Strona 4 z 7

XADO W POLSCE

: wt cze 09, 2009 15:19
autor: XADO
Szanowni Państwo!!!
Dla waszej wiadomości!!!
W Warszawie już isnieje oddział XADO!!!
Produkcje XADO teraz można nabyć u nas!
kontakt: 022 744 15 04
Serdecznie zapraszam!

www.xado.com

Pozdr, Julia

: wt cze 09, 2009 22:40
autor: guti
XADO pisze:Auto: Renalt
taaaaaa

XADO, ceny ceny ceny

: wt cze 09, 2009 23:24
autor: zerohour
to jaki ceramizer mam zakupic ? dzisiaj oglądałem jeden ale jakaś chyba podróbka bo kosztował 16 zł ....

: wt cze 09, 2009 23:25
autor: haps
albo sie skusze na xado od uzytkownika oldstaszek, albo na olej liqui molly z dwusiarczkiem molibdenu (mos2).. bo poki co moje eksperymenty olejowe wychodza na duzy plus...

[ Dodano: 09 Cze 2009 23:43 ]
az ciezko sobie wyobrazic ze 9ml tego xado moze dac taki efekt... a oliwy wchodzi 3,5litra... chyba sie zdecyduje :helm:

: śr cze 10, 2009 08:26
autor: oldstaszek
Olej jest czym innym a preparaty ceramizujące czym innym.
Niektóre firmy sprzedają takie preparaty w 250 ml...
Cóż dodać...cztery piwa to mniej więcej to samo co 50 ml spirytusu - kwestia stężenia,,, :pub:

: pn cze 15, 2009 19:17
autor: guti
no dobra
dzisiaj dokonałem pomiarów cisniania na cylindrach , jak sie okazało :
1 : 8,9 bar
2 : 6,7 bar
3 : 7
4: 8 Bar


cisnienie oleju na podstawce na rozgrzanym silniku na jałowym : 1,8 Bar

przy 2 tys obrotów : 4 Bar , czyli dół jakos jeszcze sie wyrabia , niepokoi mnie taka roznica w cisnieniach , chyba jestem chetny do przetestowania ceramizera, o ile jest wogole sens :) czy lepiej zaczac sie juz szukaniem innego silnika :)

[ Dodano: Pon Cze 15, 2009 7:22 pm ]
jeszcze zrobie probe olejową , jak wzrosnie to znaczy ze pierscienie , jak niezbyt wzrosnie to beda uszczelniacze ?

: pn cze 15, 2009 20:09
autor: haps
guti, faktycznie niskie to cisnienie, bo prawidlowe to chyba 11atm? 11, albo 13...juz nie kojarze..;/

: pn cze 15, 2009 20:25
autor: guti
noo mial 13 w .....2004 roku :P

jakos w 2007 mial po 11 rowno , no a teraz ? smierc w oczach :) zastanawiam sie nad wstawieniem samego silnika ABS ? bo to w sumie młodsze jest jak RPek, albo trafic RPka z automata , ewentualnie po remoncie jak mial kiedys the gwiazdor, kurde jak nie urok to sraczka , czlowiek sie rozgladał za innym autem, a teraz tego bedzie ciezko sprzedac :)

: pn cze 15, 2009 20:30
autor: haps
guti pisze:jak nie urok to sraczka
dokladnie :helm:

to dosc dlugo nim jezdzisz, jak to ma mniej wiecej przelot i jakie masz objawy takiego niskiego cisnienia?

remontowac rpka, raczej nie oplacalne, "nowy" mozna kupic za 500-600zl, troche kot w worku, ale bardziej to oplacalne niz kapitalka...

najlepiej to szukaj ADZ, to najmlodsza odmiana 1.8 8v, po ABSie wszedl wlasnie ADZ

