[mk2]Spalanie w Golfie 1.3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pt gru 09, 2005 09:01

Ojjj teraz żeby nie skłamać. Regulacja razem z naprawą membranki kosztowała mnie 80PLN. A sonde zostawiłem uszkodzona bo nie miałem takiej, a pozatym gościu mówił że jeszcze po japońsku chodzi. A potem i na sonde przyszła kryska to ja sam wymieniłem. Za sondy( w sumie z 6 ) w dojczach na szrocie zapłaciłem 10 ojro. No i potem jeszcze jedna regulacja zapłon przepływomierz etc. 50 PLN. A w którymś temacie tobie już chyba pisałem. Jak przydusze tak fest po mieście to mi też potrafi 9 połknąc. Ale za to przy spokojnej jeździe 7.5 a na trasie poniżej 6.


Obrazek

Awatar użytkownika
Eljot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pt gru 09, 2005 12:00
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Eljot » pt gru 09, 2005 12:38

Dzisiaj 1 dzień na frum i od 3 miesięcy szczęśliwy posiadacz Dwójeczki, w mieście bierze mi ok 10 ale na trasie nie gniotąc na gaz (dziecko pięciomiesięczne w aucie) ok.6,5 Dane niedokłdne ale bardzo zbliżone do faktycznych- niezabardzeńko mogę (choć się staram) zalać po korek :grrr:



*Grzesiek*
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:34
Lokalizacja: Słubice
Kontakt:

Post autor: *Grzesiek* » pt gru 09, 2005 14:23

Ja mam 1.3 na wtrysku i na szczeście nie mam problemów ze spalaniem:

Miasto - 7,5 l
Trasa - 6 l

Mi to odpowiada :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42329

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pt gru 09, 2005 15:05

Marek 81l pisze:TAksa 2 takei cienkie 1. do rury wlotowej filtra TAK MAM :chytry:
ale tu chodzi wlasnei o ten drugi !!
U mnie jest tak zaczne od strony aparatu zapłonowego -wychodzi z membramki wchodzi nie wiem czy w gaznik juz czy to jescze mixer (z przodu auta) i zaraz obok niego wychodzi nastepny i jest go tam moze 5cm długości i jest zaslepiony (po zdjęciu zaslepki auto gaśnie).
A z oboudowy filtra pod spodem równiez od przodu auta idzie wezyk w dół 4cm i tak sobie wisi ;) i wyglada na to ze powinny byc ze soboa połączone (moze ktos wymienial nie wiem obudowe filtra , gaznik i nie polaczych ich ze soba)
Napiszcie jak wy macie w 1.3MH
i czy to moze miec wplyw na spalanie ;)
Patrzalem u siebie ma to byc zlaczone.Jak go z aparatu wyciąglem to dostał 2tys obrotow a po chwili drgawki i umarl.mysle ze to bedzie przyczyna tego twojego spalania.Pamietaj ze po połączeniu musisz go sobie wyregulowac.Jak zrobisz napisz jak chodzi.powinien lepiej ciagnąc.Pozdro[/quote]

Ten drugi, zaślepiony idzie do termoswitcha w dolnej części filtra powietrza (pomarańczowe coś jakby z dyszami, owalne, widać to po zdjęciu pokrywy filtra, od spodu ma 2 króćce na rurki) i stamtąd z kolei do siłownika podciśnieniowego we wlocie powietrza. Jak komuś padł siłownik albo termoswitch, to zaślepił. Jak zdejmiesz, to będzie ciągnąl lewe powietrze przez tą dziurkę i może gasnąć i lewo jeździć. Trzymaj zaślepioną i się zbytnio nie przejmuj. Nie masz sterowania dolotu do gaźnika ciepłego/zimnego powietrza, poza tym nic się nie zmienia, no, może minimalnie dłużej chodzi na ssaniu. Pozdro.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
alfikt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pn cze 20, 2005 15:15
Lokalizacja: Świetokrzyskie

Post autor: alfikt » sob gru 10, 2005 00:39

Wiecie co juz mam dosyc !!!
tzn pali mi 11 a nawet czasem 11,4 litra LPG po miesice i to wcale nie z super ciezka noga regulacje wymiana membamki i regulacje i nic jak palil tak pali !!!
jescze zostaje kwestai porzadnej regulacji-przegladu gaznika ale cienko o speca



