mk3GTI-nie wywalajcie katalizatorow!-moj błąd

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » pt lut 10, 2006 20:54

piotr1979 pisze:jaka sonde mam kupic?na allegro sa uniwersalne np.NGK 4 pinowe za 140zl dobra bedzie?czy mam szukac orginalnej?moze ty ku-bi wiesz jakiej firmy mamy sonde?
Przypuszczam, że mamy sonde firmy hella. a vw tylko nabił swoje logo. nr oryginału VW to 021 906 265 R, nr hella 6PA 009 165-551, nie doszukałem się wśród zamienników NGK tej sondy, nr zamiennika BOSCH 0 258 003 548, jak masz możliwosći to w Intercars kupisz w cenie hurtowej za 400 zł sonde boscha o tym numerze, cena detaliczna to ok 700. Nie wiem skad te ceny 140 zł za NGK na allegro, myślę że to jakaś lipa.



Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » sob lut 11, 2006 13:27

hmmy... dosc skomplikowana sprawa, jesli chcesz kupic nowego kata i sonda i juz wydajesz tyle kasy to kup konkretnie kata do twojego golfa a nie jakies dedykowany do pojemnosci od 1.6-2.0 czy cos takiego bo to jest lipa pod tytulem noname. Wiadomo ze gaz to zlo koniecznie i nikt mi nie powie ze zaklada gaz dla przyjemnosci, zdazaja sie dobrze zrobione instalacje ale nawet najlepsza instalacja nie moze dorownac opcji autka tylko ba benzynie, i zalozenie gazu to jest krzywda dla autka nieodwracalna juz....

a tak apropo twojej sytuacji ja mialem wczesniej mk3 1.4 z gazem i bez kata zrobilem tak jakies 20 tys km i wszystko bylo ok, mial tam swoje problemy z gazem ale to raczej nie byla wina kata...

zycze powodzenia, zadbaj o GTI :)



Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » sob lut 11, 2006 14:49

Nie prponuje takich z allegro za 140 zł, ja wlasnie najpierw kupilem taka i ja zdjalem i kupilem Boscha, jak chcesz to mam taka w domu na allegro za 130 zł, jeszcze jest na gwarancji chyba z 10 miesiecy, jak bys byl zainteresowany to na priva


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » sob lut 11, 2006 14:49

zadbam ,zadbam.dzieki ku-bi za numery napewno sie przydadza.


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » sob lut 11, 2006 14:52

piotr1979 pisze:zadbam ,zadbam.dzieki ku-bi za numery napewno sie przydadza.
A co do numerow to nie trzeba miec dokladnie zamiennikow byle by byla 4 przewodowa ja mam Boscha zamiennik do Opla Astry 1.4 - 1.6 i dziala poprawnie


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » sob lut 11, 2006 14:54

maro pisze:
piotr1979 pisze:zadbam ,zadbam.dzieki ku-bi za numery napewno sie przydadza.
A co do numerow to nie trzeba miec dokladnie zamiennikow byle by byla 4 przewodowa ja mam Boscha zamiennik do Opla Astry 1.4 - 1.6 i dziala poprawnie
no tak ale nie wiadomo ile pociągnie.jak juz kupowac to konkretne czesci-chociaz zeby do vweja bylo :grin:


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » sob lut 11, 2006 15:05

piotr1979 pisze:
maro pisze:
piotr1979 pisze:zadbam ,zadbam.dzieki ku-bi za numery napewno sie przydadza.
A co do numerow to nie trzeba miec dokladnie zamiennikow byle by byla 4 przewodowa ja mam Boscha zamiennik do Opla Astry 1.4 - 1.6 i dziala poprawnie
no tak ale nie wiadomo ile pociągnie.jak juz kupowac to konkretne czesci-chociaz zeby do vweja bylo :grin:
To znaczy moze zle napisalem chodzilo mi o to ze mam Boscha orginal (4 przewodowa) tyle tylko ze ze wtyczka do opla byla i tym to tylko sie rozni cena ta sama ok350 zł, ja dalem 50 zł bez gwarancji ale nowa byla, uciolem wtyczke podpiolem pod stara i jest git, jesli pisze ze jest np dedykowana do vw golf to tylko przez to ze jast zakonczona wtyczka ktora pasuje i nic nie trza zmieniac, taka uniwersalna (bez wtyczki) z Boscha 4 przewodowa kosztuje ok 320 zł
Ostatnio zmieniony sob lut 11, 2006 15:07 przez maro, łącznie zmieniany 1 raz.


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » sob lut 11, 2006 15:06

maro pisze:
piotr1979 pisze:
maro pisze: A co do numerow to nie trzeba miec dokladnie zamiennikow byle by byla 4 przewodowa ja mam Boscha zamiennik do Opla Astry 1.4 - 1.6 i dziala poprawnie
no tak ale nie wiadomo ile pociągnie.jak juz kupowac to konkretne czesci-chociaz zeby do vweja bylo :grin:
To znaczy moze zle napisalem chodzilo mi o to ze mam Boscha orginal (4 przewodowa) tyle tylko ze ze wtyczka do opla byla i tym to tylko sie rozni cena ta sama ok350 zł, ja dalem 50 zł bez gwarancji ale nowa byla, uciolem wtyczke podpiolem pod stara i jest git
gdzie tak tanio sprzedaja?


