Strona 4 z 4

: pt sty 27, 2006 12:36
autor: wjmail
wjmail pisze:
misiek10111 pisze: zapytaj go czy załozył kryzę na dolocie do parownika
Obawiam się, że nie, ale zapytam i dam znać.

Zanim ten "mechanik" zaczął kombinować z trójnikiem węże były dosyć ciepłe. Powiedział, że nagrzewnica jest ok (chciałem ją wymienić). Teraz węże są zimne :( Skoro mechanik od lat zajmujący się tylko VW tak schrzanił sprawę, to od wiosny sam się biorę za moje mk2 ;)
Nie, wymieniał tylko trójnik.

: pt sty 27, 2006 14:24
autor: greg
B_O_N_K pisze:Jak rozwiązać ten problem.
trzymaj na wysokich obrotach ewentualnie wypłucz nagrzewnicę - za mała wydajność pompy lub za słaby przekrój już w nagrzewnicy

: pt sty 27, 2006 14:40
autor: Buniek85
ja przed kilku dniami tak mialem ze nie mialem ogrzewania wymienilem termostat i dale nie grzalo a jednak trzeba bylo bardzo dobrze odpowietrzyc uklad chlodzenia gdyz byla bardzo mocno zapowietrziona nagrzewnica i teraz grzeje bardzo dobrze :bigok:

: pt sty 27, 2006 15:09
autor: B_O_N_K
[quote="greg"]
trzymaj na wysokich obrotach ewentualnie wypłuc nie chce mi sie sprawdzac bo nie mam MFA :)Čţ^ž
99e75c86a9ľtarcze sa przy kole, dziurki dość spore, mogły sie zalepić lodem albo jakis syfem...najpierw sprawdz drożność tychże dziurek....pozdro....jak nie pomoże to bedizemy myśleć dalej....”ţaž
ae51b59bd5to ''cos'' to parownik i rzeczywiscie problem moze tkwic w zlym zmasowaniu instalacji

a fotki jak na telefon to calkiem dobre

: pt sty 27, 2006 16:51
autor: B_O_N_K
A wspomniany wcześniej w temacie trójnik przy nagrzewnicy... czy może to być jego wina?

: pt sty 27, 2006 22:50
autor: Buniek85
moze byc jego wina jezeli jest niedrozny sprawdz go jezeli jednak nie jest to wywal go i zastap go normalnymi rurkami badz trojnikiem

: sob sty 28, 2006 00:16
autor: greg
B_O_N_K pisze:A wspomniany wcześniej w temacie trójnik przy nagrzewnicy... czy może to być jego wina?
może być, jesli np za cienki albo nierównomiernie rozprowadza)