Strona 4 z 4

: sob maja 09, 2009 11:17
autor: palel36
lukasfenix pisze:Tu masz Kolego opisane co zrobić, wraz ze zdjęciami.

http://forum.vwgolf.pl/vi...ght=wycieraczka
tak też robiłem ale dalej nic z tego
:grrr:

: sob maja 09, 2009 11:31
autor: lukasfenix
Bo musisz poprzestawiać cięgna o 180* żeby nie schodziła Ci poza obrys auta w dolnym położeniu, tylko szła na górę.

Wycinek z linku:
vario pisze:zeby zmienic polozenie tylnej wycieraczki to nie odkreca sie jej na szybie(tej 13) tylko trzeba sciagnac ten plastik od srodka i odkrecic ta 10 od wodzika i tam przestawic go o 180 stopni....tak zeby wycieraczka byla na skrajnym polozeniu.....najpewniej to przestawiamy i proba....ewent korekta
:bajer:

: ndz maja 10, 2009 12:09
autor: psp
lukasfenix pisze:Bo musisz poprzestawiać cięgna o 180* żeby nie schodziła Ci poza obrys auta w dolnym położeniu, tylko szła na górę.

Wycinek z linku:

vario napisał/a:
zeby zmienic polozenie tylnej wycieraczki to nie odkreca sie jej na szybie(tej 13) tylko trzeba sciagnac ten plastik od srodka i odkrecic ta 10 od wodzika i tam przestawic go o 180 stopni....tak zeby wycieraczka byla na skrajnym polozeniu.....najpewniej to przestawiamy i proba....ewent korekta
eee... mi to nie wychodzi może mi ktoś wytłumaczyć to kroczek po kroczku
Bo musisz poprzestawiać cięgna o 180*
czym i jak i co to jest ?? :goof:

: wt maja 12, 2009 16:07
autor: palel36
[quote="Quatro7"]wiec zaczynamy tak samo jak normalnie :)
czyli podnosimy klape...ściągamy ten plastyk i odkręcamy śróbke (każdy chyba wie którą)
i nie ustawiamy tak jak sie nam podoba tylko tak by wycieraczka nie miała takiego "powrotu" przy dochodzeniu do uszczelki...
aby to zrobić ta srebrna prowadnica mósi być na równi (równolegle) z tym takim złotym co jest przykręcone do silniczka...
teraz jak puscimy wycieraczke zauważymy ze nie ma powrotów tylko zatrzemuje sie od razu w danym miejscu...
następnie mozemy założyuć obudowe i zamknac klape...
odkręcamy wycieraczke i przesuwamy ją do takiej pozycji jaka nam sie podoba i przykręcamy śróbke z powrotem...
koniec :)[/quote
tą wycieraczkę to na siłe mam ustawić czy jak odkręce ramię od silniczka to mi się przestawi
obie tak jak jest tu napisane ale mi wycieraczka działa poza samochód spada w dół z klapy :grrr:

[ Dodano: 12 Maj 2009 16:07 ]
[quote="Quatro7"]wiec zaczynamy tak samo jak normalnie :)
czyli podnosimy klape...ściągamy ten plastyk i odkręcamy śróbke (każdy chyba wie którą)
i nie ustawiamy tak jak sie nam podoba tylko tak by wycieraczka nie miała takiego "powrotu" przy dochodzeniu do uszczelki...
aby to zrobić ta srebrna prowadnica mósi być na równi (równolegle) z tym takim złotym co jest przykręcone do silniczka...
teraz jak puscimy wycieraczke zauważymy ze nie ma powrotów tylko zatrzemuje sie od razu w danym miejscu...
następnie mozemy założyuć obudowe i zamknac klape...
odkręcamy wycieraczke i przesuwamy ją do takiej pozycji jaka nam sie podoba i przykręcamy śróbke z powrotem...
koniec :)[/quote
tą wycieraczkę to na siłe mam ustawić czy jak odkręce ramię od silniczka to mi się przestawi
obie tak jak jest tu napisane ale mi wycieraczka działa poza samochód spada w dół z klapy :grrr:

: wt maja 12, 2009 17:02
autor: 89Bartezz
palel36,
kolego to musisz zdjąć na początek ramię wycieraczki. Potem od środka przy silniczku odkręcasz tą śrubę i ściągasz całe te ramiona metalowe z osi silniczka i ręcznie je przestawiasz o 180 stopni. zakładasz sporwotem na oś silniczka, przykręcasz i potem już na koniec zakładasz ramię wycieraczki na poziomo, przykręcasz i powinno być dobrze

: ndz lip 11, 2010 19:45
autor: tedzik
No i dzięki chłopaki za instrukcje ;) przeczytałem wszystkie posty w tym temacie, wyobraziłem to sobie i ogarnąłem a co za tym idzię, wycieraczka od godzinki pięknie sobie leży na moim MK2, naprawdę efekt lepszy od fabrycznego ustawienia;)

propsy;)