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » sob lut 11, 2006 15:09

A kumpel kiedys dostal w rozliczeniu i tak mu to lezalo mnie sie zepsula to wzialem ja za 50 zł, nie mam dojscia do takich rzeczy, a ile kosztowala to wiem bo dzwonilem do Boscha i sie pytalem po numerach do czego jest i ile kosztuje powiedzieli 370 zł :helm:

Dlatego zmienilem to swoja nowa z allegro na ta z Boscha, takze jak ktos chce to moge ja puscic komus tanio i jeszcze na gwarancji


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

lopolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:14
Lokalizacja: lodz

Post autor: lopolek » sob lut 11, 2006 20:36

nie czytalem wszystkich postow ale z tego co mniej wiecej do mnie dotarlo to powiem Ci
ze przez wyciecie kata sonda Ci usypia (bo chyba jest jedno przewodowa) poniewaz spaliny maja za male cisnienie i za duza presdkosc!
problem by zniknal jakbys zalozyl sonde trzy lub czteroprzewodowa (z nagrzewaniem) tylko zeby taka sonda dzialala musialbys podlaczyc do niej zasilanie (mala rzezba ale byloby ok) jak bys mial problemu sluze pomoca:)
a co do cen sondy to sa rozne ja bym kupil np orginalna GM za sto pare zlotych (bez nagrzewania i problem by pozostal) a szczerze mowiac co do sond z nagrzewaniem to juz nie jestem pewien ile kosztuja
pozdrawiam



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » sob lut 11, 2006 20:46

lopolek pisze:nie czytalem wszystkich postow ale z tego co mniej wiecej do mnie dotarlo to powiem Ci
ze przez wyciecie kata sonda Ci usypia (bo chyba jest jedno przewodowa) poniewaz spaliny maja za male cisnienie i za duza presdkosc!
problem by zniknal jakbys zalozyl sonde trzy lub czteroprzewodowa (z nagrzewaniem) tylko zeby taka sonda dzialala musialbys podlaczyc do niej zasilanie (mala rzezba ale byloby ok) jak bys mial problemu sluze pomoca:)
a co do cen sondy to sa rozne ja bym kupil np orginalna GM za sto pare zlotych (bez nagrzewania i problem by pozostal) a szczerze mowiac co do sond z nagrzewaniem to juz nie jestem pewien ile kosztuja
pozdrawiam
:panna: :panna: :panna: własnie problem w tym, że nie czytałes....
tam jest sonda 4 przewodowa



lopolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:14
Lokalizacja: lodz

Post autor: lopolek » sob lut 11, 2006 20:59

w takim razie nie powinno byc zadnego problemu jak sie kupi nowa sonde!



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » ndz lut 12, 2006 11:07

lopolek pisze:ja bym kupil np orginalna GM za sto pare zlotych (bez nagrzewania i problem by pozostal)
kupilbys GM bez nagrzewania?i problem by pozostal?to po co ja kupowac?


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re: mk3GTI-nie wywalajcie katalizatorow!-moj błąd

Post autor: Razal » ndz lut 12, 2006 11:57

piotr1979 pisze:zawsze wszyscy mowili na forum ,ze jak wywalimy kata to nic sie nie bedzie dzialo wszystko bedzie chodzilo cacy i wogole.jakies 2 tyg. temu mialem problem z samochodem nie chcial mi chodzic na wolnych obrotach.pojechalem na vaga i go chlop zresetowal i tydzien chodzil jak ta lala.po tygodniu to samo.nie ma wolnych obrotow!!!se mysle albo znowu 60 zl w plecy albo zajrzymy glebiej.no i zajrzelismy.odlaczyli mi impuls TPS ktory odpowiada za przelaczanie z pb na lpg i samochod zacząl chodzic.chodzil ale dalej cos nie tak bo przy wrzucaniu na luz ze 100km/h silnik jakby chcial zgasnac.se mysle co jest ku......a?!.jade do gazownika podlaczamy do kompa i wyszlo na to ,ze po wywaleniu kata nie ma tego cisnienia w ukladzie wydechowym jakie powinno byc.przez moja glupote chcąc zyskac 5 koni zalatwilem sobie sonde w pol roku.a najgorsze jest to ze oprocz tego ze sonda do wymiany trzeba jeszcze wstawic katalizator zeby wszystko bylo jak nalezy-bo instalacja gaz. tego wymaga.z tego wszystkiego kompy w aucie zaczely swirowac glownie przez sonde.nie musze juz chyba pisac jaki jestem zły,ale chcialem sie dowiedziec ile kosztuje sonda lambda -nowa (taka zeby byla dobra nie wiem czy ma byc orginalna czy nie).niech wypowiedza sie ci ktorzy maja gaz w gofrach i nie maja kata jak jest u nich.mieliscie juz cos takiego?czy to tylko u mnie tak sie stalo?napiszcie co sadzicie o moim przypadku moze to kogos zainteresuje i ktos czegos sie dowie jeszcze o katach.bo z tego co widze to sondy padaja po wywaleniu kata i silniki z gazem potem zaczynaja wariowac.

a teraz cos od siebie.gaz jest fajny i zajebiscie sie tanio jezdzi,ale nastepnym razem wybieram TDI
Ja jak miałem MkII na LPG - też powiedziałem te same słowa - no i się stało :) JESTEM ZADOWOLONY - WYCHODZE JAK NA LPG, a może i lepeiej jak se policze koszty przeglądów LPG, regulacji, wymiany przewodów świec itd. o nerwach nie wspomne ;)
NEXT będzie oczywiście TDI :)


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 162 gości