Strona 4 z 4

: śr kwie 06, 2005 14:11
autor: gtig60
hej. ja jestem posiadaczem Merca W210 E230 "96r. pali grubo ponad 20l. bylem na kompie i wszystko co elektroniczno-elektryczne jest wpozadku. Przyczyna lezy podobno w zasysaniu lewego powietrza. Mech stwierdzil ze moze byc wydmuchana uszczelka pod kolektorem ssacym, ale ..... nie byl przekonany. A jezeli on nie jest to i ja. Sam musze poszukac gdzie zassysa, oszczedze troszke grosza jak sie uda. Kolega w Nissanie 300zx mial tez wysokie spalanie i walil na czarno (niespalonym paliwem) po kilku wizytach u mechow sam sie uporal z problemem. "posadzil" kolege na pedale gazu i sam sluchal gdzie syczy, okazalo sie ze mial walniety intercooler i po wymianie go spalanie spadlo z 40 na 25 literkow. hehehe czyli bardzo dobre biarac pod uwage ze caly czas gaz lezy w podlodze. heheh pozdrawiam ps. jak sie uporam z mym bolidem dam znac.

: śr kwie 06, 2005 14:28
autor: Sylvo23
a ja wiem co to jest, zablokowali(odłączyli)ci cos takiego co sie zwie czujnik Air Intake,i autko ci wali na maxymalnej dawce paliwa bo komputer swiróje(myśli ze silnik cały czas jest zimny ,a jedzie tak powoli do go benzin zalewa choc tego niewidac i potencjowetr przeustnicy sie dokonca nie otwiera),sprubój go znależc,a i nie słuchaj kogos tam zeby restartowac kompa i czekac 30 min az sie zagrzeje i obruci wentylatorem,ludzie przeciez to nie polonez,komputery boscha nie wymagaja takich zeczy system sie zdjagnozuje w 5s od odpalenia autka,pozdr

: śr kwie 06, 2005 14:33
autor: golec
Witam. Mam golfa III AAM i spalanie ma w granicach benzyna 7,8 l a gaz 9,5 a więc książkowe, ten silnik jest jeden z bardziej ekonomicznych i radziłbym zająć się najpierw benzyną bo to bazowe paliwo .Sprawdzić długość wtrysku. z tym resetem kompa powinno pomódz bo sam miałem problem z falowaniem na zimnym silniku i przestawiłem sondę na masę albo można załozyć przekaźnik restartujacy.
Ale najlepiej byłoby wpiąc innego kompa bo masz niezłego smoka jak widzę.

: czw kwie 28, 2005 13:30
autor: chrzancio
NO I GOTOWE!
Mineło trochę czasu przy testowaniu ale ogólnie wszystko jest dobrze!
Głowica zmieniona,przy okazji rzecz jasna uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego...kolektor dolotowy spolerowany bez grzałki jeż (wogóle nie odczuwam różnicy bez niej przy uruchamianiu samochodu) /Zresztą i tak na codzień Gaz/ Głowica planowana o 1mm. Różnica w mocy jest prawie nie odczuwalna.Może troszeczke.Kompresja na wszystkich garach podchodzi pod 11atm.
Co najważniejsze spalanie jest <chyba> ok.
Przy przeróbce przy okazji wyczyściłem cały wtrysk,połączenia itp.
Nic nie budziło podejżeń (moze oprócz masy łączącej cewke zapł.z głowicą-był przerwany).
Spalanie na paliwie spadło mi do 10L przy mojej <nie delikatnej> jeździe po mieście.Przy jeździe w nocy z nie zaczęstym stawaniem i bez wiekszych szarpnięć spalił mi 8. Więc chyba w granicach rozsądku!!

MAM TERAZ PROBLEM Z WYKORZYSTANIEM TEGO WAŁKA OD SILNIKA ABS PONIEWAŻ ZAMÓWIŁEM CHIPY Z NIEMIEC (1do silnika ABS i 1 do AAM). NIESTETY DOSTAŁEM NIE DO TEGO STEROWNIKA!
ALE NIE WIEM JAKIE ZAMÓWIĆ BO DLA MOJEGO SILNIKA AAM NIE MA CHYBA ODPOWIADAJĄCEGO STEROWNIKA ABS.
MOŻE KTOŚ MA POJĘCIE JAK DOBRAĆ TEN CHIP Z FAZAMI ZAPŁONU DLA WAŁKA ABS?? :hmm:

: pt kwie 29, 2005 11:41
autor: Sebastiannnn
:) wspolczucia !