Strona 4 z 4

: śr sty 09, 2008 21:31
autor: Szosownik
pegasus_sis pisze:
michalj89 napisał/a:
nie zartuj ze zaden elektryk nie poprawi tego licznika
bo załamka jak bym chciał sprzedac tego golfiaka to nikt nie kupi jak spojrzy na licznik



zawsze można kupić drugie zegary z totalem
a jak inteligentny człowiek zobaczy , że samochód np ponad 13 lat ma na liczniku 150 tyś. to na pewno nie weźmie - pomyśli sobie - totalną padakę chcą mi wcisnąć , pewnie 500000 było i sobie ######## podkręcił i podpicował - a za pół roku się rozpadnie :green_fuck:

jak będzie dobrze utrzymany to nawet te 300 000 tyś nie odstraszy - uczciwością zyskasz więcej :bajer:
na szczęście jest więcej tych co w autach które mają przejechane 300 tysięcy widzą przebieg 170 tysięcy
i tak w niego uwierzą a ten co ma 300 tyś. ominą szerokim łukiem

: śr sty 09, 2008 21:36
autor: PitrekT
Szosownik pisze:
prostojtm pisze:A jak to sprawdzic bez odkrecania zegarow?
zegary trzeba wyjąć
Dla deski z widocznymi piktogramamai nie trzeba deski wyjmować ,ponieważ tam kontrolki rezerwy nie ma.Jeżeli jest to deska gdzie piktogramy są widoczne dopiero po zapaleniu to wtedy należy ją wyjać w celu sprawdzenia.

: śr sty 09, 2008 21:42
autor: PinkFloyd
PitrekT pisze:
PinkFloyd pisze:Ja miałem po 95r i miałem kontrolkę,
Jakiej firmy był licznik?
Licznik VDO po 95r z grubymi cyframi z tyłu musi byc znaczek VW i Seata i miejsce na żarówkę od rezerwy

: czw sty 10, 2008 01:07
autor: JayT
PinkFloyd pisze:
PitrekT pisze: Jakiej firmy był licznik?
Licznik VDO po 95r z grubymi cyframi z tyłu musi byc znaczek VW i Seata i miejsce na żarówkę od rezerwy
Potwierdzam - dokładnie taki sam posiadam u mnie w MK3 :bigok: