pushkin77 pisze:podłączam się pod pytanie.... napisz.. narysuj.. zrób zdjęcieAtomic10 pisze:A tak na marginesie to jak mozna źle założyć pasek. Opisz to dokładniej prosze bo jakos nie moge sobie tego wyobrazić
Można. Tylko trzeba byc wybitnym MECHANIKIEM
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Facet puścił pasek idący od koła pasowego(te napędzające od silnika) górą, nad pompą wodną. I tym sposobem pompa kręciła się w drugą stronę. Koło od silmika i alternato szły w dobrym kierunku. Wybitny gość. Ta nauczka kosztowala mnie coś koło 1000PLN. Chyba mu pomnik postawie
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Pozdrawiam
[ Dodano: Pon 08 Maj, 2006 ]
Ja płaciłem za czujnik 38-48 PLN. Nie pamiętam dokładnie. Tyle tego ostatnio nakupiłem, ze pogubilem sie w cenachPienios pisze:Panowie przyłaczam sie do tematu. Miałem podobny problem z temp kiedyś po wymianie termostatu trzyaml wysoką nawet na trasie przez dluzsza chwile. Okazało sie ze walniety jest czujnik załaczający wentylator po wymianie bylo ok i nawte upalne dni nie przkarcalo 90. Tej zimy walnal mi ponownie termostat ( wykrzywil sie nie wiem dlaczego) po wymianie niestety z czesem trzymal coraz nizsz temp wiec wymienilem niedawnoznowu termostat okazalo sie ze jest to samo tzm mam na maks 70 stopni i wentylator sie wlacza. Wiec sprawdziłem rzeczywista temp silnika i okazalo sie ze wynosi ok85 a gdy wentyaltor aie wlacza 90 wiec jest ok tylko czujnik sie zepsul. Narazie go nie wymieniam a tak na mrginesie moze ktos sie orientuje ile takie cudo kosztuje w ogóle. A moze kots ma do sprzedania??????:):D
![Cool :cool:](./images/smilies/icon_cool.gif)