Strona 4 z 4

: czw lip 31, 2008 00:37
autor: guti
Superbeasto pisze:no widzisz.... z RPkami gorzej, jak z kobietami...

eee no teraz to przesadziles, z kobietami to gorzej jak z RPkami moim zdaniem :)
tu jak go boli to wiem co , wymieniam , naprawiam i po sprawie, a z nimi ?
NIE BO NIE i koniec :)

: czw lip 31, 2008 01:33
autor: Superbeasto
guti pisze:NIE BO NIE i koniec
true, true, true... sad but true! :bajer:

: pn wrz 29, 2008 00:21
autor: gailbraith
A mogę zapytać jak u kolegów aktualnie wygląda dolot powietrza w RP-kach, pytam tych co mają lpg założone. U siebie narazie mam skierowane na tylni wylot z odpiętą rurą od ciepłego powietrza zza głowicy. Miałem podpięty i na przedni wylot ale pojawiały się problemy, że przy wyluzowaniu i np. jeździe z górki był efekt jakby pęd powietrza dmuchał w filtr i spadały mi obroty. Przy zmianie biegów też to występowało, obroty nie spadały do 1000 ale do 500 i za moment się zwiększały. Teraz na tylnym wlocie niby to nie występuje ale kilka razy już się przydarzyło. Więc bardziej regulacja lpg się kłania?

: wt mar 03, 2009 23:10
autor: arwam
ja w dieselku tylko same plusy zauważyłem

: ndz mar 29, 2009 10:22
autor: Bartek-96
wypróbowałem w Jettcie z silnikiem 1.8 RP... :bajer: i szczerze nie polecam..
auto zaczęło mulic :grrr: , dzwiek przy lekkiej przegazówce piekn :grin: y ale podczas jazdy nie dość że niemógł sie zebrac wogóle to strasznie ryczał...na dłuższe trasy masakra..