Problem z zamkiem centralnym.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
inek01, a tak myślę , skoro to wyglada na błąd uzbrojenia alarmu (bo centralny sam zamyka) lub też bąłd w panelu zamykającymw drzwiach - jakby tak odłaczyć na chwilę klemę od aku, moze usterka ustąpi, a jelsi nie to przecież nic złego, nie powinno sie stać. gucio, sterownik centralnego jest razem z modułem komfortu - jest on przykręcony n aprawo od przekaźników obok rury kierownicy. Z tym, że jak by chciał odpiać osłony, bez otwartych drzwi kierowcy to będzie ból bo trzeb ajednocześnie odpinac osłonę bezpieczników. gucio, a weź no odepnij akumulator i twedy kluczykiem otwórz drzwi
A czy w trakcie odłączenia aku, nie rozkodują sie jakieś tam inne rzeczy - np. no nie wiem - radio?? Radio to niby nie problem (aczkolwiek i to ciemna magia dla mnie żeby zakodować stację na tym cholernym radiu( radio jest oryginalne Volkswagena) - bo stację to niby znajdę ale nie potrafię jej zakodować ), bo są napewno ważniejsze rzeczy, które moga się rozkodować. Aczkolwiek nie wiem już sam...
A mam jeszcze takie pytanie - czy jest możliwość odłączenia centralnego zamka całkowicie i zamykać drzwi tylko kluczykiem??
A mam jeszcze takie pytanie - czy jest możliwość odłączenia centralnego zamka całkowicie i zamykać drzwi tylko kluczykiem??
radio
Wystarczy ze dłużej przytrzymasz przycisk z numerem pod którym chcesz miec daną stacje,stacja bedzie zapamietana , nawet jak odłączysz zasilanie radia stacja zostanie zapamiętana, przynajmniej tak jest w radiu vw gamma IV, nie wiem jakie ty masz.
Dobry pomysl.greg pisze:jakby tak odłaczyć na chwilę klemę od aku
gucio, po odpieciu aku bedzie musial wpisac kod do radia. Masz go gdzies w papierach ?
Jest taka mozliwosc.gucio pisze:A mam jeszcze takie pytanie - czy jest możliwość odłączenia centralnego zamka całkowicie i zamykać drzwi tylko kluczykiem??
Dzięki za wszelkie rady - jestem już o ileś tam mądrzejszy w kwestii tego auta.
Kod znalazłem, ale teraz jaka będzie procedura wpisania go. Jak to będzie wyglądało kiedy odepnę ta klemę i zalożę ją na nowo. Jakie kroki przy wpisywaniu tego kodu. Sorki, że tak truje, ale w mojej okolicy nikt nie ma GOLF-a IV i nawet nie ma kogo zapytać. Dopiero wczoraj zamówiłem jakąś polskojęzyczną książke do obsługi IV, więc dopiero będzie za kilka dni...
Kod znalazłem, ale teraz jaka będzie procedura wpisania go. Jak to będzie wyglądało kiedy odepnę ta klemę i zalożę ją na nowo. Jakie kroki przy wpisywaniu tego kodu. Sorki, że tak truje, ale w mojej okolicy nikt nie ma GOLF-a IV i nawet nie ma kogo zapytać. Dopiero wczoraj zamówiłem jakąś polskojęzyczną książke do obsługi IV, więc dopiero będzie za kilka dni...
radio
Włączasz radio na wyswietlaczu wyskakuje SAFE, wciskasz jednoczesnie przycisk TA i TP, trzymasz chwile az wyskoczą na wyswietlaczu 4 zera, pierwsze zero odpowiada przyciskowi z nr jeden , przyciskając ten przycisk zmieniasz cyfry od 1 do 0, drugie pole to przycisk nr 2 itd, jak wpiszesz 4 cyfry jeszcze raz wciskasz TA i TP po chwili radio sie odkoduje. Po kazdym odłączeniu zasilania (klemy) bedziesz musiał ta procedure powtórzyc.
mam podobna sytuacje - auto nie golf a toledo ale to to samo i mam pytanie bo objaw identyko jak w tutule, ale ja mam klamki bez czujników (choc dzis zalozzyłem z czujnikami ale kable wisza luzno) i centralny dziala normalnie od pasazera i zamyka kierowce a od kierowcy nic sie nie dzieje. czyli sa rozne centalne ?? z czujnikiem w klamce i bez ???
a nie pomyliłeś kabli szarego i zielonego od wyłączników drzwi ?luks pisze:mam podobna sytuacje - auto nie golf a toledo ale to to samo i mam pytanie bo objaw identyko jak w tutule, ale ja mam klamki bez czujników (choc dzis zalozzyłem z czujnikami ale kable wisza luzno) i centralny dziala normalnie od pasazera i zamyka kierowce a od kierowcy nic sie nie dzieje. czyli sa rozne centalne ?? z czujnikiem w klamce i bez ???
Odłączałem tą klemę - ale nic z tego
Pozostaje jechać gdzieś do dobrego elektro-mechanika
Natomiast radio udało mi się jakoś ustawić na szczęście...
