problem z wolnymi obrotami mkII 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » wt lut 15, 2005 11:58

no ja tez mam ten problem nierowne obroty jade sprawdzis sonde mam nadzieje ze jest zjeb.....


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr lut 16, 2005 23:57

no i taka mała uwaga że jak całkowicie odłączyłem czujnik temp.i zapalałem zimny silnik to problem nie zniknął,cooznacza że komputer przeszedł w tryb awaryjny a itak coś nie pasi,czyli to nic z dawką paliwa i lambdą,dobrze kombinuje?


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw lut 17, 2005 00:22

:)


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw lut 17, 2005 01:24

skoro uśmiech to myśle że tak,więc doradzcie co jeszcze może być.
:(
A jakby palił na 3 cylindry np?
A może olej za gęsty i nie umie go na zimnym ukręcić?
żart oczywiście z tym olejem,ażtaki głupi nie jestem,ale co jeszcze może być?
Pomocy!!!


No cóż , na sprzedaż
:(

Alatus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt paź 01, 2004 21:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Alatus » pt lut 18, 2005 02:52

jak by palił na 3 gary to rzucało by silnikiem i kopcił by troszkę...najlepiej zdejmuj przewody ze świec po kolei i zobaczysz czy jest różnica..jak nie będzie to znaczy żę nie pali..usłyszysz to :) A tak poza tym to powodzonka


I'm love in MK. Zanabyte digifiz, abs, tempomat, elektryczne lusterka i podgrzewane fotele czekają na swoją kolej :)))

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » pt lut 18, 2005 07:41

hmmm
to bardzo ciekawe bo jak jest zimny to właśnie rzuca silnikiem i to strasznie przy próbie wejśća na wyższe obroty przy tak koło 2000 tyś,ale gdy przełącze na gaz to od razu jest ok,więc może jednak pali na 3 i przez to przygasa bo na zimnym dwa sobie nieradzą.
Tylko co tu sprawdzać,świece raczej ie i przewody skoro na gazie chodzi normalnie,może którys wtryskiwacz?


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Wuzel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 09:18
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: Wuzel » pn mar 14, 2005 19:42

Jarek pisze:Widze że jest nas wielu z podobnymi problemami
Mój problem przedstawia się następująco. II 1.8 16V PL.
Silnik normalnie odpala i z początku chodzi normalnie.
Wystarczy przejechać jakiś 1 km i jak się zatrzymam to silnik zaczyna szarpać spada z obrotów czasami gaśnie. Jak go odpale ( pali od zaraz, czyli go nie zalewa) chwile pochodzi i znowu zaczyna na wolnych obrotach szarpać, jak zaczynam jechać to raz ciągnie raz nie.
Jak się jeszcze trochę podgrzeje to wszystko wraca do normy, odpowiednio ciągnie i wolne obroty wracają do normy.
Takie objawy występują tylko przy określonej niewielkiej tem. silnika.
Raczej nie jest to brak pracy jakiegoś jednego cylindra wygląda na to jak by na wszystkich było słychać to samo.
Wymieniłem już regulator wolnych obrotów, rozdzielacz paliwa, 2 wtryski które lały, czujnik temperatury silnika, świece, sonda, sprawdzone wszystkie łączki, zapłon, kable zapłonowe, dawka paliwa.
Podejrzenie padło jeszcze na pompę paliwa ale przecież silnik dobrze ciągnie jak się nagrzeje i wolne obroty są stabilne.
Dodatkowo jescze przy pracy silnika rozłączyłem tą kostkę która idzie z mod. zapłonowego do czujnika stuków (knock sensor) 3 pinową i od tej pory auto stało się takie mółowate raz ciągnie raz nie. To go chyba doprawiłem.
Ja już odwiedziłem serwis Boscha i nic nie pomogło skasowali kase za podpięcie i tyle.
Mam dokadnie to samo. Mam jud cosyc tego mojego szkopenvagena. mam juz przygotowany karnister i zapalki. nie mam pojecia co mam z tym g..... zrobic. RATUJCIE



Awatar użytkownika
Wuzel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 09:18
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: Wuzel » śr mar 16, 2005 14:11

DO WLASCICIELI MK2 1.8 16V KTORZY SPOTKALI SIE Z TAKIM PROBLEMEM - Znalal ktos sposob na to g.....?? Wie ktos co to moze byc??? Jak sie tego pozbyc????



