Strona 4 z 4

: sob wrz 10, 2005 11:48
autor: michas28
Marihuana Man pisze:No przełożenia nie są takie same:

I Tak w latach 92-94 w ABS wstawiano skrzynie APW które maja przełożenie na 3 biegu 1,370

Za to w AAM wstawiano skrzynkę ATH z przełożeniem na 3 1,286 czyli różnica znaczna...
te dane twoje o skrzyni APW raczej nie sa tylko o AMC co byla montowana do silnika 2E
przelozenie w skrzyni APW na 3 biegu to 1,286 a skrzyni ATH to 1.250

: sob wrz 10, 2005 12:26
autor: Marihuana Man
michas28 pisze:te dane twoje o skrzyni APW raczej nie sa tylko o AMC co byla montowana do silnika 2E
przelozenie w skrzyni APW na 3 biegu to 1,286 a skrzyni ATH to 1.250
Akurat te dane są prawidłowe... tzn wpisane wg Doopla

http://www.doppel-wobber.de/

Tylko czemu wypisałem różnice przełożen na 3 biegu ... nie wiem :panna: skleroza...

: sob wrz 10, 2005 12:58
autor: michas28
to wedlug Doopla silnik 2E (115KM)i sinik AAM(75KM) mają to samo przelozenie na 1,2,3 dopiero 4 i 5 bieg ma inne przelozenie :-k

: ndz wrz 11, 2005 01:13
autor: Corvax
Atomic10 pisze:Dziwi mnie to co piszecie. Mam osobiscie silnik AAM i przy 3000 obr/min mam 101 km/h znajomi tez tak maja i nie wiem skad wzieło sie to 120 km/h.

specjalnie dzisiaj wziąłem auto żony (Vento AAM) i przy 3000 na V biegu jest własnie 120km/h, auto nie dłubane koła standard 185x60x14

: ndz wrz 11, 2005 12:29
autor: Marihuana Man
Corvax pisze:specjalnie dzisiaj wziąłem auto żony (Vento AAM) i przy 3000 na V biegu jest własnie 120km/h, auto nie dłubane koła standard 185x60x14
To ciekawe... To tyle samo co ja w swoim 2,0 (ADY)... tyle że na kołach 215x40x16

: ndz wrz 11, 2005 21:58
autor: Corvax
przecie to to samo :P