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » sob gru 10, 2005 04:33

alfikt, witam witam. Już dawno cię nie widziałem na forum. Ale widzę że dalej walczysz. Mi się udalo. Autko zaczęło palić normalnie i nawet jako tak jeździ. powodzenia w dalszej walce ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
alfikt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pn cze 20, 2005 15:15
Lokalizacja: Świetokrzyskie

Post autor: alfikt » sob gru 10, 2005 15:34

:chytry: Witam i ja miło ze mnie ktosik jescze pamieta ;)
Poprostu brak czasu wiecej pracy i nie mam kiedy usiasc i podyskutować na forum ;)
;)
Tzn mi jezdzi w miare OKi tylko to palanie mnie dobija powiedz co zrobiles ze zaczal Ci mniuej palić ;)



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » sob gru 10, 2005 19:35

No tak jak pisałem. Wymiana sondy, regulacja przepływomierza ustawienie zapłonu i naprawa przyspieszacza zapłony. I to jest all.


Obrazek

Awatar użytkownika
Red Erik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr lis 16, 2005 10:56
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: Red Erik » pn gru 12, 2005 20:05

Czy zwiększone spalanie może być też powodem :
Wskaźnik temperatury raz pokazuje a raz chyba nie tzn gorące powietrze leci z nawiewu a wskazówka nadal na białym polu.
może spipcył się czujnik temperatury? i komputer dostaje fałszywy sygnał, nie wyłącza ssania i auto zre jak wściekłe ?
Może być cosik takiego czy nie ?
Pozdrawiam


Jak się nie da jak się da

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pn gru 12, 2005 22:27

Tylko ,że czujnik do wskaźnika jest inny niż dla komputera. Jak masz czujnik niebieski to idzie do kompa, a ten czarny obok, to jest czujnik dla wskaźnika :)


Obrazek

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » pn gru 12, 2005 22:31

Hmm,to jest normalne ze na bialym juz cieple leci,na srodku wajzra jest 90 stopni a pod koniec bialego pola juz pewnie ok 40 bedzie wiec juz ciepłe.To jest normalne.A co do błednych danych do komputera to calkiem mozliwe ze tak moze byc.Tzn ze auto na ssaniu chodzi dluzej ale do wskaznika i do kompa są chyba dwa inne czujniki.Jak cos popitralem to niech ktos to sprostuje.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
Jasio_Zawodnik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob paź 23, 2004 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Jasio_Zawodnik » pn gru 12, 2005 22:46

ehhh 1.3 masakra sam kupiłem i nic tylko narzekam, to że awaryjny, to że sporo pali, to że moc nie jest zbyt przekozacka:) ale na to akurat nie liczyłem kupując 1.3i.
Ale jak nic jakieś wieksze sianko coś tego i bach jak nic zagości 1.8:) Mama mówi że to głupota do takiego gruchota wstawiać inny silnik, ze to kosztuje itd. i powiedzcie jak tu kobiecie uświadomić że jak sie kocha to sie nie patrzy na koszta:) i że samochód to nie tylko środek transportu z punktu A do punktu B!! lecz coś wiecej!!

A spalania nigdy nie sprawdziłem:) boje się:)


Może i mały mięsień ale za to jaka dusza!!
Teraz to chyba spory biceps jest :D

Awatar użytkownika
alfikt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pn cze 20, 2005 15:15
Lokalizacja: Świetokrzyskie

Post autor: alfikt » wt gru 13, 2005 08:44

tauka pisze:No tak jak pisałem. Wymiana sondy, regulacja przepływomierza ustawienie zapłonu i naprawa przyspieszacza zapłony. I to jest all.
;) No nie mam sondy ;) zapłon ustawiony, przyspieszacz zapłonu zrobiony ;)
I na razie poprawy nei widze !!! :(
Poki zima itp. to sie chyab poddałem, zrobi sie cieplej dłuzej widno i moz ejakie pieniazki to bede walczył ;)
POZDRAWIAM !!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 275 gości