Strona 4 z 5

: czw sty 27, 2005 19:35
autor: mple
KATO, jaki masz silnik, napisz cos wiecej, bo u mnie wchodzi w gre takie cos pod warunkiem nie przerabiania calej instalacji, chodzi o to tez zeby silnik byl na podobnym zasilaniu co PG no i digifant ...

: czw sty 27, 2005 20:19
autor: TDMICHAL
Szatański pomysł ma kolega. Ale jak jest taka potrzeba to ja jednak proponuje TDI nawet niech będzie 110 koni ale niezły moment i zawsze można chipsem go podrasować. No i ekonomiczny Ponoć pasuje z golfaIV ale to jest opisane na forum

: czw sty 27, 2005 20:44
autor: mple
Wiem ze szatanski ... dlatego coraz bardziej zastanawiam sie nad zamknieciem tego tematu ;) ... nie wspomne juz jak wsiade w korka i po 20 kilku sek. na liczydle na 4 biegu jest 200 km/h ;) ...a potem zerkniecie na mfa i spalanie ... no i czlowiek schodzi na ziemie :)

: czw sty 27, 2005 23:02
autor: KATO
jest na podobny bo to pf na digifancie II :hmm: i jest w b.dobrej kondycji.a twoj ile ma przebiegu i jakie jest jego stan ogólny

: czw sty 27, 2005 23:36
autor: mple
Przebieg ok 210 tyś, silnik w stanie bardzo dobrym, zero najmniejszego wycieku czy potu, oleju nie bierze, natomiast co do kompresora to sie nie znam, ale chyba nie jest zle bo 230 jechalem, wiec dmucha, ale jak cos to i tak na wiosne robie regeneracje u barteza + chip tuning (regeneracja ok 1000 zł, chip ok 200 zł i kolko tez cos tam, wiec koszty w sumie zadne jak na taka frajde z jazdy)
Jak chodzi o zamiane, decyzje podejme nie predzej niz w marcu, wiec narazie spokojnie, musze sie oswoic z ta moca i nacieszyc :)
Pozdro

: pt sty 28, 2005 00:43
autor: KATO
ok bo mi sie tez nie spieszy bo zima to ciezko cokolwiek cos zrobic :crazy: ale troszke masz duzy brzebieg :blush: ja swoim leciałem 210km\h :grin:

: pt sty 28, 2005 01:24
autor: robson_corrado
pakuj sekwencje lpg i ciesz sie mocą za 3500 juz załozysz a nie odstawiasz jakies chore kombinacje ;-) ale to twoja sprawa :jezor:
moje 9a chodzi od rana do wieczora na wysokich obrotach (oczywiscie umiarkowanych :helm: ) i spala 12-13 ltr lpg dla porownania powszednio jezdzilem mk2 1.3 edytione memphis --jak to mówili na niego memphis emotion edition :bigok: paliło 11 ltr lpg a od o do 100 to prawie papierosa zdazyloby sie spalic hehe--
ale przytarł sie cylinder i wstawilem 1.4 16 v z 98 roku i juz niezle sie poruszał ----------------generalnie jak jest g to tylko wtrysk lpg :grin:

: pt sty 28, 2005 11:20
autor: mple
OK, dzieki za rade ... cos się będzie kombinować, ale to jeśzcze nie teraz. Co do gazu to fajny pomys faktycznie, szkoda tylko ze koszty kosmiczne :(

: pn sty 31, 2005 00:32
autor: paolo
tu jest ze ktos w Krakowie ma diesla :) temat troche stary wiec ogloszenie z gratki juz wyszlo. http://www.corrado.com1.pl/forums/index ... topic=1221

: śr lut 02, 2005 20:39
autor: Tomasz
Moj kumpel ma do sprzedania silnik od golfa1 1.6 na gazniku jak chcesz to dam ci numer do niego a ile chcesz za G60

: śr mar 02, 2005 02:17
autor: okoG60
mi pokazuje na MFA srednie spalanie pomiedzy 20-30l/100km a prawda jest taka że za 80zł robie około 350km na trasie ze średnią predkościa 100-120km/h. możesz miec gdzies wężyk poddciśnienia zagiety lub dziurawy i tyle ci pokazuje. a w pierwszej kolejności wymień filtr powietrza i paliwa a napewno poczujesz różnice na stacji. w mieście mi bierze 8-8,5l/100km ale go nie przeciągam do 5000obr/min jak już to maks do 3000obr/min bo po co tak co chwile żyłować silnik. a tak na marginesie dopóki silnik nie osiągnie min temperatury 60 stopni to nie przekraczaj 3000obr/min ze wzgledu na g-ladera. bo olej jest gesty i spreżarka nie ma dostatecznego smarowania przy wysokich obrotach.

: pn mar 21, 2005 21:06
autor: mple
mysle ze jestem na tyle zdecydowany by zamienic sie na cos, na digifancie lub w podobnym osprzęcie.

: pn mar 21, 2005 21:14
autor: mple
mysle ze jestem na tyle zdecydowany by zamienic sie na cos, na digifancie lub w podobnym osprzęcie.

: pn mar 21, 2005 21:19
autor: mple
mysle ze jestem na tyle zdecydowany by zamienic sie na cos, na digifancie lub w podobnym osprzęcie.