: pn cze 15, 2009 21:22
autor: Bartek-96
guti pisze:
jeszcze zrobie probe olejową , jak wzrosnie to znaczy ze pierscienie , jak niezbyt wzrosnie to beda uszczelniacze ?
zawory, uszczelka pod głowicą albo makabra czyli zje**** głowica
jakoś tak to było chyba.. :chytry:

: pn cze 15, 2009 22:16
autor: guti
haps, ma nalatane około 300 tys z czego ponad 100 tys na LPG :)

objawów praktycznie nie ma ;) jak zimny to rowniutko pracuje, a jak cieplejszy to tak troszke zaczyna nierowno chodzic :) mocy mu nie brakuje, wprawdzie z ABSem dostaje łomot :) ale przy takim przebiegu i LPG to mysle ze tragedii nie ma, spalanie okolo 10-11 litrów LPG, predkosc max okolo 190 ( licznikowe ) do setki okolo 10-11 sekund ( mierzone aparatem i liczenie sekund na filmie :) ) takze objawów jakos wielkich nie ma, nie podoba mi sie natomiast dzwiek tego silnika ,w porownaniu do kolegi ABSa a nawet RPka u kolegi w pasku , to moj to dziala jak jakas padaczka mimo ze ma nowe swiece, nowe kable itd. jutro sobie zrobie probe z olejem , tak ze zwyklej ciekawosci. Zastanawialem sie czy np jakby moja głowica okazala sie dobra, to czy pasowałaby ona do do bloku ABS ? a moze 2H ? kolega ma 2H z wydmuchana uszczelka ( tam jest wielopunkt wiec tylko głowice bym chcial przełozyc, troche rzezba , ale moze sie uda ? )

: pn cze 15, 2009 22:59
autor: haps
guti pisze:haps, ma nalatane około 300 tys z czego ponad 100 tys na LPG :)
no to moj po wakacjach bedzie mial bardzo podobnie...hmm... az boje sie wkladac manometr pod maske.. napisz co i jak z ta proba..

gdzies wyczytalem ze jesli spadek cisnienia sprezenia spada o 20% od nominalnego to szykuje sie remont i ze roznica miedzy cylindrami nie moze wynosic 10%.. tutaj sporo wiecej jest..
guti pisze:objawów praktycznie nie ma
jak nie widac roznicy, to po co przepłacac :helm:

: pn cze 15, 2009 23:52
autor: guti
haps pisze: no to moj po wakacjach bedzie mial bardzo podobnie...hmm... az boje sie wkladac manometr pod maske..
kumpla ABS ma 273 tys, 92 rok , nic na gazie nie jezdzil i ma rowno po 11 bar na kazdym , :) jak widac LPG niszczy silnk , ale przez to co zaoszczedzilem na LPG to moje :)

[ Dodano: Pon Cze 15, 2009 11:55 pm ]
haps pisze:jak nie widac roznicy, to po co przepłacac :helm:
na razie to ja soe rozgaldam za autem, jakis pasek b3, b4 w wypasie, ale jak tak dalej pojdzie i bede trafial same graty , niby niebite i cukierki to zostane przy Rpku i mk II bo wiem co mam :) zawsze jest ryzyko , albo pewne auto od znajomego , ktore sie zna, albo auto naprawde trafione :)

: wt cze 16, 2009 18:08
autor: Bartek-96
guti pisze:]jak nie widac roznicy, to po co przepłacac :helm:
na razie to ja soe rozgaldam za autem, jakis pasek b3, b4 w wypasie, ale jak tak dalej pojdzie i bede trafial same graty , niby niebite i cukierki to zostane przy Rpku i mk II bo wiem co mam :) zawsze jest ryzyko , albo pewne auto od znajomego , ktore sie zna, albo auto naprawde trafione :)[/quote]


jeśli cie interesuje to mam paska b4 z 1.8 ABS i krótką skrzynią biegów..
wypasów niema, klima, wsp kier o halogeny :grin:
nie mówie ze stan idealny bo nie jest..

i jeszcze ABS jak to w ABS :green_fuck: