Strona 4 z 4
: ndz lut 26, 2006 13:50
autor: r5badkiller
u mnie kontrolka cały czas sie tłucze
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
mam za niskie cisnienie oleju mało tego w dodatku olej je**** benzyną
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
dość intenzywnie i jest rzadki jak woda juz mam tegoo dość
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
musze jechać do mechaniora ciekwe co orzekinie i jakom sume sobie rzuci za naprawe :niewiem:
: ndz lut 26, 2006 14:10
autor: misiek
fuks pisze:misiek10111 napisał/a:
i to co słyszysz przez 1-2 sek do chodzi klawiatura na sucho
to dobrze czy zle ?
no nie jest tragicznie dla silnika( mi też sie sporadycznie tak dzieje jak auto po stoi 2 dni nie ruszane), ale staraj się unikać takiej sytuacji
r5badkiller pisze:musze jechać do mechaniora ciekwe co orzekinie i jakom sume sobie rzuci za naprawe
zanim pojedziesz to wymień sobie olej, moze będzie ok no i taniej
: ndz lut 26, 2006 14:13
autor: fuks
no wlasnie, mi sie tak wydaje ze jak dolewalem ten olej to przez to mogl zrobic sie rzadki i kontrolka miga..... poczekam jeszcze jakies 2 tyg i wymiana oleju na nowy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
tylko teraz jaki ? przebieg szacuje na ponad 260k km :/ mineral chyba juz wchodzi w gre..?
: ndz lut 26, 2006 14:18
autor: misiek
fuks pisze:tylko teraz jaki ? przebieg szacuje na ponad 260k km :/ mineral chyba juz wchodzi w gre..?
tylko minerał
: ndz lut 26, 2006 17:51
autor: fuks
dodam ze to jest gti i ktos nim kiedys chyba lubil jezdzic nie tylko do kosiola ;> ;0
a jak mineral to teraz jaki ?? moze byc mobil 1 tez ?
: ndz lut 26, 2006 18:23
autor: misiek
fuks pisze:dodam ze to jest gti i ktos nim kiedys chyba lubil jezdzic nie tylko do kosiola ;> ;0
a jak mineral to teraz jaki ?? moze byc mobil 1 tez ?
tak może być mobil
: ndz lut 26, 2006 19:06
autor: Robert Raburski
witam.tak czytam i też się wypowiem.Miałem też problem z kontrolką zapalała mi się podczas jazdy na rozgrzanym silniku.Pojechałem do mechaniora z tym problemem zmierzył ciśnienie oleju i się zdziwiłem(poniżej normy).Odkręcił michę żeby sprawdzić pompę i co się okazało? Panewki do wymiany. A wszystko przez strzelony termostat silnik się niedogrzewał i cały czas chodził na ssaniu. Przez to przerzucał sobie paliwo do oleju no i panewy się spaliły. Na szczęście obyło się bez szlifu wału.
: ndz lut 26, 2006 20:48
autor: darekwrc
r5badkiller,
Witam Mam podobny problem z moim MK 3. Też tak kontrolka mi się zapala brzęczy. Co ci mechanicy poradzili ???
: ndz lut 26, 2006 22:02
autor: Robert Raburski
darekwrc pisze:r5badkiller,
Witam Mam podobny problem z moim MK 3. Też tak kontrolka mi się zapala brzęczy. Co ci mechanicy poradzili ???
jaki masz model i silnik?
: ndz lut 26, 2006 23:05
autor: darekwrc
Robert Raburski, AAM 1.8
: pn lut 27, 2006 00:19
autor: r5badkiller
darekwrc pisze:r5badkiller,
Witam Mam podobny problem z moim MK 3. Też tak kontrolka mi się zapala brzęczy. Co ci mechanicy poradzili ???
narazie byłem u jednego to powiedział ze to była kontrolka nie taka jak powinna potem zmiwrzył cisnienie i jest za niskie i mowił ze albo pompa olejowa albo panewki w tay tygodniu bede jechał do drugiego co ma na to popaczec i jak zrobi to dam znać co było
mam silnik AAM 1.8
pozdroo