Strona 4 z 4

: czw lut 02, 2006 10:04
autor: GV PIOTR
mam w mk2 5 biegową chyba fabryczna przynajmniej ja jescze nic nie robiłem a poprzednią i jedyną właścicielką była znajoma z niemiec- nie sądze zeby dłubała wersja auta madison

: czw lut 02, 2006 12:10
autor: Wawro
W takim razie mam pytanie. Mam Mk1 z silnikiem JR oraz skrzynia 5, nie znam niestety historii przerzutki, więc nie wiem co to za skrzynia biegów. Jak mogę ją zidentyfikować ? Max jaki udało mi się osiągnąć to 130. No i jeszcze przy 100 km/h jest już nieprzyzwoicie głośno.

: czw lut 02, 2006 15:06
autor: Cinek
od spodu skrzyni powinieneś mieć wybity jej numer. jak sie schylisz i wytrzesz ją od spodu to powinieneś zobaczyć. a jak nie to chyba po przełożeniach, ale to trza by skrzynie rozebrać. ale skoro mówisz że max 130 to albo licznik cie oszukuje albo masz właśnie z benzyny skrzynie

: czw lut 02, 2006 23:25
autor: Wawro
Prędkość na liczniku zgadza się ze wskazaniami z GPS-a, jedynie obrotów nie znam. Ale chyba powinien więcej ... :(.

: pt lut 03, 2006 00:49
autor: naum
stonalodz,
wlasnie, i albo mam JR, albo RA. raczej mam RA, (ale bez intercoolera), bo jak robilem remoncik to wymiarami sie wszsytko zgadzalo. fajnie by bylo jakby ktos umiescil fotke tyłu pompy wtryskowej w silniku JR, (lub RA) i bym porownal ze swoim.
Masz JR lub RA?. Nie wiem dlaczego masz problem z ustalniem tego. Co masz na myśli, że wymiarami tam coś Ci się zgadza. W papierach ktoś się ćwiknął i zamiast JR -> JP - brakuje tylko jednej kreseczki w literce P (-: RA ma turbo chłodzone wodą i intercooler, akurat u Ciebie tego nie ma.

PS. Jeśli chcesz wiedzieć jaki masz slinik, to odczytaj kod z bloku silnika.