haps, ma nalatane około 300 tys z czego ponad 100 tys na LPG
objawów praktycznie nie ma
jak zimny to rowniutko pracuje, a jak cieplejszy to tak troszke zaczyna nierowno chodzic
mocy mu nie brakuje, wprawdzie z ABSem dostaje łomot
ale przy takim przebiegu i LPG to mysle ze tragedii nie ma, spalanie okolo 10-11 litrów LPG, predkosc max okolo 190 ( licznikowe ) do setki okolo 10-11 sekund ( mierzone aparatem i liczenie sekund na filmie
) takze objawów jakos wielkich nie ma, nie podoba mi sie natomiast dzwiek tego silnika ,w porownaniu do kolegi ABSa a nawet RPka u kolegi w pasku , to moj to dziala jak jakas padaczka mimo ze ma nowe swiece, nowe kable itd. jutro sobie zrobie probe z olejem , tak ze zwyklej ciekawosci. Zastanawialem sie czy np jakby moja głowica okazala sie dobra, to czy pasowałaby ona do do bloku ABS ? a moze 2H ? kolega ma 2H z wydmuchana uszczelka ( tam jest wielopunkt wiec tylko głowice bym chcial przełozyc, troche rzezba , ale moze sie uda ? )