Ja bym Ci polecił olej motula, tylko taki do twojego silnika kolega na forum sprzedaje takie oleje i on Ci dobierze odpowiedni. Olej musisz mieć do pompowtryskow. Ja sam na nim jezdze i polecam.bkolodz pisze:u mnie - 2 dni temu sprowadzone auto- musze zmienic olej, a lany byl jakis castrol - bo tylko tyle jest na wlepce. Silnik to 1,9 TDi 131 PS AVF, przebuieg 167 tys. Doradzcie co wlac.
Mowaq oczywiscie o passacie 2001r, pierwsza rejestracja 2001
Jaki olej do silnika?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 350
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
1.9 TDI 110 PS i 247 Nm. ( + wtryski 216)
A to link do mojego golfika.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1363601#1363601
Sprzedam Golfa gg.23238162 tel. 721164930
A to link do mojego golfika.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1363601#1363601
Sprzedam Golfa gg.23238162 tel. 721164930
- lukjar7
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
- Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
- Kontakt:
ja też kolego od wiosny latam na 205/55r16 i odczucia moje sa same pozytywnetekken82 pisze:Jeżdżę na 205/55 r16 od ok 2 tyś Km i nie czuję żadnego spadku mocy ani przyspieszenia Oponki miodzio (Dunlop Fastresponse) od razu inna jazda w porównaniu z Orginalnymi balonami 185/80 r14 - nie buja na zaketach jak w starze, lepsza przyczepność tylko w koleinach strasznei nosi - ale to norma ponoc na takiej szerokości lacia.lukjar7 pisze:to ja też sie wypowiem.. a co??
co do dynamiki to jak jezdze sam badz we dwie osoby to nie ma nad czym płakać
ale ten golf ma taka granice....jak sie dopakuje ludzi i bagażu to zaczyna się robić z nim ciężko. w moim przypadku jak autko kupiłem to dziwiłem sie że lepiej mi idzie na małych obrotach niz na duzych i sobie zadawałem pytanie dlaczego??? przeciez to jest 16V. a gdy ktoregos dnia odkrecilem pokrywe filtra powietrza to sie zdziwiłem bo wygladał jak filtr weglowy gdy go wymieniłem samochód był żwawszey o niebo. jezdziłem mnostwem samochodow z takimi pojemnosciami i uważam ze akurat moj golf jak na ta pojemnosc to idze az za dobrze, przy wciskaniu gazu przy 130km/h czuc jak autko sie wyrywa do pszodu, ale to sa odczucia moje jak jezdze sam, no i jezdze na 175/80 r14 na wiosne zmienie na 195/65 r15 myslalem zakladac alusy 205/55 r16 ale mysle ze zbyt zabije nimi to autko i 195/65 r15 bedzie optymalnym rozwiazaniem.
co do oleju to jak przyjechał do mnie z belgii to mial jakis tam olej nawet nie wiem jaki i go nie podpijał ale gdy zmieniłem go na castrola 10w40 z allegro to zaczal go podpijac i to zdecydowanie za duzo, na wiosne wleje valvoline bo ludzie mi polecali i zobaczymy jak bedzie z podpijaniem,
swoja droga wydaje mi sie ze ten castrol z allegro jest jakis lewy
trakcja jest dobra chodz mi to juz nie wystarcza, trzeba zainwestować w nizsze-twardsze zawieszenie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 13:35
- Lokalizacja: Bełchatów
Panowie czytam o tych olejach i zwariowałem. Swojego golfa IV 1.4 16V kupiłem jakieś pół roku temu i oczywiście wymieniłem wszystkie płyny. Mechanior wlał mi CASTROL 10W40. Wózek ma przejechane 180000 ale jest w niezłym stanie technicznym. Minęło pół roku i profilaktycznie przejechałem się do kolegi który robi w autoryzowanym serwisie VW i ten słuchając wózka usłyszał że klekoczą mi zawory co jest winą źle dobranego oleju (ponoć jest za rzadki). Radzi mi jak najszybciej wymienić go na MOBIL 5W50. Z tego co czytałem przy takim przebiegu zaleca się 10W40 ale rzeczywiście sam się przysłuchałem i zawory są troche słyszalne. Boję się że rozreguluje mi to silnik. Czy wymieniać olej na 5W50 czy zostać przy starym. Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam
- lukjar7
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
- Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
- Kontakt:
powiem Ci kolego jedno ze oleje poszczegolne czy minerał czy supersyntetyk maja podobna konsystencje po rozgrzaniu, u Ciebie klekocza bo sa raczej zuzyte popychacze hydrauliczne, to nie jest wina oleju ja latam na 10w40 i chodzi jak zegarekcytrolexus pisze:Panowie czytam o tych olejach i zwariowałem. Swojego golfa IV 1.4 16V kupiłem jakieś pół roku temu i oczywiście wymieniłem wszystkie płyny. Mechanior wlał mi CASTROL 10W40. Wózek ma przejechane 180000 ale jest w niezłym stanie technicznym. Minęło pół roku i profilaktycznie przejechałem się do kolegi który robi w autoryzowanym serwisie VW i ten słuchając wózka usłyszał że klekoczą mi zawory co jest winą źle dobranego oleju (ponoć jest za rzadki). Radzi mi jak najszybciej wymienić go na MOBIL 5W50. Z tego co czytałem przy takim przebiegu zaleca się 10W40 ale rzeczywiście sam się przysłuchałem i zawory są troche słyszalne. Boję się że rozreguluje mi to silnik. Czy wymieniać olej na 5W50 czy zostać przy starym. Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam
wiam ja rowniez dolacze sie do tematy mam swojego golfika IV az tydzien no i po zakupie zawsze zaleca sie wymiane oleju bo nie wiadomo co kto lał no i tez postanowilem wyzmienic tylko jaki wlac?? moje auto ma silnik 1.4 i przebiego 190tyś i co zalac??
a tak po drugie to jak odpale auto to chodzi cichutko ale tak bardziej jak disel czemu tak??
a tak po drugie to jak odpale auto to chodzi cichutko ale tak bardziej jak disel czemu tak??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251129&start=0marcin645 pisze:auto to chodzi cichutko ale tak bardziej jak disel czemu tak??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości