Strona 4 z 126

: pn cze 19, 2006 23:18
autor: dEDOs22
a od czego bedzie obudowa filtru powietrza i co ze ssaniem ? dodatkowa linka?

no własnie jak jest rozwiozany dolot powietrza ???
i jeszcze jedno ja mam gaz załozony to jak z jego podłonczeniem ??
ps. jak sie juz uporasz z tym wszystkim ze bedzie działało na tip top to w tedy i ja sie moze zdecyduje :hmm:

: wt cze 20, 2006 02:47
autor: preker20
tesh mam gazior i pewnie trze mixer od fiaciora:] ale KamilW, LPG nie ma

: wt cze 20, 2006 09:08
autor: KamilW
Co do doprowadzemnia powietrza to ktos bedzie musial mi pomoc bo moj dolot to tez rzezba wlasnego pomyslu... oparty na elementach GTi... ale po wstepnych pomiarach wyglada na to ze i mixer i obudowa filtra powinna pasowac na webera bo srednica gory jest taka sama jak w 2E2, z tym ze w weberze jest owalna i byc moze trzeba bedzie cos uszczelnic... co do gazu to w tym wypadku przewiduje spory wzrost dynamiki z 2 powodow:
- mniejsze opory przeplywu przez gaznik sprawia ze wiecej gazu z powietrzem dostanie sie do silnika
- 2 przepustnica otwierana jest mechanicznie wiec nie ma problemu z jej otwarciem w razie potrzeby :)

[ Dodano: Wto Cze 20, 2006 09:12 ]
preker20 pisze:co ze ssaniem ? dodatkowa linka?
u mnie bedzie pracowal uklad automatyczny :) ale normalnie to z podpieciem linki nie bedzie problemow i mamy pelna kontrole nad ssaniem :)

: wt cze 20, 2006 10:11
autor: bodzio_j
Sprawa nie wydaje się bardzo skomplikowana. Gaźnik Webera jest prosty i dość łatwy w tuningu. Pilniczki iglaki i polerka naprawdę dużo dają. Regulacja to równie prosta sprawa-poziom paliwa i wolne obroty. I co chyba najważniejsze - tam naprawdę nie ma się co zepsuć. KamilW, Zakładaj firmę :)

: wt cze 20, 2006 12:04
autor: KamilW
Calkowicie zgadzam sie z bodziem. Wlasnie nabylem linke gazu 125p za niebagatelna kwote 6,5 zl !!! I ide ja zakladac. Porobie tez zdjecia do opisu :) I za jakas godzine wszystko bedzie jasne :)

[ Dodano: Wto Cze 20, 2006 15:37 ]
No i sie wyjsnilo sie... linka z 125p nie pasuje i bardziej oplaca sie przerobic orginalna.

A z innej nieco beczki. W postach piszecie ze fajnie by bylo jakbym zrobil z tego porade. Wlasnie sie zastanawiam nad tym jakby to zrobic zeby umiescic ta porade na stronie vwgolf.pl w dziale porady i czy wogole popieracie ten pomysl? Piszcie co o tym sadzicie. I jak ktos ma pomysl jakby to zrobic zeby taka porade zamiescic (co dokladnie trzeba by zrobic) to niech pisze.

A druga sprawa to czy ktos ma dojscie do frezarki numerycznej zeby mozna bylo wykonac kilka kryz jakbyscie chcieli tez montowac takie gazniki u siebie.

[ Dodano: Wto Cze 20, 2006 17:11 ]
Panowie. Ale sie zdziwilem... a juz myslalem ze nic mnie nie zaskoczy. Mialem problem z kroccem paliwa w gazniku wiec wzialem pokrywe do domu. Korzystajac z tej okazji postanowilem wyregulowac plywak poniewaz sobie zapomnialem wczesniej a byl mocno rozregulowany... Poskladalem wszystko do kupy i sie okazalo ze auto ma jeszcze lepszego kopa niz poprzednio... teraz to juz naprawde pierburg sie chowa... regulacja trwala 3 minuty... mala rzecz a cieszy :)

: wt cze 20, 2006 17:21
autor: Kubus20
KamilW fotoporadę na stronie to bankowo musisz zamieścić. Ja już głęboko zastanawiam się nad swapem Pierburga.

Co powinno być w fotoporadzie :?:

1. Spis części potrzebnych do modyfikacji.
2. Opis krok po kroku co jak wykonać i jak po kolei montować okraszony w miarę dokładnymi fotkami.
3. W tym przypadku opis regulacji tego gaźnika.
4. Kosztorys.

Chyba tyle. Jak napiszesz taką fotoporadę, odezwij się do Admina i niech zamieści poradę na stronie.
KamilW pisze:Panowie. Ale sie zdziwilem... a juz myslalem ze nic mnie nie zaskoczy. Mialem problem z kroccem paliwa w gazniku wiec wzialem pokrywe do domu. Korzystajac z tej okazji postanowilem wyregulowac plywak poniewaz sobie zapomnialem wczesniej a byl mocno rozregulowany... Poskladalem wszystko do kupy i sie okazalo ze auto ma jeszcze lepszego kopa niz poprzednio... teraz to juz naprawde pierburg sie chowa... regulacja trwala 3 minuty... mala rzecz a cieszy
Coraz bardziej zachęcasz :bajer: :pub:

: wt cze 20, 2006 17:37
autor: kubi
czy moj pierburg jest zagrozony ??? Porada bardzo fajna popieram too jak cos sie zepsuje w pierburgu to tylko takie cos bo naprawa pierburga to ciezka rzecz ;/ POPIERAM KamilW, a jakbys zrobił porade z tego to dopiero by było ekstra

: wt cze 20, 2006 18:20
autor: michal84
Witam, śledzę temat na bierząco i od razu widze ze moj golf sie z pierburgiem pożegna :grin: Na razie same zalety, powtarzac sie nie bede bo duzo juz zostalo powiedziane, kazdy kto lubi dlubac bedzie sie bawil setnie i co najistotniejsze niewielkie koszty poniesie.

Jesli chodzi o porade, to chyba wszyscy sie ze mna zgodza byc musi :food: , w miare mozliwoszci oczywiscie :bigok:, autor pisal o altruistcznym podejsciu wiec porada bedzie :hmm: , jednym slowem brawo brawo, polac mu :kufel: :kufel: :okej:

Z niecierpliwoscia czekam na dalszy rozwoj tematu:
-jak wypadnie spalanie( licze na spadek bo lpg nie mam)
-moze udaloby sie zbadac wyniki swapu gaznika na hamowni

pzdr

: wt cze 20, 2006 19:52
autor: koolio
ciekawa propozycja , zstanawiam sie jakgby to smigało na instalacji lpg, i najważniejsza rzecz , jakie biedzie spalanie na tym gaźniku?

: wt cze 20, 2006 19:54
autor: Archeosik
Witam serdecznie.
Pierwszy raz na forum.

Mam pytanie, czy ten gaznik podejdzie?
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=110053008

Obecnie mam Keihin II, tyle, ze obroty plywaja, autem szarpie i wogole. Nie da sie go wyregulowac ;\

Stad pomysl wymiany.

Z gory dzieki za odp.

: wt cze 20, 2006 19:57
autor: bodzio_j
Archeosik, pewnie tak.Ale....ten gaźnik ma pneumatycznie sterowaną drugą przepustnicę, z tym bywają czasem problemy.Poszukaj takiego ze sterowaniem mechanicznym, a najlepiej od poloneza z elektryczną dyszą wolnych obretów.

: wt cze 20, 2006 19:59
autor: fibolek
Kamilu W w moich stronach taka przeróbka odpada gdyż koszty przewyzszają rozsądek.Za zregenerowanego Webera(bo nowego raczej dostać graniczy z cudem) wołają 200-250 zeta.Do tego policz reszte przeróbek,pamietajac że standard weber od Polda to nie bardzo to o co chodzi.
Mozna pobawić się z gaźnikiem od BMW ale spala wtedy(podobno bo ktos kiedyś z forum robił takie cudo) krocie wachy.

: wt cze 20, 2006 20:01
autor: bodzio_j
fibolek, za 250 zeta to kupisz gaźnik z całym samochodem :) Co do gaźnika z poldka to jest nieco lepszy.Nie wiem dlaczego uważasz, że to się nieopłaca.

: wt cze 20, 2006 20:01
autor: Archeosik
Np:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=110936178
:)) ?
Jesli efekty sa rzeczywiscie takie jak opisuje KamilW, to nie waham sie :)
Obecnie autko dobrze chodzi tylko na gazie.... I nie mowcie, zebym naprawial :) Stoczylem dluga walke. Obecnie mam walniety plywak (prawie rozpadniety) a dostac nowy to droga przez meke :(