Strona 4 z 8

: pt lut 22, 2008 17:27
autor: kustro
no male screeny moich lamp z hidem,tak to u mnie wyglada.lada dzień zakladam spryskiwacze lamp,od golfa 4

Obrazek

Obrazek

: sob lut 23, 2008 14:06
autor: Tical
Czyli jesli zalozylbym HID-a do moich lamp H1+H1 to swiatla da sie ustawic bez problemu i nic nie bedzie kolidowalo??
Jeszcze jedno pytanie, rozumiem, ze po takim zabiegu caly klosz bedzie "swiecil" tak jak to jest przy zarowce tylko, ze o wiele mocniej?

: sob lut 23, 2008 23:31
autor: kwitecki
Tical pisze:swiatla da sie ustawic bez problemu
nalezy najpierw ustawic swiatla prawidlowo na normalnych zarowkach, potem np w garazu przed montazem xenonu zaznaczyc sobie na scianie gdzie jest linia swiatlo-cien, zalozyc zestaw i potem ewentualnie (zwykle nieco obnizyc) do wczesniej zaznaczonego poziomu. Ja zalecalbym nawet minimalnie ustawic nizej niz zaznaczona linia by ograniczyc mozlwosc oslepiania (mam tak usiebie mimo ze mam soczewki)
Tical pisze:caly klosz bedzie "swiecil" tak jak to jest przy zarowce tylko, ze o wiele mocniej
tak zgadza sie.

: ndz lut 24, 2008 01:38
autor: DZIOBEK
kustro napisał:
No niewiem czy drogo,powiedziałbym że za dobre zamienniki zawsze trzeba zapłacić.Jak pisałem wcześniej nie chciałem w żadnym wypadku angel eyes,tylko i wylacznie soczewki ,najlepiej zeby wygladaly jak oryginalne(pozatym soczewka w moich lampach przeznaczona do xenonów oraz zestawów HID,może to zabrzmiało śmiesznie ale na pudle oraz w parametrach lampy jest to wyszczególnione
,piszę to co podaje producent)
hm moze jestem za stary na te bajery,niewiem,i rowniez trzymam sie tego ze ringi ma tylko bmw ,no ale dla każdego coś innego,zrobie dzisiaj foto i wrzuce jak to u mnie się prezentuje,pozdrawiam

zapraszam do obejrszenia oferty HELIX AUTOmotive ,tam sa identyczne soczewki jak oryginalne na ktore polowałem,niestety nieupolowalem,jedynie co rozni od oryginalu to to ze niema podwojnego migacza a ma halogen
http://www.helixautomotive.com/head_vw.html
@ kustro & All
Noo widzisz kolego ja do tej pory to nie orientowałem się za bardzo jeśli chodzi o zamienniki do VW właściwie wcześniej znałem tylko InPro a za soczewkami rozgldam się właściwie od kilku dni.
Oferta HELIX AUTOmotive faktycznie jest bardzo ciekawa, napisz mii jeszcze jakie żarówki masz tam wsadzone (gdybyś mógł – wszystkie) bo to akurat dla mnie ma znaczenie.
Powiem Ci osobiście sam jestem przeciwnikiem zbyt AGRESYWNEGO THUNINGU, że tak oględnie to określę, w tym zbytniego obniżania podwozia czy nadmiernego CHEEP-owania silników bo auto cierpi po takich operacjach i zwyczajnie mi go szkoda. Sam staram się tylko upiększać swoje auto i powiem Ci masz wiele racji pisząc o ringach w ten sposób.
Akurat mii too tak bardzo nie przeszkadza i po twoich wypowiedziach jestem w kropce co wybrać noo ale póki co nie mam kasy bo zmieniałem tylne lampy (mam Varianta więc były ohydne – teraz jest dużo lepiej) niemniej jednak lampy na soczewki będę zmieniał na pewno.
forum.vwslask.pl | Strona Główna » Projekt VW » Nasze VWozy » MK-IV 1.9TDI (115Km-85 kW) by "DZIOBEK"

