spoko jak na poczciwe 1.6 :satan: ja ma takie pytanko odnośnie tego wydechu ,ja mam 2cale od strumienicy do przedostatniego tłumika remusa,na końcu mam chyba k&m bo nie ma na nim zadnych oznaczeń ,te 2 cale masz od samego kielicha czy to została seria ?? masz u siebie lpg?? bo ja mam ze względów ekonomicznych, trochę *ujnia z tym ale co zrobić jak się chce jeździć a jest się studentem ;/

: czw lut 22, 2007 15:14
autor: KamilW
2 cale mam od kielicha bo on juz seryjnie mial 2 cale i taka srednica bez zadnych zwezek idzie do samego konca. Teraz juz w kwasowce ze strumienica z kwasowki i tlumikiem tylnym z GTD... ogolnie fajnie buczy. A co do kwasowki i rurek na dolot a takze wszelkich ksztalterk alu to moge wszystko zalatwic w rozsadnej cenie. Jak ktos chce to pisac.

: pt lut 23, 2007 02:55
autor: dlugi_
Witam! coraz poważniej myśle o swapie w mojej golfinie 1,6 RF. Tak sie zastanawiam gdzie można w okolicy dostać materiał na kryze i ile to bedzie kosztowało. Jestem z Czechowic wiec nie daleko :) może w bielsku idzie coś takiego dostać ? Jak wiesz to daj znać zaopatrze sie w to i bede grzebał aha a taki gaźniczek gdzie moge dostać ? Wsumie sasiad ma parking policyjny jakieś kanty tam stoja z tego co ogladałem wiec coś by sie może znalazło. Problem polega na tym że nie wiem jak odróżnić gaźnik z mechaniczna przepustnica od podciśnieniowej :| Jak słysze o tej turbodziurze to aż mnie mdli heh teraz też tak mam a już wszystko wymieniłem - świece, przewody, kopółke, palec, filtr paliwa, filtr powietrza i dalej to samo... Jeszcze zapłon pojade ustawić mimo tego że wyglada na dobry :)

Pozdro

: pt lut 23, 2007 08:41
autor: KamilW
Skontaktuj sie ze mna... tak wogole to mam fajnego Webera na handel... jak ktos szuka to 50 zl z wysylka do malej negocjacji. Pozdrawaiam

: pt lut 23, 2007 19:05
autor: Henio3434
Witam wszystkich ponownie.
Przejechałem już z weberem na pokładzie ponad 3000 km SPALANIE średnio 10l gazu (jak ktos ma lekką nogę to spokojnie zejdzie na 8l), Dzisiaj rano -10* mrozu - zapalił od strzała na LPG. Marszall - jak szarpie na zimnym silniku to spróbuj mu ssanie zmniejszyć bo u mnie jest podobnie jak zapalam na pełnym ssaniu, Zmniejszam do połowy i jedzie normalnie - generalnie daj mu tyle ssania żeby silnik równo chodził, Natomiast odnośnie turbodziury to wystarczy deptać tyle, żeby się 2 przelot nie otwierał, na 1 przelocie otwartym do końca kopa ma podobnego a nie zmula go (przynajmniej u mnie na LPG) - można się przyzwyczaić.
Pozdro i szerokości...

: pt lut 23, 2007 19:15
autor: KamilW
Panowie ratujcie, kupilem zlomburga!!! jednakze zlom to malo powiedziane, Moze ktos chce sie pozbyc swojego Pierburga 2E2 w slusznej sprawie?? Konkretnie brakuje mi:
- rurki i srubki z regulacja mieszanki
- vax elelmentu z tym popychaczem
- plastiku domykajacego druga przepustnice
Jesli ktos chcialby wspomoc mnie czesciami czekam na propozycje, oplace przesylke i dorzuce sie na piwo :D mam nadzieje ze ktos mnie wspomoze czesciami wzamian za moje zaslugi :prayer:

: pt lut 23, 2007 19:42
autor: dlugi_
No zakupiłem przed chwilka Gaźniczek od KamilaW nawet mi go wyczyścił i kupił aluminium pod kryze - dzieki wielkie za to. Zabieram sie powoli do majsterkowania jak coś bede kombinował to sam znać.
pozdro

: pt lut 23, 2007 20:48
autor: KamilW
No nie ma sprawy, mam nadzieje ze bedzie dobrze sluzyl...
PONAWIAM MOJ APEL!!! CHŁOPAKI POMOCY!!! Potrzeba mi popychacza do vax elementu, kominka regulacji mieszanki i plastiki przymykajacego 2 przepustnice... reszta jest sprawna... tylko uszczelki do wymiany no i przerobka :D

: sob lut 24, 2007 23:13
autor: Ardiano
witam....tak czytam i czytam i wlasnym oczom nie wierze....zastanawialem sie nad zmiana silnika bo mam 1.3 ale moze pokusze sie na swap gaznika skoro tak jest zachwalany.:)

Jesli mozna to ja poprosze ta porade na maila: ardiano1@gazeta.pl
A spalanie w jakich granicach sie teraz miesci?

: ndz lut 25, 2007 14:19
autor: KamilW
Porada poszla, u mnie w 100 konnym 1,6 pali mi okolo 7-8 w miescie!!!

: ndz lut 25, 2007 15:27
autor: gregoreq
KamilW pisze: - weber na glowicy z 2E i digifancie II (przeplywomierz drutowy), reszta jak wyzej:
103KM/4600 obr/min i 148 Nm/2800 obr/min (9,5 s do 100 km/h)
To jak to masz gaznik i wtrysk razem ??

Wogole to pokaz troszke fotek jak te twoje bajery obecnie wygladaja .

Co do spalania to jakie miales na weberku na pb ? Obserwuje temacik i tak jak wielu coraz bardziej mysle o zmianie sposobu zasilania silnika .