czy moge mieć takie żarówki?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

drago31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt mar 01, 2005 23:56
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: drago31 » śr mar 02, 2005 21:04

witaj miałem założone takie żąrówki w golfie ,efekt był taki żę strasznie nagrzewa się szkło lampy,gdy wjedziesz w kałuże a lempa jest sucha to lubi pęknąć ja tak załatwiłem 3 lampy lepij załuż przekażnik na długie jeden a drugi na mijania
Naraka Drago31



79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » śr mar 02, 2005 21:35

qra pisze:przekazniki to inna bajka..
my tu mamy teraz inna sprawe :P
Przekaźniki są ważne dla bezpieczeństwa-kiedy pierwszy raz o nich słyszałem na forum to pomyślałem , że ludzie wymyślają z braku zajęcia a tu po założeniu(przez przypadek u elektryka w kluczu) jest taka różnica że zapomnisz o postojówkach po założeniu przekaźników(moi znajomi jeżdżący nowszymi samochodami nie raz się pytają co mam za żarówki- a to zwykłe philipsy + 30% z SELGROS`a za 14 zł sztuka które w końcu mają 13,8 volta zamiast 11



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » śr mar 02, 2005 22:37

Nie wiem co mam powiedziec...jestem z wyksztalcenia elektronikiem i nie dociera do mnie fakt ze przed zalozeniem przekaznikow miales 11V (chyba ze tam po drodze jest jakis regulator napiecia- ale malo prawdopodobne) a teraz masz 13,8...moze tak byc jak miales zasniedziale styki albo cos z przewodami i wystarczylo to sprawdzic lub ewentualnie przeczyscic...
Przekazniki sie zaklada po to zeby sie styki w wylaczniku nie grzaly...bo jak zalozysz np wieksze zarowki to sie moga spalic...

A teraz odnosnie tego co napisal drago31 o pekaniu lamp- nie mozna zapominac ze cala dyskusja w tym temacie z zarowek 100W przeszla na 55W tylko ze ksenonowych...(bo to ze mozna popsuc lampy ustalilismy na samym poczatku) a jezeli sie zalozy zarowki o mocy nominalnej to nie wazne na jaki kolor beda swiecily nie sa z siebie w stanie wydzielic wiecej ciepla niz zwykle te co byly montowane seryjnie wiec od zarowek 55W reflektory nie maja prawa pekac...:crazy:



Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » czw mar 03, 2005 21:29

dukem pisze:Nie wiem co mam powiedziec...jestem z wyksztalcenia elektronikiem i nie dociera do mnie fakt ze przed zalozeniem przekaznikow miales 11V (chyba ze tam po drodze jest jakis regulator napiecia- ale malo prawdopodobne) a teraz masz 13,8...moze tak byc jak miales zasniedziale styki albo cos z przewodami i wystarczylo to sprawdzic lub ewentualnie przeczyscic...
Przekazniki sie zaklada po to zeby sie styki w wylaczniku nie grzaly...bo jak zalozysz np wieksze zarowki to sie moga spalic...

A teraz odnosnie tego co napisal drago31 o pekaniu lamp- nie mozna zapominac ze cala dyskusja w tym temacie z zarowek 100W przeszla na 55W tylko ze ksenonowych...(bo to ze mozna popsuc lampy ustalilismy na samym poczatku) a jezeli sie zalozy zarowki o mocy nominalnej to nie wazne na jaki kolor beda swiecily nie sa z siebie w stanie wydzielic wiecej ciepla niz zwykle te co byly montowane seryjnie wiec od zarowek 55W reflektory nie maja prawa pekac...:crazy:
Zgadzam sie z kolega w kazdym slowie !

Tak wiec ludzie kupujcie dobre zarowki postojowe i glowne, dobra regulacja swiatel i jest FULL WYPAS. ja juz mam zrobione i jest na prawde dobre BIALE bardzo jasne swiatlo(zarowki niebieskie). bez zadnych tam przekaznikow i innych *#cenzura#*.



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » czw mar 03, 2005 22:52

Ja na jutro zaplanowalem zmiane zarowek i wtedy juz bede mial komplecik bialych ksenonow...lepiej wydac wiecej na dobre zarowki niz kombinowac i ryzykowac dowodem rejestracyjnym, uszkodzeniem lampy i Bog wie czym jeszcze...
A jezeli producent przeliczyl ze wylacznik wytrzyma tyle ile maja znamionowo zarowki to napewno wytrzyma a co najwyzej raz na pare lat trzeba styki przeczyscic (w przekaznikach zreszta tez sniedzieja) jest to zabieg duzo tanszy i o tyle bezpieczny ze nikt nie grzebie w instalacji i nie uskutecznia swoich wynalazkow.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 357 gości