Strona 4 z 4

: czw lut 19, 2009 14:27
autor: Pablitto
Jak wstawisz auto na kanał, to będzie widać czy na nitach czy na śrubach. Tak bynajmniej oceniał to mój mechanik, jeszcze zanim wyjmował skrzynie.

: pt lut 20, 2009 21:40
autor: RAFI-R19
ciekawe jak to zobaczyc moze przez korek spustowy cos widac :food:

: ndz lut 22, 2009 02:13
autor: Tomasz Żaguń
Jacek75 pisze:Jest to układ jezdny bo jak wcisnę sprzęgło to też buczy
Opony

: ndz lut 22, 2009 05:15
autor: Jazz_Blue
Zastanawia mnie jak było ze skrzyniami DLP, bo taką mam akurat w swoim Golf'ie z 1998 roku, czytałem dużo tematów i wszyscy piszą ogólnie o skrzyniach do 2001 roku, ale nikt się nie wypowiadał właśnie o skrzyni DLP, tylko DUU, DUV, ERT.
DLP na pewno jest też na nitach a czy przeszła akcję serwisową to już można tylko mieć cichą nadzieję.
U mnie jedynka cieżko wchodzi przez pierwsze 2 minuty, jak odpalę auto i odśnieżę to akurat już wchodzą dobrze.

Mam link, który może uspokoi zwłaszcza tych, którym biegi nie chcą lekko wchodzić na zimnym silniku:

http://www.motofakty.pl/artykul/oleje_n ... mrozu.html

: ndz lut 22, 2009 21:38
autor: Jacek75
Tomasz Żaguń pisze:
Jacek75 pisze:Jest to układ jezdny bo jak wcisnę sprzęgło to też buczy
Opony
Dzieki ale nie, letnie i zimowe to samo.

: ndz lut 22, 2009 21:41
autor: Tomasz Żaguń
Jacek75 pisze:bo nie reagują na zakręty
to nie znaczy że są ok ale to ciężko sprawdzić .

: ndz lut 22, 2009 21:41
autor: Jacek75
Jazz_Blue pisze:Zastanawia mnie jak było ze skrzyniami DLP, bo taką mam akurat w swoim Golf'ie z 1998 roku, czytałem dużo tematów i wszyscy piszą ogólnie o skrzyniach do 2001 roku, ale nikt się nie wypowiadał właśnie o skrzyni DLP, tylko DUU, DUV, ERT.
DLP na pewno jest też na nitach a czy przeszła akcję serwisową to już można tylko mieć cichą nadzieję.
U mnie jedynka cieżko wchodzi przez pierwsze 2 minuty, jak odpalę auto i odśnieżę to akurat już wchodzą dobrze.

Mam link, który może uspokoi zwłaszcza tych, którym biegi nie chcą lekko wchodzić na zimnym silniku:

http://www.motofakty.pl/artykul/oleje_n ... mrozu.html
DLP to ten sam typ 02k, ale nigdzie nie ma o niej słowa. Śpij spokojnie.

: sob lut 28, 2009 00:06
autor: bibi466
Ja mam DSB w swoim 1.4 podobno też może być na nitach ale narazie jest ok. Może fryc był na akcji serwisowej bo podobno była. Musze odszukać swoją książkę serwisową może będzie jakiś wpis o tej naprawie

: wt kwie 14, 2009 12:42
autor: Pablitto
No do dziś mnie szlag trafił. Mechanik skrzynie przy remoncie pół roku temu skrzynbie rozbierał, robił, i stwierdził że jest na śrubach. Ostatnio zaczął olej się z nij lać - dziś tel. że jednak była na nitach, bo sie jeden zerwał i zrobił miał z układu różnicowego i zrobił dziurę w obudowie... Po prostu ZA#%$#$%^E... Nie dość że świeżo po remoncie, to teraz szukać musze drugiej skrzyni...

Pytanie co temat przerabiali - Macie jakiś godny zaufania warsztat/zakład, co sprzedaje regenerowane skrzynie? Ktoś dał mi namiar na jeden ponoć dobry, ale skrzynia jak moja to koszt tam 2500zł. Widziałem ceny od 1200zł, więc różnica jest znaczna.
Może ktoś polecić coś?

I jeszcze jedno - u mnie silnik AKL, rok prod. 2000, modelowo wg. WIN 2001, skrzynia DUU. Czy inna skrzynia bez problemu podejdzie do tego silnika i tego sprzęgła (nowe)?

: wt kwie 14, 2009 13:22
autor: bibi466
no to ładnie cię załatwił czyli z tym mechanikiem musisz się rozstać.Jak juz miał skrzyniuę wyjetą i rozebraną to grzech tych nitów nie wywalić. zonbacz na www.autoskrzynia.pl moze tam coś znajdziesz

: wt kwie 14, 2009 13:30
autor: Pablitto
Dlatego jestem na niego wściekły.. Specjalnie o te nity go pytałem, jak bym wiedział że są, to od razu kazał bym je wymieniać, koszt był by niewielki, a teraz za nową skrzynie muszę dać tyle co za części do remontowania starej.. Normalnie ręce mi opadły..
Właśnie sam też znalazłem tą stronę co podałeś, ceny widzę bardzo ok, ok . 1200 po zdaniu starej, tylko że 1mc gwarancji rozruchowej to niedużo.. Chyba trzeba się będzie rozstać z tym autem i to jak najszybciej..
Zaraz dzwonie na ten warsztat. Jak by ktoś jeszcze miał jakieś doświadczenia z wymianą skrzyń, i kogoś poleca/nie poleca to proszę o jakiekolwiek info, bo sprawę muszę jak najszybciej załatwić..

: śr kwie 15, 2009 00:08
autor: bibi466
Pablitto pisze:Chyba trzeba się będzie rozstać z tym autem i to jak najszybciej..
e tam zrobisz skrzynię i będziesz śmigał :grin:

: wt kwie 28, 2009 20:00
autor: michasbroda
witam. ja też posiadam skrzynię duu , przebieg 145000, i jak narazie odpukać nic wielkiego się nie dzieje. są czasami problemy z 1 i 2, więc moje pytanie brzmi : co robić z nitami?
zostawić czy wymieniać ?

mk4 1.6 sr 1999 r.

: wt kwie 28, 2009 21:04
autor: robmig
michasbroda pisze:witam. ja też posiadam skrzynię duu , przebieg 145000, i jak narazie odpukać nic wielkiego się nie dzieje. są czasami problemy z 1 i 2, więc moje pytanie brzmi : co robić z nitami?
zostawić czy wymieniać ?

mk4 1.6 sr 1999 r.
wiedz na kanał jak był na akcji serwisowej to powinein miec nalepke.