[ Dodano: 01 Lut 2007 11:33 ]
Właśnie odebrałem auto od mechanika - zepsuł się mechanizm zamka. Tak więc była to usterka mechaniczna, a nie elektryczna
Dziękuję raz jeszcze wszystkim za wszelaką pomoc
Pozostaje jechać gdzieś do dobrego elektro-mechanika
Natomiast radio udało mi się jakoś ustawić na szczęście...
[ Dodano: 01 Lut 2007 11:33 ]
Właśnie odebrałem auto od mechanika - zepsuł się mechanizm zamka. Tak więc była to usterka mechaniczna, a nie elektryczna
Dziękuję raz jeszcze wszystkim za wszelaką pomoc
Witam
Ja mam taki problem z zamkiem centralnym, że czasem wszystko dobrze działa a czasem nie. Podejrzewam, że to od temperatury. Teraz jak rano odpalałem bryke to dzrzwi elegancko "CYK<CYK" i już nawet dioda od ryglowania się pali. A teraz jak auto jest nagrzane a za oknem +35 to ni cholery. Mogę normalnie zamykać i otwierać tylko od strony pasarzera. Co to może być?? Zimne luty??
Ja mam taki problem z zamkiem centralnym, że czasem wszystko dobrze działa a czasem nie. Podejrzewam, że to od temperatury. Teraz jak rano odpalałem bryke to dzrzwi elegancko "CYK<CYK" i już nawet dioda od ryglowania się pali. A teraz jak auto jest nagrzane a za oknem +35 to ni cholery. Mogę normalnie zamykać i otwierać tylko od strony pasarzera. Co to może być?? Zimne luty??
NIGDY WIĘCEJ Z NIKIM NIC - TYLKO MK
LEVI84 pisze:Witam
Ja mam taki problem z zamkiem centralnym, że czasem wszystko dobrze działa a czasem nie.... Co to może być?? Zimne luty??
Na 90% wysychające kondensatory elektrolityczne, po 10 latach mają do tego pełne prawo A kiedy wysychają tracą pojemność.
Sprawdź w momencie kiedy nie działa na złaczu pompki czy (nie zdejmuj go, po prostu zmierz miernikiem):
1- stały plus
3- musi mieć masę
Teraz kawałkiem przewodu połacz 1 z 7 a pozniej 1 z 10
Wtedy ma zadziałać pompka i otwierac / zamykac.
A jak ci sie nie chce to od razu rozbierz moduł centralnego i przelutuj kondensatorki na nowe, koszt groszowy
U mnie pomogło.
Konto usunięte.
Ej..... nie zajarzylem ze masz MK4...
W MK3 jest pompka w bagażniku (to zdjęcia jej wnetrza) a zamki są pneumatyczne.
W MK3 jest pompka w bagażniku (to zdjęcia jej wnetrza) a zamki są pneumatyczne.
Ostatnio zmieniony sob lip 28, 2007 22:24 przez Cefaloid, łącznie zmieniany 1 raz.
Konto usunięte.
no wiec ja mam taki sam problem jak pisze LEVI84 tzn gdy jest cieplo to za diabla nie moge otworzyc samochodu z pilota. Gdy jest wilgotno lub zimno nie ma problemu z tym. Poczatkowo myslalem ze to wina pompki, ze gdzies nie laczy i otwieralem gablote przez bagaznik, dostawalem sie do pomki i buch delikatnie z piachy. Zawsze pomagalo. Dzisiaj postanowilem zabrac sie za to dokladniej i zaczalem dlubac. I chyba cos zepsulem. Bo samochodu juz w ogole nie moge otworzyc z pilota. Poczatkowo wygladalo to tak, ze gdy wcisnalem przycisk otwierania drzwi to mignely kierunki, i otwieraly sie zamki. Teraz juz nic nie mryga i nie otwiera sie. Wyciagnalem ta kostke ktora prezentuje na zdjeciach. Bez niej centralny zamek dziala, ale nie likwiduje problemu z tym ze nie moge nawet kluczem otworzyc drzwi do samochodu.
Na pilota nie reaguje. Na otwieranie bezposrednio z kluczyka reaguje, ale tak ze zawsze zamknie, ale nie zawsze otworzy. Co robic? Co sie skopalo? Czy mozna wymienic ta kostke? Czy trzeba ja bedzie jakos zaprogramowac do pilota?
[ Dodano: Czw Sie 16, 2007 09:57 ]
kto mi pomoze zakodowac piloty do centralki czy odwrotnie, bo mozliwe jest ze zgubila kody pilotow. Jak sie do tego zabrac z centralnym Votex prawdopodobnie Cobra a mk3?
Na pilota nie reaguje. Na otwieranie bezposrednio z kluczyka reaguje, ale tak ze zawsze zamknie, ale nie zawsze otworzy. Co robic? Co sie skopalo? Czy mozna wymienic ta kostke? Czy trzeba ja bedzie jakos zaprogramowac do pilota?
[ Dodano: Czw Sie 16, 2007 09:57 ]
kto mi pomoze zakodowac piloty do centralki czy odwrotnie, bo mozliwe jest ze zgubila kody pilotow. Jak sie do tego zabrac z centralnym Votex prawdopodobnie Cobra a mk3?
Ostatnio zmieniony śr sie 15, 2007 21:44 przez micky, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 321 gości