: wt sty 10, 2006 17:37
no przczytaj co jest napisane na komputerze od gazu gdzies musi byc, u nie wielkimi literami na wierzchu jest
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
No wreszcie , czekałem az jakis gośc co zna temat od podszewki się wypowie, teraz rozumiem w czym problem! I rozumiem dlaczego mój Autronic AL-700 powodował kłopoty, które dopiero znikły po zrobieniu resetu przekaźnikiem, a identyczny Autronic zamontowany u mojego kumpla w Vectrze 2.0 na wielopunktowym wtrysku nie wywoływał błędów i kłopotów w jego aucie - bo ma dodatkowo założony emulator pracy wtryskiwaczy!Krisss pisze:Drodzy koledzy w ramach wyjasnienia waszych dylematow dotyczacych wtrysku typu BOSCH w MK2 mozemy stwierdzic, ze:
kazdy gazownik ktory zna temat i widzial schemat elektryczny instalacji gazowej do MK2 wie, ze trzeba zamontowac przekaźnik resetujacy pamiec po zgaszeniu silnika. Co byscie nie robili i jakich emulacji sondy nie ustawiali to i tak komputer bedzie łapał syfy /blędy/ bo ma odciety wtrysk!!]
Takze Panowie dupy w autka i do gazownikow. Dla dodania np. wtrysk jednopunktowy typu ABIMEX stosowany w oplach i w Polonezach nie potrzebuje resetu pamieci bo jest za głupi. Skorzystajcie z rady montazysty gazu ze Swidnicy.
no niestety nie zgodze sie z kolega wrecz wysmieje ta odpowiedz poniewaz znam ludzi, ktorzy maja dobrze zalozona instalacje w golfach z boschem bez resetu!!!!Krisss pisze:Drodzy koledzy w ramach wyjasnienia waszych dylematow dotyczacych wtrysku typu BOSCH w MK2 mozemy stwierdzic, ze:
kazdy gazownik ktory zna temat i widzial schemat elektryczny instalacji gazowej do MK2 wie, ze trzeba zamontowac przekaźnik resetujacy pamiec po zgaszeniu silnika. Co byscie nie robili i jakich emulacji sondy nie ustawiali to i tak komputer bedzie łapał syfy /blędy/ bo ma odciety wtrysk!!]
Takze Panowie dupy w autka i do gazownikow. Dla dodania np. wtrysk jednopunktowy typu ABIMEX stosowany w oplach i w Polonezach nie potrzebuje resetu pamieci bo jest za głupi. Skorzystajcie z rady montazysty gazu ze Swidnicy.
Pozdrawiam
kumpel ma w golfie 1,6 i po dwoch czy trzech wizytach u gazownikow mu to dobrze wystroili = nie ma problemu z niczym. napoczatku mu gasl, ale dali sobie rade z tym. to chyba dobra instalka :/jancik pisze:Ja mam instalację D.T. Gas System-podzespoły Lovato,a ECU ,,Detec Basic" ma ktoś może taką ii czy są z nią problemy ??
1,8 AAMAmanda pisze:bamber, Jaki masz silnik?
Tak z ciekawości pytam, może sie orientujesz - mając na mysli "komputer LPG z wyższej półki" ile orientacyjnie może on kosztować??? Dla porównania mój Autronic z okablowaniem i attuatorem kosztował około 400zł.Krisss pisze:Spokojnie spokojnie,cześć Waszych autek ma instalacje bez komputerów te nowsze z komputerami/ocztwiscie mowa o komputerach gazowych/bo wymagają tego przepisy.Prostsze kompy maja tylko emulator sondy,natomiast niektóre droższe maja emu sondy i wtrysku np.maxi lecho.Tak wystepują emulatory jednokanalowe ale przeważnie w kompach z górnej półki.Chcemy zalożyć instalacje wiadomo "tanio tanio" a tanio nie oznacza zawsze dobrze, gazownicy montują proste kompy i dwa przekażniki:do wtrysku i resetu pamięci i jest "tanio tanio" :] Wilk syty i owca cala.
No właśnie - przydałoby sie żeby JULEK pochwalił sie czy w dalszym ciągu po zmianie emulacji ze "standart" na "masa" autko chodzi tak jak trzeba i nie łapie już więcej błędów!jusci pisze:JULEK Czy teraz jak jeździsz to komputer nie pokazuje żadnego błędu?
No i dobrze JULEK! Chodziło o to czy u Ciebie problem nie powrócił, czy po zmianie emulacji jest juz cały czas dobrze. Dzieki za odpowiedź!Julek pisze:Wiec tak panowie - po przestawieniu na "mase" ustapily problemy z porannym odpalaniem i zalewaniem silnika na benzynie i na gazie autko pyka idealnie spalanie gazu w jezdzie mieszanej wynosi 9.5 l\100km wiec prawde mowiac nie sprawdzalem czy sa jakies bledy bo po co??? skoro wszystko gra