Strona 4 z 5
: ndz wrz 14, 2008 20:31
autor: Wuefista
piotr2,
No to pisałem wyzej że cisnę go na drugim biegu i jak wskakuje 60 to już się kończy moc,a na obrotomierzu jest 3,5 tyś. i wówczas trójkę zapina.
I dlatego sie pytam o co kamon, od czego mam zaczac i co może być ewentualną przyczyną,proste.
: ndz wrz 14, 2008 20:43
autor: Duber
Wuefista pisze:i wówczas trójkę zapina
to automat?
: ndz wrz 14, 2008 20:56
autor: Wuefista
piotr2,
Nie gdzie,ja zapinam trójkę hehe.
: ndz wrz 14, 2008 21:08
autor: Duber
czyli jak jedziesz te 60/3500obr noga w podlodze ale niechce isc wiecej.poprostu jedzie tą predkoscia 60km/h i koniec?szarpie jak przy odcieciu czy nic? moze
Paweł Marek pisze:może leci w trybie awaryjnym
pod kompa go.
: ndz wrz 14, 2008 23:19
autor: sas_gti
Wuefista, w ogole nie patrz na predkosc tylko patrz na obroty i prekosc. Na dwojce pociągnij go do konca i wtedy zoabcz ile ma obrotów i jaka to prędkosć .
Nie kojarze teraz predkosci maks na jedynce. Za to na dwojce to zwykle miedzy 90-100 kmh (zalezy od skrzyni), i to odpowiada obrotom miedzy 6300 a 7000 (zalezy od silnika)
: ndz wrz 14, 2008 23:43
autor: lukjar7
z tego co ja rozumiem mimo wszystko ze kolega ma problem z przekazaniem informacji drogą pisaną to chodzi mu o to ze przy 60 km na 2 biegu silnik ma 3.5 tys i nie wkreca sie dalej(nie ma zadnej odcinki), problem lezy w trybie awaryjnym silnika moze,
: pn wrz 15, 2008 10:54
autor: sas_gti
lukjar7, dobrze to ująłeś. Też tak to rozumiem...
: pn wrz 15, 2008 17:14
autor: Duber
no ja tez tak do konca niekapuje
ale dzis swoim na dwujce miedzy swiatlami mialem 110 i 7000 jak odcielo,specjalnie sprawdzilem przy okazji pokazalem dla mitsubishi colta(kierowca bialy dres czapka z trzema paskami i barbi z boku) gdzie raki zimuja
: pn wrz 15, 2008 19:43
autor: lukjar7
sas_gti pisze:lukjar7, dobrze to ująłeś. Też tak to rozumiem...
Tak mnie na wyznania wzięło
[ Dodano: 15 Wrz 2008 19:43 ]
piotr2 pisze:no ja tez tak do konca niekapuje
ale dzis swoim na dwujce miedzy swiatlami mialem 110 i 7000 jak odcielo,specjalnie sprawdzilem przy okazji pokazalem dla mitsubishi colta(kierowca bialy dres czapka z trzema paskami i barbi z boku) gdzie raki zimuja
ja na 2 u siebie nie sprawdzałem ale na trojce tylko do 120
: pn wrz 15, 2008 19:55
autor: Duber
ja na 3 jechalem 160
kiedys nawet wiecej udalo mi sie chyba dlatego ze mialem paliwo shela(zwykle 95)nawet jeszcze raz sprawdzilem niedawno na dwujce ile pujdzie i wyszlo tyle.trochu niewyrazne ale...czekamy az kolega autko zarejestruje i zobaczymy co napisze
: pn wrz 15, 2008 20:13
autor: sas_gti
piotr2 pisze:ja na 3 jechalem 160 kiedys nawet wiecej udalo mi sie chyba dlatego ze mialem paliwo shela(zwykle 95)
oj ale paliwo to przelozneia w skrzyni przeciez nie zmiania
: pn wrz 15, 2008 20:30
autor: lukjar7
sas_gti pisze:piotr2 pisze:ja na 3 jechalem 160 kiedys nawet wiecej udalo mi sie chyba dlatego ze mialem paliwo shela(zwykle 95)
oj ale paliwo to przelozneia w skrzyni przeciez nie zmiania
moze tak go power z benzyny pchał do przodu ze jak silnik złapał odcinke to samochód jeszcze pedem leciał do przodu i zanim wychamował to zdobył kilka km wiecej
: pn wrz 15, 2008 20:32
autor: Duber
fakt predkosc max na piatym biegu moze sie zmienic jesli bedzie lepsze paliwo bo tam niedasz rady do odciecia pojechac(na piatce)na 3 da rade ale taki akurat przypadek mialem.bralem sie z kolegi vectra i na 3 wydusilem ponad 165 teraz jak sprawdzalem z 2 razy 160 i odcina.dlatego tak napisalem
: pn wrz 15, 2008 20:51
autor: sas_gti
piotr2, dokladnie , zdrowy ABF zamknie obrotomierz na trójce niezależnie od paliwka (w granicach rozsądku oczywiscie)