Zdechł i nie chce zapalic, brak iskry...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr kwie 23, 2008 23:10

Paweł Marek, czujnik mam nowy także oki.

Tam na przepływcę jest bodajze sruba na ampula a przy wtrysku, to chyba chodzi Ci o tą sróbkę na przepustnicy na srubokręt ?

Tylko ze nie mam analizatora spalin takze dorbze by bylo jakbym wiedzial jak to optymalnei ustawic, ile obrotow w którą stronkę...


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr kwie 23, 2008 23:15

tak to się nie da powiedzieć ile obrotów, ale zaznacz ustawienie śróby w przepływce i pokręć trochę dla sprawdzenia czy coś się zmieni, jeśli się uda poprawić to potem doregulujesz konkretnie na analizatorze. W związku z tym brakami mas przy ECU sprawdź jeszcze zasilanie czujnika temperatury


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr kwie 23, 2008 23:51

Paweł Marek, no to wlasnie CI pisalem ze na czujniku jest dokladnie 4,73V

[ Dodano: 24 Kwi 2008 09:19 ]
a i jeszcze jedna mała wzmianka o tym czarnym kablu idącym do pinu 13-ego.
Ten kabel przed wtyczkąjest grubszy, a we wtyczce z tego grubszego robi się cieńszy, ale to jest to jest tak ze poprostu na odcinku 3 cm, jest juz cienki kabelek a wczesniej jest owinięty tym grubszym, ktory to ma dookoła tego cienkiego dodatkową warstwę żyłek metalowcyh.

Znaczy sie ze poprostu ten cienki kabel w izolacji był na izolacji owinięty zylkami i dopiero druga grubsza izolacja.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 24, 2008 17:02

chosen pisze:a i jeszcze jedna mała wzmianka o tym czarnym kablu idącym do pinu 13-ego.
Ten kabel przed wtyczkąjest grubszy, a we wtyczce z tego grubszego robi się cieńszy, ale to jest to jest tak ze poprostu na odcinku 3 cm, jest juz cienki kabelek a wczesniej jest owinięty tym grubszym, ktory to ma dookoła tego cienkiego dodatkową warstwę żyłek metalowcyh.
nie liczysz źle kabli? Bo to by wyglądało na kabel od sondy albo od czujnika stuków
Ostatnio zmieniony czw kwie 24, 2008 17:03 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » czw kwie 24, 2008 20:42

Paweł Marek, kabel napewno ten, poniewaz on szedł do pinu 13-ego. Obok pinu 13-ego jest 19 z masą a nad nim jest 14 z +12.

Moze chodzi Ci o jeszcze Grubszy, najgrubszy z czarnych z ktorego wychodzą we wtyczce dwa cienkie kabelki owiniete tez w zyłki metalowe i takie jakies izolacje przezroczyste..


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 24, 2008 20:47

ja tylko patrzę ne schemat i widzę że ekran mają tylko przewody od sondy i od czujnika stuków, zresztą identycznie jest w moim vento


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 409 gości