Strona 4 z 7

: czw lis 30, 2006 17:57
autor: jozekrjrj
liczniki teoretycznie moga przekłamywac tylko 5%

szczeze mowiac najlepiej sprawdzic predkosc za pomoca obrotomierza, przełaozen jakie mamy i koł

ja swoim gofrem przy wyprzedzaniu jchałem 180 licznikowe na obrotomierz nie spojrzałem



w malcu na IV biegu dokrcał sie do 6tys obr/min co przy seryjnych kołach daje jakies 138.2km/h prosta droga zadnych gorek

a licznik zatrzymuje sie na 110km/h

: czw lis 30, 2006 18:36
autor: dzikgtc
Jak narazie to swoim leciałem 170km/h, obroty były w okolicach ~5000, w kazdym razie wiem ze silnik jeszcze mogl, ale ja na 185/50 nie czułem już za bezpiecznie samochodu :helm:
Pozatym nie wiem czym sie chwalić że przeleciało się krótki odcinek z max prędkością. Dla mnie ważniejsza jest elastyczność silnika przy wyprzedzaniu bo w niebezpiecznych sytuacjach v/max mi nie pomoze.
Odnośnie obrotów i żyłowania silnika to ABS'a nie ma sensu rżnąć powyżej ~5500obr min bo powyżej to moc już maleje a nie rośnie (chociaż może niektórzy sądzą inaczej i rżną aż po odcinke :grin: )

BTW przy ilu obr u Was jest odcinka? U mnie ~6100obr/min

: czw lis 30, 2006 18:45
autor: Dawca_Nerek
1.8 ADZ 90KM - 5 osób, za mną jechał koleś Galantem i też miał 180km/h a za nami Primera i miałą 195km/h :hmm: (temu to dopiero przekłamywał licznik)
Obrazek

: czw lis 30, 2006 18:56
autor: dzikgtc
Dawca_Nerek, przy ilu obr masz odcinkę? I czym się różni ADZ od ABS'a? Bo w ksiązkach tego nie znalazłem :otepienie:

: czw lis 30, 2006 19:33
autor: kemizo67
1,8 ADZ 90 KM - zmierzone szuszarką 176 km/h ( na liczniku dużo więcej :) )
a co do postu wyżej to odcina przy 6500

PRZYPOMINAM, ŻE GOLFIK JEST DO SPRZEDANIA

: czw lis 30, 2006 21:04
autor: Dawca_Nerek
kemizo67 pisze:zmierzone szuszarką 176 km/h
No to wkońcu wiarygodny wynik :bigok:

: czw lis 30, 2006 21:36
autor: jakub1000
jestem autorem tego tematu
i widze ze najwięcej do powiedzenia mają ludzie z mk2 a temat wyraźnie dotyczy mk3 wiec czego oni tu szukają jak nie maja pojecia jak sie mk3 zachowuje!!!!!
nie wierze ze ktoś sie przesiadł z III na II :green_fuck:
napisałem jak jest u mnie i chciałem porównać wyniki z innymi w tej klasie:)
i prosze nie pisać tam gdzie nie proszą...

: czw lis 30, 2006 22:47
autor: Pinhead
jakub1000 pisze: i widze ze najwięcej do powiedzenia mają ludzie z mk2 a temat wyraźnie dotyczy mk3 wiec czego oni tu szukają jak nie maja pojecia jak sie mk3 zachowuje!!!!!
Ekspercie a jak się zachowuje mk3 w porównaniu do mk2 ? :chytry:

: czw lis 30, 2006 23:04
autor: guti
chyba Ci wskaznik temp nie dziala bo nie wierze ze katowales zimny silnik
Pinhead pisze:jakub1000 napisał/a:

i widze ze najwięcej do powiedzenia mają ludzie z mk2 a temat wyraźnie dotyczy mk3 wiec czego oni tu szukają jak nie maja pojecia jak sie mk3 zachowuje!!!!!


Ekspercie a jak się zachowuje mk3 w porównaniu do mk2 ? :chytry:
kolego Pinhead, nie denerwuj sie :) kolega jakub1000, jest widac jescze nowy forum , widocznie nie wie ze nie ladnie jest krzyczec na forumowiczów, po prostu został uswiadomiony ze licznik mu zdrowo przekłamuje i troszke sie speszył, 200 ? 90 KM dobre dobre :D no nic pozyjemy zobaczymy jak go przy tych 200 wyprzedzi jakis GTI II ktory sobie normalnie bedzie smigał swoje licznikowe 190 :)

: pt gru 01, 2006 00:11
autor: martinez76
1.8 ABS ponad 220tys.km przejechane 175-180 to max
200km to bajka - chyba ze bylo cos robione przy silniku.

BTW mam wrazenie ze jakos za szybko mi wchodzi w obroty, no ale to moje wrazenie
sprawdze przy 3000tys./obr mowisz 120km? sprawdze u siebie
pozdr.

ktos tu pisal ze na II biegu lekko 100km osiaga co tez mnie dziwi, ja nie probowalem nawet - za duze obroty.

: pt gru 01, 2006 01:09
autor: ADi997
Kumpel II 1.6 gaźnik kręcił na dwójce do 110 km/h, po kilku próbach przeskoczył mu rozrząd o jeden ząbek :grin:

: pt gru 01, 2006 01:37
autor: Jacenty85
Pewnie nie powinienem się wypowiadac bo mam tylko 1.4 ale nie jedym wozem już jeździłem. Miałem przyjemnosć jechać BMW z Turbo (po tuningu) miała 400km i nawet ona te wasze 200 robiła no po jakimś tam czasie ale przepraszam bardzo, jak ktos ma auto z silnikiem 90 koni i chce żeby do 200km/h dochodziło i to jeszcze w mginieniu oka no to niech se dopalacz do zderzaka przykręci. A z resztą po co tak się spieszyć i gdzie wy macie takie warunki żeby tak se sprawdzić czy dochodzi do 200km/h?Moim zdaniem bardziej liczy się elastyczność silnika w szerszym zakresie obrotów (nie tylko w górnej skali). A wpadniecie w dziure na naszych pieknych arteriach przy 200km/h...nie dokończe. Dobra co złego to nie ja. Przepraszam że się wtrąciłem przecież ja się nie znam bo nawet silnikiem 55 konnym niektorzy dochodzą do 200...z górki i przy wietrze ale opowiadać o tym potrafią jak nikt inny.

: pt gru 01, 2006 01:44
autor: Pinhead
Jacenty85 pisze: Przepraszam że się wtrąciłem przecież ja się nie znam bo nawet silnikiem 55 konnym niektorzy dochodzą do 200...z górki i przy wietrze ale opowiadać o tym potrafią jak nikt inny.
Człowiek ma 18 lat czyli prawko ma mniej niż rok a to jego pierwsze auto którym jeździ. Nie niszcz jego marzeń o 90 konnym mkIII co 200km/h osiąga szybciutko i bez problemów :rotfl: To jest jeszcze u niektórych wiek gdzie prędkość max okręśla się przez wyskalowanie prędkościomierza.

: pt gru 01, 2006 03:13
autor: guti
Pinhead pisze:Człowiek ma 18 lat czyli prawko ma mniej niż rok a to jego pierwsze auto którym jeździ. Nie niszcz jego marzeń o 90 konnym mkIII co 200km/h osiąga szybciutko i bez problemów :rotfl: To jest jeszcze u niektórych wiek gdzie prędkość max okręśla się przez
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: