Strona 4 z 4

: wt maja 29, 2007 09:25
autor: Superbeasto
Panowie! dla mnie to istne cuda z tymi prędkościami rzędu 200km/h!!! Nie to, że nie wierze, ale jakoś trudno mi to sobie wyobrazić jak RP-ek 90-PS-ów, sprzed, dajmy na to 16 lat, leci 200 na godzinę, a prędkość 180-190 to jak w Gwiezdnych Wojnach osiąga, a katalogowo ma 175km/h MAX!!! no proszę, widocznie mnie się jakiś felerny egzeplarz trafił? aż sprawdze te świece i uszczelke pod wtryskiem! jak poleci więcej niż te 175 to... to sie upije ze szczęścia! :bigok:
P.S. a może to nie RP-ki...?

[ Dodano: 29 Maj 2007 09:32 ]
homsky pisze:przy około 5700rpm (patrz obrotomierz) i oponach 14R195/45 oraz skrzyni AUG miałes dokładnie 174km/h , czyli standart dla RPka
a jak sie ma sprawa do opon 195 R15 55??? powiem, że sprawdzałem z drugim samochodem, co najdziwniejsze jak ja miałem 100, kolega miał ok 95-6, a przy prędkości 160km/h on miał tyle samo plus minus 1-2km/h, ale w 99% porównywalne prędkości! jaka skrzynia to nie wiem, na dwójce, do odcięcia pokazuje ok 97-98 km/h na godzine, tyle moge powiedziec! Pozdr.

: wt maja 29, 2007 15:30
autor: DroopS
tu nie chodzi o lata czy katalogowa predkosc... poporstu pewne egzemplarze jakos sobie lpeiej radza... a przedewszystkim jak ktos poprawia fabryke pod wzgledem silnika to i predkosc mu wzrasta - proste logiczne:)

: wt maja 29, 2007 15:56
autor: Ross
przedewszystkim stan auta ma tu ogromne znaczenie.To nie jest nowe auto z salonu gdzie można go porywnywać i być moze dziwić się, że ten sam model jedzie lepiej od innego. Golfik z RP-kiem ma conajmniej 15-16 lat. Trudno żeby każdy był tak samo eksploatowany. Kiedyś dziadek nauczył mnie jednego stwierdzenia: jak się dba, to się ma.

Moim rp-ekiem jechałem 185km/h nawet cos ponad ten stan, powiem ze jakimś specjalnym problemem dla silnika rozwinięcie takiej prędkości nie było, choć na V biegu zdecydowanie słabiej przyśpiesza. Nie miałem już ani chęci ani miejsca na dalsze tak szybkie "gnanie". Choć jeszcze auto powoli przyśpieszało. Powiecmy sobie szczerze że nie mam za bardzo gdzie rozwijać takich prędkości. Jednak myśle, że te 175km/h to mocno zaniżona wartość. Zresztą gdzie u nas można rozwijąc takie prędkości :]

: wt maja 29, 2007 16:08
autor: Superbeasto
:bigok: zgadzam sie!!! ale 200km/h??? eh... no cóż! wczesniejsze auto jakie miałem pruło 200km/h i dalej już droga sie kończyła i miało coś ok 120KM, a nie 90KM, a że przez poprawienie fabryki typu wycięcie katalizatora, to ja dziękuje:) no ale cóż, zostało mi cieszyć się razem z Wami osiągami waszych RP-ów, a może i kiedyś mi będzie dane pojechać te 200? a jak sprawdzacie stan silnika, że wiecie, że macie w zajeb... stanie? bo chyba mało kto ma ten samochód od nowości tj. od 16 lat? ja też moge powiedzieć, że ma w stanie zajeb...! oleju nie bierze, nic nie cieknie, nie kopci! to jest zły? na 4 biegu zaczął się nawet do odcięcia sie wkręcać i ma 160km\h plus minus, a piątka to już... służy do utrzymania prędkości, jak ktoś mi powiedział, od skrzyni dużo zależy! Pozdrówki dla wszyskich Rp-kowców! :bigok:

: wt maja 29, 2007 17:00
autor: zajac
Superbeasto pisze:a jak sprawdzacie stan silnika, że wiecie, że macie w zajeb... stanie?
ja np mam silnik po remoncie wiec stanu jestem pewny
i nie wiem jak to jest z oszukiwaniem licznika ale ja na oponach 185/55/15 zimowych lecialem 140km/h i jak mnie na suszarke funkcjonariusze zlapali to wyszlo 139km/h (+ 4pkt i 100zl) wiec juz nie wiem jak to jest w koncu czy licznik zawsze przeklamuje od czego to zalezy
i tak jak juz wyzej pisalem moj rp lata licznikowo na benzynie nawet do 200 ale na dlugiej prostej na lpg max 190 poszedl a do 180 to normalnie idzie bez wiekszego problemu
na 5 biegu od 150-160 jak sie depnie do konca to jeszcze czuc ze sie zbiera do 180

: wt maja 29, 2007 17:40
autor: TAZ
Dave Old School pisze:mam 1,8 RP ze skrzynia AUG tak jak fabryka
przytargany z niemczech z przebiegiem 220 tysiecy
teraz przebieg 370 tysiecy
nigdy na gazie, nie bierze oleju
osiaga 190-200 km/h bez problemu, nie meczy sie ani nei potrzebuje dlugiej prostej do tego
obrotomierz, przy tej predkosci , wydaje mi sie ze wchodzi na czerwone pole juz
tutaj fotka na niskim profilu (195/45/14) jak sie ma relacja predkosc/obrotomierz
odcinki nie zauwazylem

[url=http://img204.imageshack.us/img204/4870/dsc02496pm1.jpg]Obrazek[/URL]

jest jeszcze jedna sprawa co na poczattku bylo, golf nie wyciagal wiecej niz 150 km/h, okazalo sie ze jedna ze swiec nie byla dokrecona do konca , po dokreceniu jak reka odjal
pozdrawiam
Przy tym profilu to oszukuje ci troche. Ja na takich samych oponach leciałem 200km/h. Teraz mam opony 195/45R15 i wyciągam na LPG max 185km/h, a auto do 170km/h idzie równo i żwawo.

: wt maja 29, 2007 22:19
autor: DroopS
Superbeasto pisze::bigok: zgadzam sie!!! ale 200km/h??? eh... no cóż! wczesniejsze auto jakie miałem pruło 200km/h i dalej już droga sie kończyła i miało coś ok 120KM, a nie 90KM, a że przez poprawienie fabryki typu wycięcie katalizatora, to ja dziękuje:) no ale cóż, zostało mi cieszyć się razem z Wami osiągami waszych RP-ów, a może i kiedyś mi będzie dane pojechać te 200? a jak sprawdzacie stan silnika, że wiecie, że macie w zajeb... stanie? bo chyba mało kto ma ten samochód od nowości tj. od 16 lat? ja też moge powiedzieć, że ma w stanie zajeb...! oleju nie bierze, nic nie cieknie, nie kopci! to jest zły? na 4 biegu zaczął się nawet do odcięcia sie wkręcać i ma 160km\h plus minus, a piątka to już... służy do utrzymania prędkości, jak ktoś mi powiedział, od skrzyni dużo zależy! Pozdrówki dla wszyskich Rp-kowców! :bigok:
ja przerz poprawienie fabryki rozumiem to co u siebie zrobieł czyli zrobienie dokladnie głowicy, inny wałek, polerka kanałow dolotowych, smieniony kat wyprzedzenia zapłony, plan głowicy i tym podobne... wydech fi 55, dolot z zastosowaniem power rury i renomowanej frmy filtra i co jeszcze jest wazne - skrzyni biegów o całkiem innych przełozeniach:) wtedy to ma sens i napawde uwierz mi 200 jest w zasiegu;)
mozesz mi nie wierzyc - masz do tego prawo...

: wt maja 29, 2007 22:40
autor: Superbeasto
DroopS pisze:wtedy to ma sens i napawde uwierz mi 200 jest w zasiegu;)
nie mówie, że nie!!! jakby nie patrzeć to stosunek masy do mocy nie jest tu aż taki tragiczny więc wszystko jest możliwe, jeszcze z tymi zmianami co Ty przeprowadziles, to wierze na slowo! ja podejrzewam, ze to skrzynia, bo jak juz pisalem 1,2,3 idzie jak burza! a potem to juz troche gorzej do tych 160k/h, podejrzenie drugie to lewe powietrze, a stwierdzam po tym, ze jak spada z obrotów np. na 2biegu (przy puszczonym gazie) przy +/- 2000obr to zaczyna nim szarpać jakby mało paliwa dostawał, w czwartek to sprawdze dopiero (jak będzie kompetentna do tego osoba) i wszystko sie wyjaśni! a jak nie to nie będe dalej biadolił, tylko cieszył sie z jazdy moim RP-kiem i tą mocą jaka mu została dana, a jak czas pozwoli i finanse będę myślał dalej, ale rady co do zmian zawsze sie przydadzą :bigok: !!!:)

: śr maja 30, 2007 00:29
autor: Ross
walcz, walcz bo cos z twoim Rp-kiem jest nie tak. Wczesniej czy puźniej sam sie o tym przekonasz jak zlokalizujesz przyczyne niższych osiągów.

: wt cze 05, 2007 19:23
autor: Superbeasto
Ross pisze:jak zlokalizujesz przyczyne niższych osiągów
chyba mam! najnowsze gdybanie... daje diagnoze, że pierścienie do wymiany i pewnie szklanki (a nawet na pewno) bo tłuką sie na zimnym samochodzie, a co do pierścieni wstępna diagnoza jest taka, że samochód przy ruszaniu kopci na biało i podobno przyczyną są pierścienie! a więc remont albo... swap? hehehe

[ Dodano: 21 Cze 2007 10:17 ]
DroopS pisze:ja przerz poprawienie fabryki rozumiem to co u siebie zrobieł czyli zrobienie dokladnie głowicy, inny wałek, polerka kanałow dolotowych, smieniony kat wyprzedzenia zapłony, plan głowicy i tym podobne... wydech fi 55

no własnie... jak to jest z tym wydechem? założyłeś cały kompletny tj od kolektora do końca z rur o fi 55? czy kolektor też zmieniałeś na 4-2-1???