W Twoich soczewkach mii lepiej pasowało by żeby taa obwoluta soczewki głównej, ta obudowa była zupełnie gładka (jak w oryginale) podobne odczucie mam przy FK też nie podobają mi się te imitacje nitów czy coś takiego wokół soczewki dlatego lepiej podchodziły mi In Pro ale czy się na te ringi zdecyduję – NIE wiem, podobają mi się też „HELLA” ale kosztują 1 100 zł tak że ODPADA.

i jeszcze to:
o male screeny moich lamp z hidem,tak to u mnie wyglada.lada dzień zakladam spryskiwacze lamp,od golfa 4
Twój zestaw soczewka + HID wyglda naprawdę bardzo dobrze i profesjonalnie – kolor też OK – RESPEKT.
A powiedz mi rozumiem, że w tylnych klapkach reflektorów musiałeś wyciąć otwór pod HID-a ??
Czy te klapki w HELIX-ie są tego samego kształtu co VALEO – Oryginał, chodzi mi o to czy podejdą mi klapki z Valeo do HELIX-a, czy będę musiał ciąć na nowo.

@ kwitecki
To samo pytanie dotyczące klapek do Ciebie – Kolego i zestawu FK.


Tical pisze:Przeczytalem caly ten temat i caly czas myslalem i bylem przekonany, ze aby zalozyc i spokojnie uzytkowac zestaw HID u siebie w lampach H1+H1 musze kupic lampy na soczewce...A z waszych wypowiedzi wynika, ze wcale nie sa potrzebne...?
DZIOBEK pisze:Jedno co zgodnie udało nam się ustalić to że soczewki są bardziej stylistyczno-designersko-zabezpieczającym zabiegiem niż przekładającym się na konkretny efekt świetlny.
Co wiecej, soczewka jednak tez wprowadza pewne straty?
DZIOBEK pisze:Nie czarujmy się soczewka jednak troszkę tłumi.
Czyli podsumowujac, na zwyklych lampach (czyt. NIE SOCZEWKA) mozna to dobrze wyregulowac i nie bedzie problemu z uzytkowaniem?
Najlepiej gdyby znalazl sie ktos z lampami H1+H1 z zamontowanym HID-em i np przedstawil zdjecie jak mu swieci.
i potem jeszcze to:
Czyli jesli zalozylbym HID-a do moich lamp H1+H1 to swiatla da sie ustawic bez problemu i nic nie bedzie kolidowalo??
Jeszcze jedno pytanie, rozumiem, ze po takim zabiegu caly klosz bedzie "swiecil" tak jak to jest przy zarowce tylko, ze o wiele mocniej?
@ Tical
Noo tak tylko my cały czas rozmawialiśmy w DOMYŚLE o Golfie IV który ma przeźroczyste kosze.
III-czka ma niestety matówki więc sprawa wygląda troszkę inaczej.
Prześledź ten temat:
forum.VWGolf.pl Strona Główna » Modyfikacje » Style » Xenon w MK3 - jaki zestaw polecacie

Tuu wiele osób pisze, że klosze z perforowaną szybką nie przekazują tak dobrze światła jak klosze przeźroczyste ja nie próbowałem więc nie odpowiem ale być może coś w tym jest.
Zalecają, żeby wymienić szybkę (są takie na Allegro) na przeźroczystą – można to zrobić niewielkim kosztem.
Wiem też że można tą szybkę którą masz wyjąć i oddać do polerowania też się tym wiele osób zajmuje, lub zwyczajnie kupić nowe reflektory do-III-ki a oryginały pchnąć na allegro.
Osobiście ja bym tak zrobił bo nie chciało by mi się bawić w rozszczelnianie i uszczelnianie lampy.
Osobiście powiem Cii, że nie podoba mi się XENON pod perforowaną szybką bo to z daleka (z kilkuset metrów) widać że jedzie stare auto do którego wsadzono jakiś tani zestaw.
Po prostu cześć świtała rozbija się na tej matówce i reflektor wyglda jak pociągnięty błękitną farbą sorry za porównanie ale tak to odbieram.
Nie chcę Cię zniechęcać bo jeśli nawet do matówki wsadzisz Xenon to da Ci on wiele radości jazdy nocą, ale gdybyś się decydował too włóż tam żarówki o ciepłocie 4300 wtedy one nie świecą tak na niebiesko.
Przeczytaj co piszą chłopaki z golfa III.
Zamienników do III-ki jest jeszcze więcej niż do IV-ki i są dużo tańsze tak że uskładaj sobie troszkę kasy i zrób to etapami tak robi większość osób (jedna modyfikacja napędza 2-gą) :helm:
Pozdrawiam jak będziesz coś chciał wiedzieć pisz śmiało nikt Cię tuu nie wyśmieje.

