Strona 4 z 4

: czw maja 28, 2009 14:52
autor: Gwiazdor
boges74 pisze:a tarcze 280 z ibizy 2.0 ?? jakies ATE i do tego dobre klocki np ferodo performance?? tylko jak później z montażem tego??
Ale to całość musisz przełożyć. Między tarczami MK2 a Polo np jest różnica przy tej samej wielkości. I jedno do drugiego nie podejdzie. A IBI chyba latało na zestawie jak w Polo.
Bynajmniej 256mm to minimum. Ale wiadomo im większa tym lepsza
Xabingo pisze:Czy to ważne. Każde 150KM już zapier...
Widzę że kolega nie bardzo wie o czym pisze
Xabingo pisze:Zgadza się. ale czy to na taką moc to duże spalanie? A przecież cały czas nie będzie tym cisnął, bo to duża moc już jest :)
Hmm dopiero pisałeś że 8l przy dynamicznej jeździe...
Xabingo pisze:Przecież znowu nie będzie po mieści zapier... 200km/h.
Tak rozumując to i można na 239mm jeździć

: czw maja 28, 2009 15:01
autor: boges74
TheGwiazdor pisze: Ale to całość musisz przełożyć. Między tarczami MK2 a Polo np jest różnica przy tej samej wielkości. I jedno do drugiego nie podejdzie. A IBI chyba latało na zestawie jak w Polo.
Bynajmniej 256mm to minimum. Ale wiadomo im większa tym lepsza
Zaciski są niby takie same jak w MKII GTI "PL" i "KR" tylko czy wystarczy zmienić zaciski tylko zaciski i jarzma ??

: czw maja 28, 2009 15:36
autor: Gwiazdor
boges74 pisze:Zaciski są niby takie same jak w MKII GTI "PL" i "KR" tylko czy wystarczy zmienić zaciski tylko zaciski i jarzma ??
tarcza jest inaczej osadzona

: czw maja 28, 2009 15:38
autor: boges74
Dobra będe cos innego motał o co mysliszTheGwiazdor, o tym ogłoszeniu ze swapem z allegro?? http://allegro.pl/item640798640_silnik_ ... _cult.html

: czw maja 28, 2009 15:40
autor: Gwiazdor
boges74 pisze:Dobra będe cos innego motał o co mysliszTheGwiazdor, o tym ogłoszeniu ze swapem z allegro?? http://allegro.pl/item640798640_silnik_ ... _cult.html
No trzeba jechać zobaczyć i wiedzieć po co się jedzie. Bo wszystko nie znaczy że wszystko będzie

: czw maja 28, 2009 19:06
autor: Xabingo
TheGwiazdor pisze:Widzę że kolega nie bardzo wie o czym pisze
Oj wiem. Każde 150KM w MKIV zapiernicza. Cały czas mówię o 1.8T z MKIV nie ważne o jakim oznaczeniu.
TheGwiazdor pisze:Hmm dopiero pisałeś że 8l przy dynamicznej jeździe...
Bo tym silnikiem jak się jeździ do 3tyś obr/min. to już dla mnie to jest dynamiczna jazda :)

: czw maja 28, 2009 19:45
autor: Sawno
powiedzcie czy takie tarcze podejdą do golfa III rozstaw 4x100
http://www.allegro.pl/item631743124_tar ... jetta.html

: pt maja 29, 2009 13:01
autor: Xabingo
Sawno, jeśli chcesz te Zimmermany kupić to nie polecam, bo czytałem, że lubią pękać i do tego są drogie, a Mikoda (dokładnie taki rozmiar jak podałeś) kosztuje 120zł za sztukę (sportowe - nawiercane i nacinane). Choć ja specem w tym nie jestem, więc zrobisz jak chcesz...

: pn cze 15, 2009 09:53
autor: gibon.vw
tak przeczytałem wszystkie te posty i w sumie nic konkretnego, po za kilkoma wypowiedziami nie przeczytałem... ja właśnie jestem w trakcie swapa z1.8 RP na 1.8 T 20v tylko że skody octavi ale to to samo co golf IV... silnik ma oznaczenie AGU i ma przepustnice na linkę... łapy wcale tak do końca nie pasują, pasuje tylnia prawa łapa, przednia pasuje ale ma mniejsze otwory więc trzeba rozwiercać i dać dłuższe śruby te co mocują rozrusznik i wtedy dopiero pasują, a łapa od skrzyni wogóle nie pasuje do tej skrzyni co ją mam przy 1.8 T ale na dniach będę miał łapę od VR i ta powinna pasować ale to się okaże jak już ją będę miał....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2934788#2934788
tu masz linka jak ja to robię i jakie problemy napotykam to powinno CI wyjaśnić kilka spraw