Strona 4 z 5

: śr gru 10, 2008 15:28
autor: dziejo
Aldona pisze:.Zrobiłam tak jak pan napisał , ale nic
więc trzeba chyba się udać osobiście do Jaworzna
przynajmniej wykluczymy pewne sprawy

: śr gru 10, 2008 15:40
autor: Aldona
Cayli nie rozumie? Ale zapraszam !!

: śr gru 10, 2008 15:41
autor: Aldona
no super, tylko ze ja pracuje do 19 stej,!!!

[ Dodano: 10 Gru 2008 14:44 ]
i kedykolwiek to nie bedzie to musiał bys mieć moje namiary

: śr gru 10, 2008 15:47
autor: dziejo
napisałem ci na PW

: śr gru 10, 2008 15:50
autor: Aldona
a gdzie ja to znajde?

: śr gru 10, 2008 15:51
autor: dziejo
w wiadomościach tam gdzie pisałaś mi odpowiedz

[ Dodano: Sro Gru 10, 2008 14:56 ]
wiesz co ??? przeniesiemy ten temat na techniczny z tym ze będę musiał usunąc troche zbędnych postów i zostawić tylko te "stricte" techniczne mam nadzieję ze zanjdziemy wsród wypowiedzi co go dokładnie boli

: śr gru 10, 2008 19:04
autor: Aldona
mam nowy objaw w aucie.Jak jedzisz nim z górki na biegu to potem , dopóki go nie zgasisz chodzi bez zarzutu !!!

: śr gru 10, 2008 21:01
autor: dziejo
no to zobaczymy co powie nam "kostka " :bigok:
podczas normalnej pracy po odpalemiu poruszaj kluczykiem ale nie wyłączaj zapłonu
albo postukaj lekko w okolicach stacyjki a zwłaszcza jak w kabinie jest ciepło

: śr gru 10, 2008 22:32
autor: Aldona
dZWONIŁAM DO TEGO MECHANIKA I POWIEDZIAŁ ZE JUTRO TO SPRAWDZI

: śr gru 10, 2008 22:39
autor: hormon
Wittam moze ja cos tez dorzuce moj tata kiedys w golfie mial prawie podobny problem glownie chodzilo o to ze nie chcialo mu auto odpalic a dzien wczesniej jak odstawil do garazu po trasie to bylo wszzystko ok na nast dzien juz z garazu nie wyjechal ale jak go odpalil po kilku dnach to tez mu mocy brakowalo itp okazalo sie ze przeskoczyl rozrzad i cos tam przy walku (rozrzadu) sie jechalo tzn uszkodzkodzilo (to bylo cos w ksztalcie takiegfo jakby trojkata zaokraglonego z tego co mi tata mowil) i dlaetego rozrzasd przeskoczyl wymienili ten walek i ustawili rozrzad i wszystko bylo OK takze moze to byc cos z rozrzadem (wałkiem) pozdrawiam moze sie przyda

: śr gru 10, 2008 22:48
autor: Aldona
sUPER, BADZO DZIEKUJE ZA RADE , ALE U MNIE Z ROZRZADEM JEST OKI, DZISIAJ MI TO SPRADZANO ,ALE DIZKUJE POZDRAWIAM

: czw gru 11, 2008 17:27
autor: dziejo
jestem ciekaw co dziasiaj sprawdzili

[ Dodano: Czw Gru 11, 2008 18:46 ]
i to nie jest kostka stacyjki :grrr:

[ Dodano: Czw Gru 11, 2008 18:47 ]
kurcze moze masa się gdzieś gubi ???

: czw gru 11, 2008 23:24
autor: homsky
Aldona pisze:bo gdy dodam gazu on gaśnie to wszystko , co moge powiedzieć na ten temat
Cięzki przypadek tymbardziej że nie wywala na kompie błedów.

Takie mam dwa podejżenia , ale trzeba by było sprawdzić, najfajniej byłoby cały monowtrysk na próbe przełozyc no ale wiadomo że nie zawsze jest taka mozliwość .

Więc sugerowałbym sprawdzić dokładnie TPS , woltomierz w rekę i na przekreconych kluczykach wpiąć się w kostkę przy monowtrysku bez odpinania kostki , musi byc ona normalnie załozona na monowtrysku , jedna osoba powoli dodaje gazu a druga mierzy jak zmienia sie napięcie , najpierw pierwsza sciezka potem druga.
Na pinach 1-2 napięcie powinno płynnie sie zmieniać , wraz z dodawaniem gazu napiecie ma rosnąć i przy około 1/5 wcisnięcia pedału gazu napiecie powinno osiagnąc około 4.9V i przy dalszym wciskaniu gazu nie powinno sie zmieniac cały czas ma byc stała wartośc około 4.9V , druga ścieżka piny 1-4 , do około 1/5 gazu napiecie sie nie zmienia i wynosi około 0.0-0.2V , po przekroczeniu około 1/5 wcisniecia gazu napiecie ma rosnąc az do maksymalnego wciśniecia gazu przy max wcisnieciu gazu napiecie ma wynosić około 4.5-4.9V
Dodatkowo sprawdzic czy na pinach 1-5 jest napiecie 5V
Uwaga pin 3 to pin środkowy którego nie ma


Druga rzecz , warto sprawdzić uzwojenie samego wtryskiwacza , zdjąc wtyczke z monowtrysku tą z przodu , w zalezności od typu wqtryskiwacza zmierzyć rezystancje na pinach 2-3 lub 3-4 w nowszych typach wtrysku , rezystancja ma wynosić około 1.5ohm, teraz sprawdzenie napiecia na wtryskiwaczy , podłaczyc wtyczkę do monowtrysku wpiąć się woltomierzem we wtyczke i na pracującym rozgrzanym silniku na biegu jałowym zmierzyć napiecie na pinach jak wczesniej czyli 2-3 lub 3-4 , na biegu jałowym napiecie ma wynosić 0,12-0,15V , i w miare wzrostu obrotów silnika napiecie to ma sie zwiekszać,

Marcin zasugerował podmianke ECU jesli macie taka mozliwośc to owszem , warto sprawdzic bo dziwne usterki samego ECU tez sie trafiaja i cyrki sie dzieją.

Machanior wymienił pompe paliwa , mam nadzieje ze sprawdził cisnienie paliwa i wykluczył walniety regulator cisnienia w monowtrysku , cisnienie paliwa ma byc 0.9-1.1bar


P.S. jak cos mi jeszcze przyyjdzie do głowy to napisze :grin:

[ Dodano: Czw Gru 11, 2008 22:28 ]
Ktos wczesniej sugerował przeskoczony rozrząd - tez warto wykluczyć to.

Mysle że któryś mechanior sprawdził lampą ustawienie zapłonu i czy jest ono wyprzedzane ze wzrostem obrotów silnika????

: pt gru 12, 2008 08:53
autor: dziejo
dzęki homsky za wypowiedz w tym temacie
:pub: :pub: