Strona 4 z 4

: wt paź 20, 2009 09:11
autor: Marioo
moye pisze:Od czego zależy czy trzeba również pompe?
Zależy w dużej mierze od tego czy pompa jest napędzana paskiem rozrządu.
Jeżeli jest napędzana paskiem np. alternatora, to w przypadku kiedy pompa padnie i stanie, nie uszkodzi paska rozrządu i koszty wymiany będą dużo mniejsze. W przypadku gdyby napędzanej paskiem rozrządu pompy nie wymienić a ona stanie i uszkodzi pasek to wszyscy wiedzą jak może wyglądać silnik po takiej akcji. A pompę swoją drogą tak czy siak warto wymienić bo jednak chłodzenie silnika to dość ważna rzecz, a koszt pompy nie jest wygórowany, robociznę już masz robioną przy okazji wymiany rozrządu więc po co później przepłacać jak za 3 miesiące miała by paść i rozbierać wszystko od nowa.
Pozdrawiam

: wt paź 27, 2009 20:08
autor: tekken82
witam, mam MK4 (AKQ) 1.4, i mam przejechane 178kkm. Rozrząd pierwszy raz był wymieniany przy 131kkm, planuje drugą wymianę przy okrągłej liczbie 200kkm.
To że ciagnie olej to już sie przywyczaiłem, doradzcie jakie paski i rolki polecacie, a przy okazji czy pompa wody zamiennik czy lepiej orginał ?

czy coś takiego jest ok > http://www.allegro.pl/item766635157_roz ... w_bca.html

pzdr i dizekuje za pomoc.

: wt paź 27, 2009 20:14
autor: Jazz_Blue
Jeśli to części z pewnego źródła to jest OK. Paski mogą też być Contitecha, pompa wody Hepu. Ja będe za niedługo wymieniał i właśnie takie firmy wybiorę, a rolki firmy Ruville lub INA.

: śr paź 28, 2009 00:06
autor: tekken82
Jazz_Blue pisze:Jeśli to części z pewnego źródła to jest OK. Paski mogą też być Contitecha, pompa wody Hepu. Ja będe za niedługo wymieniał i właśnie takie firmy wybiorę, a rolki firmy Ruville lub INA.
a tak z innej beczki - co jest na pierwszy montaż w tym modelu ładowane ?

: śr paź 28, 2009 13:40
autor: Jazz_Blue
Sam chciałbym wiedzieć, możliwe, że niektóre części właśnie tych firm.