Strona 4 z 4

: czw lip 07, 2005 14:38
autor: Ryś Stepowy
kodek pisze:Ja upieram się przy tymże powinien być syntetyk. Skoro zalany do nowego jest stynyetykiem a producent nie zaleca wymiany oleju to na jakim się jeździ do końca?
Był syntetyk = dolewać/wymieniać na syntetyk, a jak mineralik to mineralik, :pub: A czy pomoże wymiana z syntetyka na mineralny? hmm moze zmniejszyć wycieki, olej jest odrobine gęstszy (80W/90) może i pomoże. Powiem że są "ludki" co zeby wyciszyć łożyska w skrzyni dodają pewnego zacnego specyfiku - trocin :grin: ,podobno pomaga hehe.

: czw lip 07, 2005 19:08
autor: marsell
ck pisze:
chalcik pisze:A ja właśnie wymieniłem olej w skrzyni na półsyntetyk 75W90 i była to bardzo dobra decyzja. Biegi zaczęły wchodzić lekko przy zimnym silniku (wcześnie wchodziły ciężko, szczególnie dwójka i trochę dłużej niż przez pierwsze kilkanaście sekund). Koszt niezbyt duży, weszło niecałe 2 litry oleju a litr kosztował 20zł.
A ile przejechałeś na tym oleju i czy skrzynia zrobiła się głośniejsza,czy nie czuć żadnej różnicy?Aha a jakiej firmy olej zalałeś,że taki tani?
Przejechałem już kilka tys. km i skrzynia nie jest głośniejsza, jedyna różnica to lekko wchodzące biegi przy zimnym silniku. Olej Mobil. A tani dlatego, że w serwisie, w którym byłem leją go z beczki. :pub:

: ndz lip 24, 2005 23:10
autor: Egon PŃ
Mam wielki problem.
Po przejechani 20km biegi wchodza strasznie opornie, a po 40 to juz musze sie siłować.
Czy to olej do wymiany ??
Co to może być??
Dodam ze nie drązek ani cięgno.
MKII 1.3 5-tka