Strona 4 z 5

: sob cze 13, 2009 12:51
autor: Piasek
dziechu pisze:nowe klocki Ferrodo i tarcze Brembo
Sam się dziwie skąd tyle negatywnych opinii o tej kompilacji ???
Obecnie eksploatuję już 3-ci taki zestaw i nigdy nie miało miejsca żadne z opisywanych zjawisk jak gięcie, pękanie czy piszczenie - zwłaszcza piszczenie... Ten zestaw jest tak cichy jak katedra w nocy...
GSOWIEC pisze:Jako, że wiele osób polecało zestaw BREMBO + FERRODO, kupiłem je, teraz już wiem, że pierwszy i ostatni raz. Ponieważ szkoda mi było kasy na kolejny zestaw klocków, postanowiłem jeździć na nich do ich zużycia, nawet zdążyłem się do tego piszczenia przyzwyczaić...
Skłonny jestem uwierzyć ze podróbki kupiłeś...
W firmowym Caddym założyłem tarcze Brembo i klocki Ferrodo Premier po przebiegu 180 tyś km kiedy to z fabrycznych żyletki zostały. Obecnie auto ma 315 tyś km przejechane i 135 tyś km na tarczach Brembo oraz 2 kpl klocków Ferrodo Premier... Klocki zawsze 60-70 tyś km wytrzymują. Teraz założony jest 3-ci kpl klocków (Breck). Maja już spory rant ale jeszcze te 40-50 tyś km wytrzymają...
W swoim 9 tyś km temu założyłem dokładnie ten sam zestaw i po dotarciu i ułożeniu heble są po prostu rewelacyjne w porównaniu z tym wydartym starostwem co od wyjazdu z fabryki tam siedziało...

: wt cze 16, 2009 12:49
autor: RA_FEEL_IT!
Panowie zobaczcie:
http://moto.allegro.pl/item660543305_bo ... di_a3.html
Co myślicie o BOSH? :wink:

: pt cze 26, 2009 16:27
autor: M_A_N_I_E_K
Moja subiektywna ocena jest taka: co do gięcia tarcz, to jeśli ktoś hamuje ze 170 do zera a na końcu będzie kałuża to nie ma bata większość tarcz się zwichruje nieważne ate czy brembo czy coś innego.

Co do piszczenia klocków jak zakładamy nowe klocki starajmy się unikać gwałtownego i długiego hamowania (powiedzmy nie jeździć więcej niż 90km/h) przez pierwsze 20 kilometrów, nowe klocki trzeba dotrzeć bo jak od razu depniemy po hamulcach z większej prędkości to klocki się nie ścierają tylko palą powstaje szklista powierzchnia i wtedy piszczą i nie hamują

Tyle ode mnie

: czw lip 23, 2009 16:27
autor: RA_FEEL_IT!
Kupiłem tarcze i klocki hamulcowe firmy TRW i wydałem zanie ~400zł (przód) czekają na założenie :wink:

: pn lip 27, 2009 07:47
autor: zygimar
Panowie co polecicie na tyl do Golfa IV TDI?

: pn lip 27, 2009 12:23
autor: RA_FEEL_IT!
To samo co masz na przodzie :wink:

: pn lip 27, 2009 13:22
autor: zygimar
No dowcipne

: pn lip 27, 2009 15:39
autor: research1
ja właśnie zakładam do swojego mk4 na tył komplet z ATE (tarcze + klocki) za 269zł (kupione na allegro)

: pn lip 27, 2009 21:45
autor: Bronco
research1 pisze:ja właśnie zakładam do swojego mk4 na tył komplet z ATE (tarcze + klocki) za 269zł (kupione na allegro)
:gora: I to jest właściwy wybór

: wt lip 28, 2009 12:15
autor: RA_FEEL_IT!
No dowcipne
absolutnie nie miało być dowcipem.
research1, podobno tarcze ATE (wg. mojego mechanika zresztą forumowego "evolution") nie są najlepszym rozwiązaniem. Ale kupiłeś, załóż i daj znać jak to wszystko tam Ci się sprawuje. Pamiętaj teraz żeby hamować z głową bo hamulce docierać się będą ok. ~250km - Tak samo hamuj już ok 200-300m przed światełkami.

: śr lip 29, 2009 00:34
autor: research1
SATA pisze:
No dowcipne
absolutnie nie miało być dowcipem.
research1, podobno tarcze ATE (wg. mojego mechanika zresztą forumowego "evolution") nie są najlepszym rozwiązaniem. Ale kupiłeś, załóż i daj znać jak to wszystko tam Ci się sprawuje. Pamiętaj teraz żeby hamować z głową bo hamulce docierać się będą ok. ~250km - Tak samo hamuj już ok 200-300m przed światełkami.
a czy nie masz na myśli tarcz ATE Power Disc? bo o nich czytałem że nie zawsze dobrze się sprawdzają, natomiast ja kupiłem zwykłe tarcze ATE (nie nacinane) które podobno są montowane jak auto wyjeżdża z fabryki. Jutro odbiore auto, jak tylko troche pojezdze to dam znac jak tarcze sie spisują.

: śr lip 29, 2009 11:49
autor: RA_FEEL_IT!
research1, możliwe że takie - tylko powtarzam co mi mówił :wink:
Ja już założone TRW i przejechane ~50km :bigok:
pS. da się edytować ankietę?

: pn sie 03, 2009 16:57
autor: dawid018
panowie taka sprawa jest.

mam passata b4 1.9 tdi 1Z. hamuje tragicznie do tego kończą się klocki i czas coś z tym zrobić.siedzi tam tarcza 256 nie wentylowana.po moim mkIII zostały mi tarcze w bdb stanie 256 ale wentylowane.problem mam z doborem klosków.znaczy sie chodzi o grubość.wiem że musza być cieńsze tylko pytanie jaka grubość konkretnie.

prosił bym o dość szybką odpowiedź bo jutro chce to dłubać.

: pn sie 10, 2009 16:30
autor: piotras84
Witam wszystkich?

Zapaliła mi sie kontrolka od klocków (w sumie to tych klocków jeszcze trochę jest, no chyba że są też jakieś czujniki zużycia tarcz, one są w gorszym stanie) no ale do rzeczy; tak czy siak wymieniam i byłem już zdecydowany na zestaw Brembo i klocki ATE, jednak wybrałem się do zaufanego sklepu, zajmują się tylko ukł. hamulcowymi, wymienił mi wszystkie marki o których była tu mowa i ze szczerością polecił mi abym wziął hiszpański zestaw REMSA. Podobno są rewelacyjne a i cena rozsądna, 280zł komplet.
Co wy o tym myślicie...