Strona 4 z 4

: czw lut 16, 2006 00:37
autor: To_mas
Wiecie co ja mam tak ze jak auto postoi w garazu to czasme przyjde zapale i mi nie mruga ta kontrolka !! a jak stoi na zimnie to zawsze mruga :// nie wiem o co chodzi auto mi sie nagrzewa prawidlowo plyn jest ok czujnik wymienilem szujniki sprawdzalem nie wiem czy to termostat ?? :/ a wskaznik wskazuje mi max polowe temperatury !! (moze dlatego ze zima jest ) ale wiecej niz poza polowe nie przechodzi ://

: czw lut 16, 2006 07:20
autor: bodzio_j
Mam jedną uwagę do pomiaru temperatury. Nie można jej oceniać na podstawie wskazań na wskaźniku. Czujniki są mało dokładne i mogą mieć spore przekłamania. Kupiłem NOWY czujnik i na wskaźniku jest prawie mac (jakieś 1,5mm przed ost. kreską). Silnik na pewno nie jest przegrzany, węże "zachowują" się tak jak powinny, wentyl też się włącza, ciepełko w aucie....

: czw lut 23, 2006 01:22
autor: Radzik763
Ja juz sie uporałem z ta migajaca kontrolką . Wymieniłem korek na zbiorniczku wyrownawczym<OKAZAŁ SI ZWALONY>i dolałem płynu do kreski MAX .i teraz jest wszystko OK. Woda jest na połowie miedzy max a min, a wskaznik temperatury na połowie a nieraz minimalnie wiecej. ale ten problem uwarzam za skonczony. POZDROWIONKA i dzieki za wymiane pogladow (KLEKOTY GÓRA).

: czw lut 23, 2006 02:15
autor: Zilly
PawelK pisze:witam. Z tego co widze to ten problem ma sporo osób. Mój Golf byl ciagle niedogrzany(ciagle na dużym obiegu) zmieniłem termostat na jakiejs badziewnej firmy Made in France to sie zaczelo co kolega opisywał górny goracy,doly zimny i 100* na wskaźniku, wentylator nie włanczał sie. Wkurzyłem sie i kupiłem drugi Wahlera no i teraz jest lepiej acz nie idealnie.Temp. w drodze krąży miedzy 90 a 93 no a a wentyl włancza sie gdzies przy 98*. Tak ze spróbuj tej firmy. Choc i tak mysle ze cos jest nie tak no ale to chyba tak zostawie:) a jaka wreszcie powinna byc ta temperatura?
Masz idealnie i nic nie ruszaj. Są 2 rodzaje czujników do chłodnicy właczających wentylator, Ty widocznie masz ten z wyższą temp włączenia. W ogóle słyszałem od mechaników że niektóre VW pracują na 95-98 st i jest to normalne.