: sob cze 21, 2008 11:41
przeciez pisali juz, ze sprawdzali i jest ok podstawa......grandilodz pisze:A sprawdzcie podstawe monowtryskuprzy odpalonym silniku poruszajcie czy obroty się zmienia
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
przeciez pisali juz, ze sprawdzali i jest ok podstawa......grandilodz pisze:A sprawdzcie podstawe monowtryskuprzy odpalonym silniku poruszajcie czy obroty się zmienia
Szczerze Ci powiem że u mnie też taki luz występuje. Ostatnio zmieniałem palec i kopułke i faktycznie zaniepokoiły mnie te luzy. Fakt mogą występować luzy między zembami ale chyba nie aż takie.
W mk4 to moze byc skrzynia - roznicowy - zwlaszcza jak masz skrzynie DUU DUW lub ERT.daniel1504 pisze:Witam wszystkich!
Jestem nowym użytkownikiem forum i mam bardzo gnębiacy mnie problem. Wiem, że może był już omawiany ale potrzebuję konkretnej porady, a mianowicie: jestem posiadaczem Golfa IV z silnikiem benzynowym o pojemności 1.6. Przy około 2000 obrotów, na drugim i trzecim biegu autko zaczyna mi szarpać. Na większych biegach i przy większych obrotach tego nie odczuwam. Wymieniłem już wszystkie filtry, świece zapłonowe, przewody zapłonowe i cewkę zapłonową (moduł). Komputer nie pokazuje żadnych błedów. Szarpanie ma miejsce przy rozgrzanym slinku, na zupełnie zimnym nie wystepuje. Praca silnika jest równa, moc także wporządku. Proszę o jakąś konkretną poradę, bo narazie wszystkie porady "fachowców" sprowadzają się tylo do domysłów.