Nietypowy problem z golfem II

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

2e3

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 15, 2006 15:36

Skoro pojawiają się czarne spaliny znaczy dużo za bogata mieszana. Miałem gaźnik 2e2, inny ale są podobieństwa. akie przyczyny bym sprawdzaił.
1. zamyka sie w czasie jazdy górna przepustnica rozruchowa - może dźwignia ją uruchamiająca spadła ze sprężyny bimetalowej
2. za wysoki poziom paliwa w gaźniku z powodu
a. nieszczelnej iglicy lub dziurawego pływaka
b. pękniętej membrany gumowej w zaworze zubożania - wzbogacania mieszanki na obciążonym silnku jeśli uda mi się wkleić rysunek to jest oznaczony numerem 18. To mnie się zdarzyło.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » ndz sty 15, 2006 19:38

No teraz jechalem na uczelnie 120km w jedna strone i nic sie nie dzialo, choc jak jest zimny to kontrolka od akumulatora przy zmianie biegow mrugnie kilka razy, co to moze byc? A z tym gasniecie i w ogole to cholera wie, musze sie popytac mechanika o ta temperature, bo mi to sie za bardzo nie podoba...


www.SportCom.PL

witek_vento1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob sty 14, 2006 17:29
Lokalizacja: Dębica

Post autor: witek_vento1.8 » ndz sty 15, 2006 21:11

jeżdżac vw t4 caravelle miałem podobny przypadek-samochód po przejechaniu ok 20 do
40 km stawalł i gleba po odczekaniu kilkunastu min jechał znowu tyle samo. samochód
był w serwisach vw w rzeszowie radomiu [chcieli wymienić cały komp ] w trzech serwisach
w krakowie gdzie wmieniono rurki, wężyki i dalej to samo. mój kolega mechanik naszej
firmy przedmuchał wężyk odpowietrzenia zbiornika paliwa i usterka została usunięta.
był to t4 2.0 litra na jednopunkcie. po roku jazdy miałem inny problem- zatanowałem
na naszej granicy jadąc do turynu i koło wiednia auto stanęło. dojechałem do serwisu vw
wymienili świece,kopułke i powidzieli że jeżeli nie pomoże to moż być pompa paliwa.
wyjechałem z serwisu zatakowałem do pełna i przejechałem do połowy zbiornika paliwa
i znowu to samo. zatankowałem do pełna i do połowy zbiornika i tak do turynu i z powrotem
po powrocie do firmy kolega sprawdził smok pompy w zbiorniku- był zatkany całkowicie
deo połowy.



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » ndz sty 15, 2006 21:25

wynikalo by ze paliwo do bani narobilo problemow



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn sty 16, 2006 14:07

Bylem wlasnie co u mechaniora i powiedzial mi, ze najprawdopodobne co piszecie jest to, ze moze to byc czujnik halla. No ale mowil, ze wymieniac i wymieniac, kase pakowac a nadal moze byc to samo. :| On stawia na pompe paliwowa, ktora podaje za malo paliwa (choc jest nowa). Cholera, sam juz nie wiem co mam z tym fantem zrobic... :/


www.SportCom.PL

Paweł26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw sty 12, 2006 20:29
Lokalizacja: Chełmek
Kontakt:

Post autor: Paweł26 » czw sty 19, 2006 12:54

Spróbujcie odłączyć wężyki od termostatu w filtrze powietrza,są tam tylko 2. Jeden idzie do gaznika a drugi do zaworu otwierającego dopływ ciepłego powietrza. Mnie to pomogło w 80%. Jeszcze nie chodzi najlepiej ale poprawa jest znacząca i nie gaśnie jak sie rozgrzeje. Jak coś jeszcze znajde to napisze.



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw sty 19, 2006 14:10

Paweł26 pisze:Spróbujcie odłączyć wężyki od termostatu w filtrze powietrza,są tam tylko 2. Jeden idzie do gaznika a drugi do zaworu otwierającego dopływ ciepłego powietrza. Mnie to pomogło w 80%. Jeszcze nie chodzi najlepiej ale poprawa jest znacząca i nie gaśnie jak sie rozgrzeje. Jak coś jeszcze znajde to napisze.
Jak rozłączacie, to koniecznie zaślepcie luźny koniec węża, bo będzie ciągnął lewe powietrze pod gaźnik.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn sty 23, 2006 12:45

Teraz to doszedl kolejny problem... na mrozie (dzisiaj bylo -27) auto stoi pod chmurka, wchodze rano i nic, cisza, rozrusznik lekko tylko zakrecil ale nie odpalil. Co Wy robicie na takie mrozy aby odpalic? Ja wyjalem akumulator i wzialem do domu i zobacze co sie bedzie dziac...


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
endrju
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: pt maja 27, 2005 14:07
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: endrju » pn sty 23, 2006 13:07

Ha mi tez dzisiaj nie odpalil :) Aku mi sie wyladowalo.

Jak bylem w pracy to co 2 godzinki wychodzilem go odpalac na 5 minut tak zeby soebie fajeczke zdazyc zapalic :) Po 9 godzinach odpalil od razu. Zaraz ma kumpel podjechac dieslem i na kable bede probowal...


[b]VW Caravelle LONG 2,5 TDI ACV[/b] (2011-...)
[b]Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI AEL 6-gear[/b] (2009-...)
[b]Audi 80 GTE[/b] (2006-2009)
[b]VW Golf mk2 1,3[/b] (2005-2006)
[img]http://republika.pl/a_glasgall/Allegro/AUDI.jpg[/img]

Awatar użytkownika
outside
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt lis 15, 2005 22:52
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: outside » pn sty 23, 2006 13:23

A ja powiem tak.... na 80 % zapowietrza ci się układ paliwowy.. miałem coś takiego



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn sty 23, 2006 14:51

Cholerne mrozy. Jest na to jakis sposob, oprocz wyciagania aku do domu? ;)


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
endrju
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: pt maja 27, 2005 14:07
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: endrju » pn sty 23, 2006 15:25

No wiec przyechal moj kumpel Renią 9 1,6 Diesel i moj goferek od kopa ze tak powiem odpalil :)

Najlepesze jest to ze moj tata swojej felicji 2000'r nie mogl odpalic rano a stala w garazu i musial do roboty pojechac autobanem hehe.


[b]VW Caravelle LONG 2,5 TDI ACV[/b] (2011-...)
[b]Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI AEL 6-gear[/b] (2009-...)
[b]Audi 80 GTE[/b] (2006-2009)
[b]VW Golf mk2 1,3[/b] (2005-2006)
[img]http://republika.pl/a_glasgall/Allegro/AUDI.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn sty 23, 2006 17:38

No i kapa:| wyjalem na 3h i nic, wlozylem i nie chce odpalic. Jak moge go uruchomic?


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
endrju
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: pt maja 27, 2005 14:07
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: endrju » pn sty 23, 2006 18:01

MrUkAs, podlacz aku pod prostownik niech sie troszke podladuje albo na kable spubuj...


[b]VW Caravelle LONG 2,5 TDI ACV[/b] (2011-...)
[b]Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI AEL 6-gear[/b] (2009-...)
[b]Audi 80 GTE[/b] (2006-2009)
[b]VW Golf mk2 1,3[/b] (2005-2006)
[img]http://republika.pl/a_glasgall/Allegro/AUDI.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 374 gości