Strona 4 z 4

: ndz lut 13, 2005 10:50
autor: malgosk
Ale bez jaj... jak lotos jest klasy SJ to nie może być lepszy od olejów klasy SL (Mobil, Texaco, i inne). Ja wiem jedno, u mnie jak zalalem LOTOSA to po 15 tys. mialem smole w silniku, a teraz mam TEXACO, zrobione juz ponad 10 tys. i olej czysty...

olej

: ndz lut 13, 2005 11:31
autor: adas3003
kurde to kolega malgosc leje jakiegos ciekawego lotosa bo ja wymieniam co 15tys i jakos niemam smoly zamiast oleju hmmm CIEKAWE :kufel:

: ndz lut 13, 2005 11:42
autor: janusz przybylski
Kiedyś jeździłem na Castrolu GTX 2 , kumpel robi w olejach , i mówi : oleje nie różnią się od siebie zbyt wiele za wyjatkiem opakowania i nazwy.No chyba ze masz nową furę z wielopunktowym wtryskiem itp. to trzeba lepszy olej.A jesli chodzi o zalecane oleje przez producentów to u nas nazywa sie to łapówka a w zach .Europie producent olejów się dogaduje z producentem samochodów , coś za coś

: ndz lut 13, 2005 12:48
autor: igor002
i biznes sie kreci.
czyli widze ze moge lac ten oleik bez problemu, a filtr zwykły filtrona czy bawic sie wjakiegoś bosha? troche drożczy ale może i lepszy?

: ndz lut 13, 2005 20:44
autor: marsell
igor002 pisze:polećcie mi jeszcze jakiś pasek rozrządu i napinacz paska bo chce wymieniać juz wszystko.
Contitech? bosch? jakie ceny napinaczy pasków ijaki epolecacie, na tym nie planuje oszcędzac.
Aha, i ile taka przyjemnosc w serwisie, wymienic pasek z napinaczem?
Witam,
u siebie w aucie kilkdziesiąt tysięcy przejechałem na pasku BOSCH i rolce SKC (chyba tak się nazywa) i zadnych problemów nie ma. Z tego co wiem to rolki tej firmy są najlepsze. Za pasek i rolkę do Golfa II 1,6 zapłaciłem ok. 80 zł. Wymiana myślę może kosztować około 100, moj znajomy mechanik zrobił mi to za 50.
Pozdr