Strona 4 z 4

: ndz cze 19, 2005 11:05
autor: evolution
w kr nie wystepuje gasniecie przy wyrzucaniu na luz z prostego powodu. instalka ma kompensacje. jest wada, gdyz ta kompensacja ogranicza mozliwosc nie zdlawienia silnika i moc spada i na benzynce i na gazie. a co do wykorzystywania mocy to wszedzie mozna wykorzystac moc auta, tylko umiec trzeba gaz wcisnac do oporu :P

: ndz cze 19, 2005 11:15
autor: bugalon
No sorki panowie!!!!Znam wielu ludzi którzy maj gaz w swoim aucie i naprawde niewielu jest zadowolonych ze stanu swoich silników....Owszem oszczednosc w jeździe jest spora. A w zime to jest juz masakra..co drugi kopie w fure przeklinajac gaz....Jestem zwolennikiem zasady ze silnik benzynowy powinien chodzic na bezynie i juz!!!!

No sory stary. Przykro mi ze znasz samych kretynow ktorzy albo nie mysla przy zakladaniu instalacji gazowej kierujac sie tym aby taniej zalozyc a nie tym zeby dobrze jezdzily albo nie maja pojecia o uzytkowaniu smierdzidla. W mojej rodzinie wszystkie samochody byly na gazie (łady, skody, Vweje) i z zadnym nie bylo najmniejszych problemow. Obecny samochod tez bym zagazaowal jesli mialbym pieniadze na odpowiednia instalke do niego.

: ndz cze 19, 2005 11:27
autor: bugalon
Moonmaker wie co mowi...PO CO CI GAZ DO TAKIEGO SILNIKA?????Mogles kupic np. 1,6 i dopiero gazowac.A katowac taki motor o sportowym charakterze gazem????ZBRODNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Bez urazy ale tak mysle...

Jezdziles kiedys takim 16V ? Jesli nie jezdziles i go nie posiadasz to nie zabieraj glosu w ogole nie wiedzac jakie to ilosci paliwa pochlania. Poza tym nie widze zwiazku miedzy katowaniem motoru a jazda na gazie. Nie znajac standardowo stosowanego wtrysku w 16V nie jestes nawet w stanie zrozumiec jak wiele problemow wystepuje w jego eksploatacji benzynowej (chodzi mi glownie o utrzymanie w calkowitej sprawnosci ukladu paliwowego). Co wiecej gaz z mikserem typu BLOS nie dosc ze nie bedzie autu szkodzil to jeszcze pozwoli na ustalenie stalego AFRa w calym zakresie obrotow odcinajac sie zupelnie od regulacji wspolczynnika lambda (PL silnik). Ja rowniez jestem zwolennikiem benzyny bo wychodze z zalozenia ze auto bylo do tego paliwa projektowane i na nim ma dzialac, niestety przy obecnej polityce cenowej, nie mam zamiaru kupowac auta po to aby mi stalo pod blokiem bez wzgledu na to czy jest to 1.3 czy 2.0 16V.

: ndz cze 19, 2005 11:39
autor: Łyskacz
Tak,tak bugalon....

: ndz cze 19, 2005 13:43
autor: paulox
Mi chyba zle dziala instalacja, bo jak wrzucam na luz przy 100 km/h to nie gaśnie tak jak to przeważnie bywa chociaż dolot mam normalnie w kierunku jazdy. Kompensacji też nie mam.

Jak to naprawić żeby gasnął tak jak prawie wszystkim hehe żartowałem :pub:

A wracając do pytania z tematu to pewnie że się opłaca.

: ndz cze 19, 2005 15:07
autor: evolution
paulox nie musi gasnac bez kompensacji:P ciesz sie ze tak masz, ale jak chcesz to wystaw dolot bezposrednio porzed chlodnicezeby tlen wciskalo do filtra i zacznie gasnac:)

: ndz cze 19, 2005 15:13
autor: paulox
evolution pisze:paulox nie musi gasnac bez kompensacji:P ciesz sie ze tak masz, ale jak chcesz to wystaw dolot bezposrednio porzed chlodnicezeby tlen wciskalo do filtra i zacznie gasnac:)

Hehe żartowałem. Ciesze sie że nie gaśnie ale dzieki za porade :pub: :rotfl:

: ndz cze 19, 2005 16:32
autor: zodiak
A 1,8 16v z gazem to i tak potęga w stosunku do jakiegoś 1,6 8V a paliwko duuuużo tańsze.