Piter.5 pisze:Problem moj polega na tym, ze gdy silnik jest zimny to samochód cieżko pali muszę go kręcić tak.ok.5 sekund, nieraz tak po kilka razy aż dopiero zaskoczy, natomiast gdy silnik jest ciepły, wystarczy że popracuje ok.2 min. i jak go zgasze to pali juz dobrze. Na poczatku bede chciał zmienic swiece zapłonowe - moze to cos pomoze mojej golfinie. Jakie kupic do mojego silnika i ile kasiorki trzeba szykowac ? 1,8 symbol ABS auto bez gazu
Dodam tylko ze aku. ma niecały rok, przewody W.N. były wymienione. Wczesniej palił za pierwszym dotykiem
pozdr.
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Sprawdz uklad paliwowy - pompa i filtr paliwa, tam zdajsie jest tez zawor utrzymujacy paliwo w przewodach, jesli puszcza to po dluzszym staniu mija chwila zanim paliwo doplynie do wtrysku. Zwlaszcza jak filtr ma wiecej niz 8-10 lat
[ Dodano: Wto Sty 09, 2007 09:19 ]
Jacenty85 pisze:Ciekaw jestem czy panowie jeździliście na świecach BERU Ultra X Platin. Też zawsze montowałem NGK i je polecałem, do czasu kiedy zalożylem Beru. Polecił mi je znajomy, zajmujący sie profesjonalnym tuningiem silnika. Osobiście nie wierzylem że świeca może tak znacząco poprawić osiągi i kulturę pracy. Auto subiektywnie ma znacznie większego kopa, lepiej się wkręca na obroty a praca jest idealnie równo. Wiec jeśli ktoś nie próbował, gorąco polecam. 29 zł za sztuke.NGK sie chowa
No nie wiem, skoro mozna kupic komplet NGK za 63 PLN. BERU tez jest bardzo dobre tylko ze niestety drogie. Ciekawie o swiecach jest tu:
http://www.chojnacki.com.pl/filozofia.php
"A nie zastanawiające jest dlaczego sportowe świece generalnie w ilości kilkunastu typów załatwiają praktycznie wszystkie światowe silniki a dla przykładu firmy : NGK czy BERU oferują tak duży asortyment świec przeznaczonych do wszystkich odmian silników ?"