Chłodnica

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
HefeZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lis 14, 2005 19:05
Lokalizacja: Katowice

a u mnie

Post autor: HefeZ » pt lut 03, 2006 16:23

U mnie ostatnio , jadę sobie i temperatura rośnie ..rośnie az z pod maski unosi sie biały dym ,na dworze -15 stopni :D:D ,do do mu jechalem ,1,5 godziny co 200m stajac na parkingu w celu wiadomym :).Wjechalem wechikulem (golf II 1.6 TD) do garazu ,robocze ciuchy i wiadomo sie jedzie ,myslalem ze termostat dupnol ,no ale to wentylator sie nie wlaczal ,wiec wymienilem czujnik :). W sprawie zbio0rnika wyrownawczego --- w czasie zimy probowalem go odkrecic na zimno i szczelil mi ten korek z gory tzn gorna czesc zostala ale pod spodem jest taki czarny plastik (bardzo wazna rzecz!!!) poniewaz z boku zbiornika sa takie wciecia i jesli tego platiku w korku nie ma to tam bedzie plyn uciekal ,jak juz ktos wczesniej wspomnial wyparowywal jak bedzie wysokie cisnienie . Pozdrawiam i nikomu nie zycze problemow z goframi bo ja mam duze nerwy na to :D:D:D



polo007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt mar 04, 2005 00:21
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: polo007 » pn lut 06, 2006 21:59

bylem u mechaniora temp juz ok pelny obieg ale ciagle mi ten plyn ucieka zastanawiam sie czy to czasem gdzies przy nagrzewnicy bo mam duza wilgoc w aucie i kiedys padl mi central ktory byl na prawym nadkolu wyciagnalem go i okazalo sie ze jest w nim pelno wody czy to mozliwe aby z zewnatrz sie dostala czy to moze jednak ta nagrzewnica ?? wczoraj bryke odebralem mialem plyn zalany na max przejechalem moze z 20 km i juz mam ponizej min ??



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn lut 06, 2006 22:18

polo007 pisze:i okazalo sie ze jest w nim pelno wody
no i to raczej była woda, bo po pierwsze płyn chłodzący ma specyficzny zapach, a po drogie (jeśli masz centralny pneumatyczni i chodzi Ci o nadkole w bagażniku) to szans nie ma aby tam dotarł


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

polo007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt mar 04, 2005 00:21
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: polo007 » wt lut 07, 2006 00:46

central jest z przodu na prawym nadkolu nie mam pojecia gdzie ten plyn znika zadnych wyciekow nie ma :-((((((((((((( juz sie mecze z tym problemem chyba 2 miechy juz dawno za ta kase co wlozylem w zlikwidowanie tej usterki kupilbym caly silnik :-(



Awatar użytkownika
mACK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 19:33
Lokalizacja: Lubuskie-Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: mACK » wt lut 07, 2006 16:49

polo007 pisze:bylem u mechaniora temp juz ok pelny obieg ale ciagle mi ten plyn ucieka zastanawiam sie czy to czasem gdzies przy nagrzewnicy bo mam duza wilgoc w aucie i kiedys padl mi central ktory byl na prawym nadkolu wyciagnalem go i okazalo sie ze jest w nim pelno wody czy to mozliwe aby z zewnatrz sie dostala czy to moze jednak ta nagrzewnica ?? wczoraj bryke odebralem mialem plyn zalany na max przejechalem moze z 20 km i juz mam ponizej min ??
Jak po 20 km plyn zjechal Ci z max ponizej min czyli ok 1l ,to wyciek musi gdzies byc nie ma mocnych.



Prezes124
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt sie 12, 2008 18:51
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: Prezes124 » pt lis 21, 2008 19:55

misiek10111 pisze:a jeśli chodzi o odpowietrzanie układu to jest on samoodpowietrzający się poprzeż korek zbiornika wyrównawczego
Czyli jednym słowem również w mk3 wlewam płynek, zamykam szczelnie korek i włączam silniczek. Reszta zrobi się sama?... Zabieram się na dniach więc wolę się upewnić...


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/10878][img]http://www.motostat.pl/user_images/10878/icon3.png[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » pt lis 21, 2008 23:55

Prezes124 pisze: Czyli jednym słowem również w mk3 wlewam płynek, zamykam szczelnie korek i włączam silniczek. Reszta zrobi się sama?... Zabieram się na dniach więc wolę się upewnić...
Grzejesz na wolnych obrotach silnik do załączenia wentylatora i ewentualnie dolewasz niedomiar jak się układ odpowietrzy.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 422 gości