Strona 4 z 52

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

: wt mar 06, 2012 01:07
autor: malyszdj
Witam!!!
Posiadam MK4 TDI silnik ALH rok 99 modelowo 2000
Chodzi mi o diagnoze, błędy, korekta przebiegu, zczytanie logów, aktywacja tempomatu itp.
Do 100zł jesli za mało to sami zaproponujcie coś

p.s. posiadam już vag-k can comander ze stronki viaken lecz nie moge sie polączyć nim. Obrazek

polski vag i vwtool łączą się normalnie
Proszę o pomoc

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

: wt mar 06, 2012 18:54
autor: LoLs
poczytaj 3 -4 tematy wstecz masz cało odpowiedz na twój problem a co do korekty to do tego wystarczy wiedza i ten kabel co masz

Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

: śr mar 07, 2012 00:45
autor: PS83BXL
witam,
potrzebuje interfejs aby zakodowac dodatkowy kluczyk do immobilajzera w golfie TDI ALH 90KM rocznik 2002 ,
kupilem golfa z jednym tylko kluczykiem, PINU NIEMAM, a IMMO JEST 3 GENERACJI a wiec kluczyk dorobic mozna tylko poprzez dokodowanie do immo zegarow nowego klucza, kluczyki nowe juz mam ,pastylki immo tez niemam tylko PINU do IMMO,

potrzebuje wiec interfejsu do odczytu pinu
na stronie VIAKENA widze ze sa takie oferty
http://viaken.pl/pl/korygowanie-licznik" onclick="window.open(this.href);return false; ... -full.html
http://viaken.pl/pl/korygowanie-licznik" onclick="window.open(this.href);return false; ... eader.html
http://viaken.pl/pl/korygowanie-licznik" onclick="window.open(this.href);return false; ... -full.html

i mam pytanie czy ktos orientuje sie czy sa jakies roznice w tych interfejsach bo niektorzy pisza ze te nowsze jak np wersje 1.7 2.2 czy 2.5 to tak naprawde niby taki sam 1.4 tylko ze zmienione naglowki , roducent znow podaje ze nowszy wiecej licznikow ale jakiejs roznicy w liscie zbytnio nie widac
JA POTRZEBUJE DO MEGO GOLFA 2002 NO ALE TEZ ZEBY BYL TROCHE PRZYSZLOSCIOWY i zeby pozniej obsluzyl teg\z GOLFA 5 a wiec zeby byl K+CAN

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

: śr mar 07, 2012 18:24
autor: LoLs
kup sobie commandera 3.6 i po kłopocie aby wcześniej naucz się go używać bo rozwalisz licznik i będzie po zawodach

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

: śr mar 07, 2012 21:19
autor: PS83BXL
ale jakie chociaz sa roznice miedzy interfejsami VAG K+CAN COMMANDER a VAG TACHO?
domyslam sie ze do kazdego z nich jest inny program , awiec ktory jest prostszy w obsludze i UNIWERSALNIEJSZY ???

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

: śr mar 07, 2012 21:47
autor: LoLs
K+CAN COMMANDER jest programistyczny a VAG TACHO do liczników , na forum jest o tym wałkowane xxxxxxxxxxxxxx razy , uniwersalnych żeby robić wszystko to nie ma a kable są tak samo funkcjonalne ale do czego innego a co do prostoty jak liczysz na łatwiznę to daj komuś żeby ktoś ci ten pin wyciągnął

Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

: czw mar 08, 2012 22:47
autor: PS83BXL
LoLs pisze:K+CAN COMMANDER jest programistyczny a VAG TACHO do liczników , na forum jest o tym wałkowane xxxxxxxxxxxxxx razy , uniwersalnych żeby robić wszystko to nie ma a kable są tak samo funkcjonalne ale do czego innego a co do prostoty jak liczysz na łatwiznę to daj komuś żeby ktoś ci ten pin wyciągnął
ale jestem za granica( W Belgii) i niemam tu namiaru na nikogo kto by wyciagnal ten PIN a w jakich serwisach to napewno ceny kosmiczne, nim
mam juz VAG COMA NA USB ale nim nieda rady pinu wyciagnac, wiec potrzebuje interfejsu do uzupelniena swego zestawu na teraz i tez na przyszlosc,
mysle wiec ze jak kupie taki interfejs to sam bym zrobil bo kluczyki i transpondery juz mam,

prosze kolego rozwim swoja wypowiedz w czy sie roznia te interfejsy , to ze VAG COMMANDER jest programistyczny to wiele mi niemowi,
napisz dokladniej co on umozliwia ,i jakie sa konkretniejsze roznice w ich funkcjonalnosci,
ktos kilka postow wyzej pisal ze ma VAG COMMANDERA 1,4 i niemoze sie polacaczy z zegarami golfa 4 1999/2000 rok prod.
a wiec jak to z nimi jest???

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

: pt mar 09, 2012 23:16
autor: piotrek111
Udało się komuś poprawnie uruchomić Vag com na windows7? Cały czas mam jakieś problemy i program nie działa poprawnie. Polski VAG działa poprawnie ale nie wiem jak adaptować przepustnicę tym programem (nie mogę nigdzie znaleźć instrukcji do niego)

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

: sob mar 10, 2012 00:53
autor: ForeCast
Spróbuj VCDS Lite'a, ew. musisz użyć XP Mode(temat opisany tu i na innych forach wielokrotnie)

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

: sob mar 10, 2012 20:45
autor: leviatanm
Moje pytanie nie dotyczy akurat VW ale proszę o pomoc .....
Czy da się zrobić logi dynamiczne i statyczne w silniku X20DTL czyli OPEL Vectra B 2.0DTL?
Mam KKL USB i wag 311 ale niestety nie łączy mi sie :(
Szukam w necie info na temat logów dynamicznych w oplu ale niestey nikt nic nie napisał na ten temat, a jedynie o odczyt błędów a to mnie nie interesuje kto wie jak bardzo, zależy mi na diagnozie dynamicznej silnika....
Jaki kabel muszę kupić aby to wykonać?

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

: ndz mar 11, 2012 08:59
autor: LoLs
http://sklep.motohid.pl/pl/p/Opel-Tech2 ... OM-VAG/135" onclick="window.open(this.href);return false; a co do logów to nie pomogę bo nigdy w oplu ich nie robiłem

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

: ndz mar 11, 2012 12:21
autor: mix3d
Siema, chcialbym zakupic kabel do bory 1.9TDI ATD 101KM. Glownie chodzi mi o zczytywanie logow, naprawe bledow, programowanie nowego kluczyka itd. Co byscie polecili w miare niskiej cenie?

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

: ndz mar 11, 2012 13:33
autor: LoLs
kup sobie zwykłego VAG i tyle są po 50zł na allegro , bo sądząc po twoim pytaniu to nie masz o tym zielonego pojęcia wiec nic lepszego ci nie potrzeba bo jeszcze auto unieruchomisz, i przy okazji potem nie pisz ze czegoś nie możesz zrobić bo twoja niska cena jest wliczona w jakość kabla

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

: ndz mar 11, 2012 14:15
autor: mix3d
A jezeli mam auto z CAN a interfejs nie jest na CAN to nie bedzie go obslugiwal?