Co do ustawień kwitecki bardzo dobrze to opisał :okej: i namalował :hehe:

: ndz lut 24, 2008 11:59
autor: kustro
Do kolegi DZIOBEK.Ja równiez nie jestem zwolennikiem garażowego tuningu(bez urazy),poprostu sportowe pakiety fabryczne,w przypadku golfa gti czy r32,dobra to tak na marginesie stąd była moja wzmianka o angel eyes.Wracajac jesdnak do tych klapek,faktycznie ogolnie kształtem jest taka sama,natomiast w miescu soczewki jest głębsza około 3,5 do 4cm.Musze przyznać że jest to zrobione w pewien sposob z mysla o xenonach ,ta klapka dzięki temu wybrzuszeniu daję mozliwosc zamontowania na niej włąśnie przetwornicy,lecz ja zamontowalem je na przedniej belce pod zderzakiem.Podsumowywujac w obudowie lampy nietrzeba nic wiercic,bo wszystko tam jest naszykowane własnie pod HID.Pod h7 mozna podpiac sie zarowno przy samej zarowce,jak i poza obudową lampy.Ja niestety dałem troszkie dupy,ponieważ mam palniki ktore podlacza sie bezposrednio pod przetwornice,ale itak uporalem sie z tym wycinajac sobie mala dziurke wiertlem vw do robienia dziurek na czujniki cofania.Dlatego dla mnie jest to minus mojego H7 HID,bo przy wymianie niestety muszę zdjac przedni zderzak.Jednak ubezpieczylem sie na przyszlosc i mam zakupione palniki D2S ,przewody do D2S ktore pozwola mi wymieniac palnik(zarowke)bezposrenio po zdjeciu obudowy lampy czyli tej klapki.A i jeszcze jedno,wiadomo ze d2s nie pasuje w miejsce h7 wiec sprytnie kupilem adaptery,ktore sa swietnym rozwiazaniem,cena takich adapterow,sa to doslownie takie blaszki ktore wrzucasz w miejsce h7 ,to okolo 10zl,przewody D2S okolo 50.

Wracajac do tej obudowy soczewki,to poczatkowo nie mialem przekonania,bo tez mi sie to nie podobalo,ale juz sie przyzwyczailem,w realu wyglada to inaczej i napewno wyroznia sie jakos,ale chcialem zeby to bylo gladkie,jak te inne w ofercie helixa,no ale nie bylo ich wiec wzialem te.Zarowni tam są
H7 mijanie,tu mam HID
H7 drogowe,bluevision
H3 Halogen,jakas standardowa bosha
postoj,dioda led w kolorze xenonu,,takie jak w audi a5 czy r8

Ja chcialem kupic uzywane puszki tj same gołe lampy xenonowe bez przetwornich od golfa 4.no ale koszty byly by te same a tu mam nowe.Jednak jak ja to chcialem zrobic,kupic sobie same gołe lampy xenon od golfa i wrzucic tam d2s,no ale juz kupilem te co mam,polecam ci tak DZIOBEK zrobić jak chcesz oryginalnie,ja tak mialem zrobic,trochu tera zaluje,koszt takich lamp uzywanych to okolo 500 do 600 zl,jak masz h7 to musisz zmienic tylko palniki na d2s i zastosowac patent z adapterem.

Co do lamp z ringami,juz otym pisalem,ale jak masz w nich xenony to nie widac ringu wogule,tzn malo zauwazalny jest,tylko na postoju,dodam ze kumpel w pasacie zrobil tak ze jak dawał migacz to mu mrugaly,i jeszcze przy wlaczaniu alarmu tak mrugaly,Wiem bo kolega po sasiedzku ma w pasacie,ale jak pisalem to nie dla mnie,nie bede robil BMW z VW.

A i jeszcze pisaliscie o ustawianiu swiatel.Podjezdzacie na pierwsza lepsza stacje kontroli pojazdow,i za max 10 zl ustawiom ci idealnie,oni tam maja teraz nowoczesne przyrzady do ustawiania wiec mysle ze jest to gra warta swieczki,ja bym sie nie podjal robienia tego w garazu.

Pozdrawiam serdecznie

: ndz lut 24, 2008 13:28
autor: kwitecki
DZIOBEK pisze:tylnych klapkach reflektorów musiałeś wyciąć otwór
tak, na wyjscie i wejscie przewodow. W zestawie jest odrazu do tego odpowiednia gumowa uszczelka na przewodach by dobrze to siedzialo. Niestety w wiekszosci przypadkow jest to konieczne gdyz w tych zestawach przetwornica jest na zewnatrz lampy a nie "na niej".

: pn lut 25, 2008 11:30
autor: Tical
Dzieki DZIOBEK za swoje uwagi, co prawda od poczatku tego tematu zdawalem sobie sprawe, ze jednak w moim przypadku klosze z perforowana szybka troche wiesniacko beda wygladaly po zalozeniu HID-a :grin:
Tak wiec pierwszym moim zakupem jaki zrobie w kierunku podniesienia jakosci oswietlenia to beda wlasnie lampeczki ala Golf IV i dopiero Xenonik...
A tamten temacik sledze juz od jakiegos czasu ;)

: pn lut 25, 2008 14:10
autor: DZIOBEK
kustro napisał:
.....................Wracajac jesdnak do tych klapek,faktycznie ogolnie kształtem jest taka sama,natomiast w miescu soczewki jest głębsza około 3,5 do 4cm.Musze przyznać że jest to zrobione w pewien sposob z mysla o xenonach ,ta klapka dzięki temu wybrzuszeniu daję mozliwosc zamontowania na niej włąśnie przetwornicy,lecz ja zamontowalem je na przedniej belce pod zderzakiem. Podsumowywujac w obudowie lampy nietrzeba nic wiercic,bo wszystko tam jest naszykowane własnie pod HID.Pod h7 mozna podpiac sie zarowno przy samej zarowce,jak i poza obudową lampy.Ja niestety dałem troszkie dupy,ponieważ mam palniki ktore podlacza sie bezposrednio pod przetwornice,ale itak uporalem sie z tym wycinajac sobie mala dziurke wiertlem vw do robienia dziurek na czujniki cofania.Dlatego dla mnie jest to minus mojego H7 HID,bo przy wymianie niestety muszę zdjac przedni zderzak.Jednak ubezpieczylem sie na przyszlosc i mam zakupione palniki D2S ,przewody do D2S ktore pozwola mi wymieniac palnik(zarowke)bezposrenio po zdjeciu obudowy lampy czyli tej klapki.A i jeszcze jedno,wiadomo ze d2s nie pasuje w miejsce h7 wiec sprytnie kupilem adaptery,ktore sa swietnym rozwiazaniem,cena takich adapterow,sa to doslownie takie blaszki ktore wrzucasz w miejsce h7 ,to okolo 10zl,przewody D2S okolo 50. .........
@ kustro
Noo powiem Ci super sprawa z tymi wygięciami na przetwornice boo wsadzając ją w to miejsce masz 100% pewność, żee nie rozszczelnisz lampy, choć nie sądzę żeby tam weszła przetwornica HID-a. Sądzę, że jest to przygotowane pod oryginalne przetwornice lub „HID-oskie” tzw. MICRO bo są taki właśnie do montażu pod lampy.

Rozumiem, żee ty zamontowałeś HID-y w standardowy spób czyli wyprowadzając zwrotnicę na zewnątrz tylko nie wykorzystałeś HID-owskich gum tylko tam jakieś swoje uszczelnienie.

Ja mam mój zestaw zamontowany dokładnie tak samo z tym, że ja wywierciłem otwór przez klapkę i wsadziłem te HID-owskie gumy które są do tego przeznaczone dodatkowo uszczelniłem silikonem.