Awatar użytkownika
andrew6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt paź 19, 2004 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: andrew6 » śr mar 16, 2005 16:09

Walcze z obrotami od pol roku wymieniłe: kopłułke, przepływomierz w instalacji gazowej w ramach gwarancji kolektor i elektryke niepomaga ... co najciekawsze ... polowa mechanikow twierdzi ze w tym aucie niema silniczka stabilizujacego obroty .. a mi buja ładnie na swiatłach az inni uczestniy drogi mysla ze ja z nimi sie ustawiam na prosta i pruja :helm: . Obroty faluja w graniach 200 obr, czasem sie stabilizuja na 1500 obr :P, a czasem gasnie ... ja juz rozkładam rece ...1.8. GX
Po przejrzeniu całego forum wnioskuje ze nikt neidał konkretnej odpowiedzi a nas juz jest spora brygada wojskowa



Robert Raburski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Robert Raburski » czw mar 17, 2005 23:10

No i jest następny który ma problem. Ja walczę 2 lata i nic.niedość że mam problem z obrottami 200-1000 to jeszcze z odpalaniem jak nie wcisnę gazu to pupa.jak odpalam na zimnym silniku to mam wrażenie jakby chciał wylecieć spod mmachy.ja jeżdżę do 3 mechaniorów wszyscy twierdzą że to rozdzielacz ale ja nie jestem pewien.powymieniałem już też trochę i bez zmian,ale ważne że na głowę nie pada :grin:


MK3 TDI może kiedyś

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw mar 17, 2005 23:15

kurcze mi ostatnio po odpaleniu nawet zaczął dziwnie wariować,obroty dochodza do 2000.
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Robert Raburski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Robert Raburski » pt mar 18, 2005 15:57

Mój wogóle nie chce palić a jak zapali to beznadziejnie chodzi


MK3 TDI może kiedyś

Awatar użytkownika
Bezy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:26
Lokalizacja: woj. pomorskie
Kontakt:

Post autor: Bezy » pt mar 18, 2005 20:44

CoX pisze:Luudzie są tu jacyś mechanicy??? 3 raz pytam o to samo. U mnie po rannym rozruchu i chyba jak wyłączy się tam jakieś ssanie mam obroty 400. Auto nie gasnie ale wiadomo przy 400 obrotach silnikiem rzuca trochę. OBROTY NIE PŁYWAJĄ. Po zgaszeniu i uruchomieniu auta jest ok 900- 1000 zależy ile urządzeń mam powłączanych. Ale czy to 400 czy 1000 obr obrotomierz ani nie drgnie... CO TO JEST?????!!!
CoX jak i reszta - proponuje spróbować zapytać o Wasze problemy na www.elektroda.pl w dziale usterki samochodu. Serio - polecam. Jak to mówią: KTO PYTA NIE BŁADZI!
Pozdro!



crroo

Post autor: crroo » pt mar 18, 2005 21:11

Jak ustawic wolne obroty?
Moze ktos mi pomoże. Mam golfa2 1.8 RP na jednopunktowym wtrysku Mono Jetronic i po zagrzaniu silnik som zwieksza obroty czasem az do 3000obr/min obojetnie czy na bezynie czy gazie. Próbowałem to wyregulowac sróbkami przy (Idle switch) (mam ksiązke ale angielską) i nic sam zwieksza obroty. Pomocy



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 455 gości