Strona 4 z 6

: pt paź 16, 2009 23:00
autor: AREKCT
A czy w tych silnikach nie jest tak ze jak byl ABS , ASR , Klima itp. po zamontowaniu w MK2 nie pokazuje komp bledów takich jak ABS,ASR inne?????
Czy tzreba oddac kompa do elektronika aby usunoł te opcje z kompa???

: ndz paź 18, 2009 10:50
autor: gibon.vw
u mnie przy silniku był abs ale cala wiązka jest usunięta tak jak immo więc na kompie są dwa błędy jeden od abs drugi od immo a konkretnie od pamięci rom, ale z tymi błędami silnik chodzi prawidłowo bez żadnych problemów, ale jak ktoś się uprze to morze abs i asr sobie przerzucić do mk2 pod warunkiem że ma czujniki abs przy piastach. kwestia przełożenia całej wiązki, ale przełożenia a nie wpinania się w tą z mk2 bo z mk2 jest za stara i za dużo by było problemu

[ Dodano: 23 Maj 2010 12:05 ]
temat dawno nie odświeżany ale ostatnio wymieniałem przednią poduchę więc wrzucam zdjęcia jak przerobić przednią łapę żeby pasowała pod silnik i skrzynie 1.8T 20v
Obrazek Obrazek Obrazek
więc tak otwory zaznaczone strzałka trzeba przegwintować na fi 12, a tą podstawę co opiera się na poduszce trzeba przespawać o 1cm, a i śruby mocujące alternator muszą być co najmniej 1,5cm dłuższe, ten trzeci zaznaczony otwór to do mocowania dodatkowego do rozrusznika
a i zrobiłem małą zmianę pod maską
Obrazek Obrazek
autko śmiga nadal zostało parę rzeczy do zrobienia, z takich podstaw to uspawanie wydechu. Filmiku jeszcze nie nakręciłem, ale nic straconego pojawi się jak tylko coś nakręcę
a jak coś jakieś pytania to śmiało

: wt cze 08, 2010 20:08
autor: Robert 2010
Z czego masz chlodnice i wentylatory , dwa czy jeden?

: wt cze 08, 2010 20:43
autor: gracek1906
Robert 2010 pisze:Z czego masz chlodnice i wentylatory , dwa czy jeden?
zanim zadasz pytanie przeczytaj cały temat. Kilka razy autor pisał o chłodnicy.

: wt cze 08, 2010 22:40
autor: gibon.vw
gracek1906 pisze:Robert 2010 napisał/a:
Z czego masz chlodnice i wentylatory , dwa czy jeden?
zanim zadasz pytanie przeczytaj cały temat. Kilka razy autor pisał o chłodnicy.
dokładnie najpierw przeczytaj dokładnie a potem pytaj, odpowiem na pytanie i chętnie pomogę ale dwa razy tego samego nie będę pisał

: wt cze 15, 2010 19:27
autor: Robert 2010
Sory :panna:
Przeczytałem dokładnie i jest
Kupiłem 1.8t AUQ na swap do Mk2 i prubuje zaczerpnać troche wiedzy a kto pyta nie bładzi
a zjeb .... a tez czasem potrzebna :pub:

: śr cze 16, 2010 19:58
autor: gibon.vw
nie auq tylko agu to różnica jest

: czw cze 17, 2010 19:09
autor: Robert 2010
No niestety ty jesteś teraz w błedzie
Mój jest AUQ ze skody rs 180 kucu (ja też z początku muślałem że AGU :kac: i dlatego podpiołem sie pod twój temat)

: pt cze 18, 2010 15:29
autor: gibon.vw
Robert 2010 pisze:No niestety ty jesteś teraz w błedzie
piszesz że jestem w błędzie a potem piszesz
Robert 2010 pisze:Mój jest AUQ ze skody rs 180 kucu
agu ma 150 kucy a auq 180 i taka jest różnica

[ Dodano: 18 Cze 2010 15:41 ]
wróciłem znów na rozstaw 4x100, zwrotnice Pasat B3 USA 16V, przeguby zewnętrzne do G60 półośki od mk2 16V, przeguby wewnętrzne mk4 20VT, wszystko daje sobie radę...

: sob cze 19, 2010 15:44
autor: Robert 2010
Przerabiales lapy silnika ale na ori łapach (lewej i prawej ) z 1.8t tez mozna ?Wtedy mozna darowac sobie przedia łape , nie wie teraz jak jest lepiej .
Mam ori lapy i dwie chyba spasuja
Nie wiem jak jest lepiej przespawac do starych uchwytow czy ori kombinowac??
Obrazek
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1dd ... 4b5a5.html]Obrazek[/U
Efekt koncowy ma byc 3xx Km
tak ze nie chce zeby gieło bude alo kto wie co :grin:

: ndz cze 20, 2010 11:32
autor: gibon.vw
powiem ci tak jak masz umiejętności spawacza i nie chce ci się szukać łap tak żeby pasowały do ori mocowań w mk2 to spawaj, ale jak chcesz jak najmniej ingerować w budę mk2 to poszukaj tych łap tylne komplet od VR6 a przednia w zależności od czego włożysz skrzynię, jak coś to pisz

[ Dodano: 20 Cze 2010 11:48 ]
a jeszcze jedno jak już zdecydujesz się na łapy z VR6 to poduch też dedykowane do VR6, a przednia poduch zmień na tą z passata B3 bo niema tej metalowej obudowy i jest sztywniejsza

: pn cze 21, 2010 18:52
autor: Robert 2010
Z łapami to juz sam nie wiem :blush:
Widzialem mocne motory i jedne zamontowane na ori lapach inne sztukowane .
Pytanie troche z innej beczki jaki mozna wlozyc tam cooler???
Wejdzie cos takieg bez wiekszego ciecia wzmocnienia przedniego???
Obrazek
Jak ktoś wie o czymś lepszym info mile widziane

: pn cze 21, 2010 21:52
autor: gibon.vw
wejdzie bez cięcia pasa przedniego, jedyne co musisz zrobić to wyprostować chłodnice, bo ori jest lekko pod kątem, a co za tym idzie zmienić mocowania chłodnicy od razu mówię żebyś poszukał wentylatora wydajniejszego bo ten ori się w korkach nie wyrabia przy większych chłodnicach

: wt cze 22, 2010 19:01
autor: Robert 2010
Wentylatory i tak muszą być dwa płaskie bo nie ma za wiele miejsca .
Zagotowało ci kiedyś wode???
Moze jak by założył termostat który sie trochę szybciej otwiera i manualne włączanie wiatraków na pierwszy bieg.
Gdzie kupic lepsiejsze wiatraki ???

Mysle nad załozeniem ABS bo mam sterownik i instalacje :kac:

Ogólnie to glowa mnie boli od pomysłów :grin: