Strona 4 z 7

: ndz kwie 11, 2010 18:44
autor: miś fazi
są to kabelki do podłączenia zaworka elektromagnetycznego , otwierającego podciśnienie sterujące klapką obiegu zamkniętego

[ Dodano: 11 Kwi 2010 18:45 ]
zaworek ma własnie kostkę dwupinową z takimi kolorami kabelków

[ Dodano: 11 Kwi 2010 18:50 ]
tylko pamiętaj że jak nie masz oryginalnej kostki do tego zaworka , to zaworek działa tylko przy odpowiednio podpiętych kablach , jak odwrotnie podepniesz to nie zadziała , tylko będzie robił zwarcie

: ndz kwie 11, 2010 19:20
autor: shibbyOP
Ja mam jeszcze pytanie czy może ktoś z was ma schemat wiązek climatronica do mkIII ????? Nie mam jednej wiązki i może sam bym sobie ją zrobił bo kostki mam do połączenia wszystkiego.

: pn kwie 12, 2010 12:56
autor: wodzu1-76
witam mam golfa IV 1.9 tdi 100KM i kupiłem do niego klimatyzację manualną i proszę o pomoc czy niema ktoś opisu montażu pozdrawiam wodzu1-76

: wt kwie 13, 2010 09:39
autor: miś fazi
o kablu napisałem Ci na pw, a jeśli masz taki numer sterownika , to nie potrzebujesz przekaźnika , może masz instalacje przystosowaną do przekaźnika i tutaj mogą być małe różnice w podpięciu kabli

Climatronik

: wt kwie 13, 2010 23:29
autor: mariowvw
Witam!!!
Chciałbym dołączyć się do tematu z zapytaniem
Czy jest możliwe zamontowanie Climatronika z golfa 3 silnik 2.0 ABF do 1.9TDI o oznaczeniu prawdopodobnie 1Z(jeszcze dokładnie muszę to sprawdzić), Była już montowana klima na tym silniku tyle, że manualna i nadal silnik pracuje na instalacji z wiązką klimy. Moje obawy to podłączenie wiązki climatronika z kompem...

: czw kwie 15, 2010 00:00
autor: sHpAaKu
Rado22 pisze:koledzy został mi jeden kabel czarno - żółty z zółtą małą kostka na 1 pin i nie wiem gdzie ja mam wpiąć gdzies w srodku ale gdzie??
Do kabiny to ciągniesz pod bezpiecznik F4. ten kabel wychodzi z T10/9A i idzie do F4 oraz czujnika ciśnienia.

: ndz kwie 18, 2010 12:25
autor: Romek84_44
shibbyOP pisze:Podepnę się pod temat czy w climatroniku potrzebny jest ten zbiorniczek podciśnienia, bo ostatnio wykręcałem climatronika i nie było czegoś takiego w samochodzie :( ja chcę klimę zamontować do silnika 1.8 ABS i nie wiem czy szukać Tego czy to będzie zbędne ????

Oczywiscie ze jest to potrzebne montuj ani sie nie zastanawiaj!!!!!

: ndz kwie 18, 2010 12:29
autor: miś fazi
w klimatroniku nie jest potrzebny , wręcz zbędny zbiornik podciśnienia , klapka otwierania i zamykania obiegu wewnętrznego jest uruchamiana silniczkiem , nie podciśnieniem

: ndz kwie 18, 2010 12:34
autor: Romek84_44
miś fazi pisze:w klimatroniku nie jest potrzebny , wręcz zbędny zbiornik podciśnienia , klapka otwierania i zamykania obiegu wewnętrznego jest uruchamiana silniczkiem , nie podciśnieniem
Nie czuj się urażony ale mam golfa z cliamatronikiem 1996 rok gdzie w oryginale był założony i tam jest zbiornik podciśnienia nie ma za to takiego czegoś takiego jak zaworek elektroniczny (nie wiem jak to fachowo nazwać) na wężykach podciśnienia

a co do zbiorniczka to za każdym razem jak odpinałem to było w nim ciśnienie.

Wiec skoro fabryka montowała to widocznie jest potrzebny

: ndz kwie 18, 2010 12:37
autor: miś fazi
a zwróciłeś uwagę do czego potrzebne masz to podciśnienie ? czy aby na pewno do klimatronika :bajer:

[ Dodano: 18 Kwi 2010 12:38 ]
z jakiego powodu mam się czuć urażony :bigok:

: ndz kwie 18, 2010 12:44
autor: Romek84_44
miś fazi pisze:a zwróciłeś uwagę do czego potrzebne masz to podciśnienie ? czy aby na pewno do klimatronika :bajer:
tak od climatronika ja mam ten z funkcja Econ i on jest do climatronika
oto zdjecie taki zaworek jest jeszcze na przewodach a w manualnej klimie jest dodatkowo jeszcze taki jakby elektrycznie sterowany

Chciałem dodać jeszcze ze przekładałem całego climatronika z jednego auta do 2 auta ztym ze nie miałem problemów z instalacja elektryczną gdyż była to wiazka cała kompletna wiązka z tego samego silnika i tego samego rocznika.
W razie pytań służę pomocą zdjęciami i wiedzą
Pozdrawiam

Obrazek

: ndz kwie 18, 2010 12:53
autor: miś fazi
na klimie manualnej , ten zbiorniczek to zapas podciśnienia aby obroty silnika nie świrowały po włączeniu obiegu zamkniętego , zaworek zwrotny , ten co na zdjęciu nie pozwala podciśnieniu uciekać z tego zbiorniczka , jest w klimie manualnej elektrozaworek który otwiera podciśnienie na siłownik klapki obiegu zamkniętego , u Ciebie wszystko jest sterowane silniczkami ( jest ich trzy ) więc po co masz zbiornik podciśnienia w klimatroniku ? tego to chyba najstarsi górale nie wiedzą , funkcja ECON nie jest przecież oparta na podciśnieniu