Strona 31 z 69

: wt sty 06, 2009 21:37
autor: szysz61
Witam!
Wymieniłem niedawno zegary na takie z polową fis. Zamiana się udała.Wszystko działa OK. Jestem z nowych zegarów bardzo zadowolony. Nasunęło mi się takie pytanie. Czy można ustawić taką opcję, że wyświetlacz jest wyłączony i nic nie pokazuje?

: wt sty 06, 2009 21:41
autor: greg
szysz61 pisze:Czy można ustawić taką opcję, że wyświetlacz jest wyłączony i nic nie pokazuje?
wg mnie tak - zmiana w eprom - tylko po co?

: wt sty 06, 2009 21:45
autor: szysz61
Rozumiem. Pytałem tylko z ciekawości. Dzięki za odpowiedź.

: wt sty 06, 2009 22:03
autor: Oli
w pełnym FIS mona wyłączyć, po ponownym włączeniu zapłonu znowu jest na ON

: śr sty 07, 2009 09:25
autor: balchan
Witam
Dzięki za odpowiedź greg. No to zaczynam modyfikacje w moim golasie :smoke:

: ndz sty 11, 2009 14:16
autor: greg
Rotex pisze:Oczywiście jak większość z nas chciałbym PEŁNY FIS :food: ale proszę o odpowiedz czy nie będzie problemów np z non stop świecąca sie kontrolka od płynu od spryskiwaczy - ja niestety jej nie posiadam:
nie będzie- wyłącza się vagiem lub montujesz czujnik :bigok:
Rotex pisze:Czy jest ktoś z okolic Łodzi, kto zczytałby kod PIN i służyłby pomocą przy montażu Komputera pokładowego?
jeśli skarżysko jest koło Łodzi to tak
manetkę kup a zegary albo się da załatwić albo kup na allegro -polecam zegary 1J5 920 826A bo będzie pokazywać ile przejedziesz na baku

: ndz sty 11, 2009 15:33
autor: greg
Rotex pisze:1J0 920 826AX moze być?
jeśli VDO (żeby zrobić rkm ) to tak - z tym że 1J5 mają srebrne tarcze - więc lepiej poczekać i nawet dołożyć 100 a lepiej wyglądają

: pn sty 12, 2009 18:33
autor: xander_88
Witam !
zakupilem zegar 1J5 920 826 C ....... czyli pojdzie ile kilosow na baku z tego co Greg pisze :) mam pytanka 3 .. 1 nie mam pinu do nich ... wyciągnie mi to elektromechanik na stole ? tzn. bez rozkręcania i podlanczania w miejsce starych narazie ?? 2 mam manetke pod kompa (w starych nie bylo fis-u) ma poobcinane w polowie przewody, pasuja kable ze starej, takiej bez opcji sterowania kompem ?? jesli nie to czy da rade to zlutowac ?? 3. czy jak będę miał już login nowych zegarów to odpale to wszystko sam POLSKIM VAG-IEM 2.5 ???

: wt sty 13, 2009 11:00
autor: greg
xander_88 pisze:wyciągnie mi to elektromechanik na stole ?
jak umie to tak - tylko czemu nie w aucie?
xander_88 pisze:mam manetke pod kompa (w starych nie bylo fis-u) ma poobcinane w polowie przewody
i tak musisz sobie kable pociągnąć do masy i do zegarów - więc lutowanie cię nie ominie
xander_88 pisze:czy jak będę miał już login nowych zegarów to odpalę to wszystko sam POLSKIM VAG-IEM 2.5 ???
odpalisz -tylko jeszcze powiedz jaki rok masz auta - bo jak z immo 3 to mogą byś problemy z dopasowaniem kompa silnika

: wt sty 13, 2009 11:40
autor: mariosol
Obrazek

U MNIE JUZ PO ZABIEGU :-) Oczywiscie nie dałbym rady bez greg ! po raz kolejny wyrazy szacunku i podziekowania :grin: :grin: :grin:

: śr sty 14, 2009 07:59
autor: xander_88
greg pisze:tylko jeszcze powiedz jaki rok masz auta
2001 , 1.9 tdi , zegar do 260 wyskalowany stary
greg pisze:jak umie to tak - tylko czemu nie w aucie?
bo chce zaplacic tylko za wyciagniecie kodu :) u mnie licza sobie za kazda srobke.. wiec bez sensu jesli sam moge zrobic tylko walsnie to 2001 r ... wiec immo 3 tak ??? jak duze moga byc problemy :) ???... i tak bede musial kiere pod nowe manetki sciagac (za jednym zamachem chce tempomat dozucic).

[ Dodano: 14 Sty 2009 07:08 ]
a tak wogole to problem jest to wyciagniecie kodu z zegarow .. przynajmniej w mojej okolicy objechalem wczoraj 4 mechanikow-elektro mechaniko i zaden nie dal rady :) dzis jade do jakis magikow co przebiegi cofaja w licznikach ... moze oni dadza rade..