Witam, to ja wam odpowiem na kilka pytan:
-co do wycieraczek to jest to wada fabryczna VW, zchrzanili robote, one sie nie zapiekaja, lecz rdzewieja i dlatego nie chce smigac po szybie, jedyna metoda na to, rozebrac, wyczyscic, wydrzec rdze i nasmarowac czyms
-co do zawieszenia, nie wiem jak moze byc za niskie, ja mam na dodatek sprezyny -50 i chce jeszcze nizej
-plastikowej oslony pod silnikiem nigdy nie mialem, chyba poprzedni wlasciciel ja urwal, ale planuje jej zalozenie bo strasznie syfi pod maska bez niej
-jezeli chodzi o nierowna prace silnika, falujace obroty to wlasnie skonczylem to przerabiac, i jedyna metoda na to to zmienic wszystkie te elektroniczne czujniki i bedzie ok
-spalanie w 1.6 SR rzeczywiscie mogl by byc mniejsze
-glosne zawieszenie, ale w moim przypadku to spowodowane jest to innymi sprezynami, czasami amorki dobijaja niestety do konca, wiec na wisne planuje cos twardszego
- nie rozumiem jak mozna nazekac na podswietlenie tablicy badz inne zarowki, przeciez to sa rzeczy ktore niestety trzeba wymieniac, nie ma samochodu bez usterek!
- no i najwiekszy minus to ta WYCIERAJACA sie guma na plastikach
- a i zapomnialem, to ciezko wchodzace biegi to sprawa sprzegla, a dokladniej wycisku, jak ktos ma z tym problem zapraszam na PW i wyjasnie jak sie tego pozbyc, czesci jakies 70 zl i samemu mozna zrobic
Pozdrawiam i zycze mijel jazdy
p.s.
moj 1.6 sr ma 137 kucy i 173 Nm- mimo podrasowanego silniczka nie nazekam tfu tfu tfu