Ty zachęcasz mnie do zestawu oryginalnego i masz znowu wiele racji.
KOLOR ORYGINAŁU D2S jest nie do podrobienia !!!
Zwróć uwagę, żee HID-y masz dostępne albo 4300K albo 6000K a 5000K jest rzadkością właśnie ze względu na to że nie umieją podrobić oryginalnego koloru GAZU.
Jaa mam zestawy które w ogóle są RZADKOŚCIĄ bo za HID-a dałem 550 zł.
Są to zestawy 6000K – WZMOCNIONE tzn. standard ma 35 W a ja jak już pisałem mam 55W czyli 25W mocy więcej na 1-ej przetwornicy i powiem Cii nie spotkałem do tej pory XENONU który mocniej świeci niż mój.
Naprawdę można powiedzieć FABRYKA ŚWIATŁA (na spocie wzbudzały spore zainteresowanie).
Więc ja bym chyba najpierw próbował wykorzystać ten mój zestaw ponieważ wydaje mi się, żee w soczewce też będzie FAJNIE-MOCNO świecić.
Rzecz jasna że koloru D2S nie mają, mają 6000K tylko mocniejszy i jaśniejszy.
Idealnie było by, żebym wykorzystał te oryginalne klapki VALEO które mam już przewiercone i w tym kierunku będę szedł.
Być może jeśli nie będę zadowolony przejdę na ORYGINAŁ ale póki co kupię soczewki i popróbuję na tym co mam.
DZIĘKI za pomoc napisz mi gdzie w POLSCE sprzedają tego HELIX AUTOmotive.
Jak wszystko sfinalizuję na pewno zrobię FOTY.



kwitecki napisał:
tak, na wyjscie i wejscie przewodow. W zestawie jest odrazu do tego odpowiednia gumowa uszczelka na przewodach by dobrze to siedzialo. Niestety w wiekszosci przypadkow jest to konieczne gdyz w tych zestawach przetwornica jest na zewnatrz lampy a nie "na niej".
@ kwitecki
Mam podłączone tak samo w oryginalnej obudowie ale chciałem zapytać czy ta tylna klapka z Twojego „FK” ma taki kształt jak VALEO–oryginalne lampy.
Chodzi mi o to jak pisałem powyżej żebym wykorzystał te oryginalne klapki VALEO które mam już przewiercone w ewentualnie nabytej „FK” „IN PRO” lub „HELIX”.
Niewątpliwą zaletą HELIX jest te miejsce na przetwornice.
Jak jest u Ciebie ??

Ps. Być może zrobię fotki tych moich klapek VALEO z oryginalnych lamp to będziecie mieli porównanie.



Tical napisał:
Dzieki DZIOBEK za swoje uwagi, co prawda od poczatku tego tematu zdawalem sobie sprawe, ze jednak w moim przypadku klosze z perforowana szybka troche wiesniacko beda wygladaly po zalozeniu HID-a
Tak wiec pierwszym moim zakupem jaki zrobie w kierunku podniesienia jakosci oswietlenia to beda wlasnie lampeczki ala Golf IV i dopiero Xenonik...
A tamten temacik sledze juz od jakiegos czasu
@ Tical
Możesz też zrobić na odwrót, grunt żeby docelowo przejść na przeźroczyste klosze lub soczewki które także nie są drogie do III-czki.

: pn lut 25, 2008 14:19
autor: kwitecki
DZIOBEK pisze:chciałem zapytać czy ta tylna klapka z Twojego „FK” ma taki kształt jak VALEO–oryginalne lampy
aha, nie ogarnalem dobrze pytania :-) Tak jak pisal kustro, jet tam troche glebsza ale o ile dobrze pamietam to tez jakos troszeczke mocowanie sie roznilo (chyba dluzszy zatrzask w FK) i nie dalo sie jej dobrze domknac, bo tez nie chcialo mi sie juz wiercic znow tych klapek bo najpierw mialem xenon w oryginale ale niestety musialem.

: pn lut 25, 2008 18:21
autor: kustro
Poniżej zamieszczam mniej wiecej ilustracje jak ta moja klapka wyglada,w miejscu x mam wybrzuszenie o ktorym pisalem
Obrazek

Kolego DZIOBEK
Lampy kupiłem na giełdzie w Poznaniu,ale widzialem ze na allegro są takie same tyle że firmy DEPO,wygladaja na foto identycznie

http://motoallegro.pl/item315902280_lam ... depo_.html


a ponizej jeszcze link do patentu d2s lub d2r,w miejscu h7 jakby ktos byl zainteresowany,ja wymieiam odrazu jak przepalą mi się palniki h7.
http://motoallegro.pl/item312780679_ada ... od_ss.html

: wt lut 26, 2008 01:44
autor: DZIOBEK
Wielkie DZIĘKI Koledzy.
Noo to ja wklejam zdjęcia KLAPEK Oryginalnych lamp "VALEO", dla porównania.

Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

@ kustro
Napisz jeszcze gdzie można kupić te kabelki z gniazdem pod D2R, ewentualnie wklej linki jak jest coś takiego na allegro, ja też zamierzam sobie zapobiegawczo to kupić.

Rozumiem, że D2R będziesz wsadzał pod HID-owskie przetwornice ??

Napisz czy przy takich klapkach jak wkleiłem zdjęcia czyli płaskich, D2R mi wejdzie w zwykłą lampę czy będzie problem, no bo tam wystaje jeszcze kawałek uchwytu żarówki poza GNIAZDO H7 ??

I jeszcze jedno ,
czy D2r weszła by pod zwykły kolsz - BEZ SOCZEWKI,
Chodzi mi o długość D2R czy nie będzie ona zahaczać lub dotykać odbłyśnika (grzybka) który znajduje się przy zwykłej lampie bez soczewki ??

: wt lut 26, 2008 11:12
autor: Tical
DZIOBEK pisze:Tical napisał:
Dzieki DZIOBEK za swoje uwagi, co prawda od poczatku tego tematu zdawalem sobie sprawe, ze jednak w moim przypadku klosze z perforowana szybka troche wiesniacko beda wygladaly po zalozeniu HID-a
Tak wiec pierwszym moim zakupem jaki zrobie w kierunku podniesienia jakosci oswietlenia to beda wlasnie lampeczki ala Golf IV i dopiero Xenonik...
A tamten temacik sledze juz od jakiegos czasu
@ Tical
Możesz też zrobić na odwrót, grunt żeby docelowo przejść na przeźroczyste klosze lub soczewki które także nie są drogie do III-czki.
Nie nie, jak juz bede cos robil to bez wiochy, najpierw lampeczki, pozniej ksenonik :smoke:

: pt lut 29, 2008 14:09
autor: kustro
Witam,ponizej zamieszczam link z allegro do d2r i d2s,fajna sprawa bo jak w przyszlosci ci sie przepalom zarniki mozesz wymienic se wlasnie na d2r lub d2s i miec oryginalnom barwe xenonu vw i owiele latwiejsze przynajmiej w moim przypadku wymiane zarnika,bo niebede musial zdejmowac zderzaka by odlaczyc od przetwornicy tylko sam zarnik odczepiasz.Czy bedzie pasowac ten zarnik w ten grzybek,hmm szczerze mowiac niewiem,ale sadze ze jak teraz ci wchodzi to bez problemu,rowniez z d2r nie bedzie przeszkod,pamietaj tylko o tym adapterze,reszta wyglada juz tak samo jak w przypadku zestawu HID.A co do klapek to chyba niewiele tam wystaje,chyb nawet tyle co w H7 hid,jeżeli się myle to musial bys zrobic lekkom modernizacje,naciac troche i potem uszczelnic,ale to mysle ze jak zajdzie potrzeba to w spawalni tworzyw sztucznych zrobiom to za grosze,lecz raczej ten zabieg nie bedzie potrzebny bo jak są zarniki h7r,to roznia sie przeciez tylko gniazdem.
Pozdrawiam
http://motoallegro.pl/item319868138_prz ... _opis.html

: pt lut 29, 2008 15:04
autor: Snajper88
witam

Czy możecie zrobić zdjęcia jak hid świeci w nocy na soczewkach?? I wkleić w ten wątek.
Bardzo mnie ciekawi, dobrze by było ze dwa zdjęci ksenonu o barwie 4300k lub 5000k i dwa
6000k no i jeśli ktoś ma 8000k to też mile widziane będzie.