Strona 4 z 4

: śr sie 15, 2007 22:47
autor: Marioo
spoko nie ma za co tak z nudow siedzialem i cos kombinawalem zeby pomoc!

: sob sie 18, 2007 15:37
autor: lw
założę chłodnicę od katetta 1.6d, pacuje jak trzeba. zobaczę co będzie się działo.

: sob sie 18, 2007 16:45
autor: Marioo
to montuj, i wypowiadaj sie jak to chodzi. Dobrze ze znalazles jakies rozwiazanie wkoncu .Pozdrawiam

: sob sie 18, 2007 16:53
autor: djtom
respect :bajer:

: sob sie 18, 2007 17:20
autor: kaczor4011
golfik z takim silnikiem bedzie ladnie wymiatal!! respect :bigok:

: sob sie 18, 2007 20:05
autor: andrew19_86
to się chłopaki w BMW zdziwią ... :bajer: :bigok: ... strach się bać co ten silnik będzie wyrabiał w budzie mkII ;)

: sob sie 18, 2007 20:26
autor: lw
ja już tym jeżdziłwm, wszystko było prowizoryczne, teraz składam go po lakierowaniu i robię to dokładnie, więc trochą to jeszcze potrwa.
za jakieś dwa tygodnie wyjadę.
doznania są jak na motorze ścigaczu.
krutkie przełożenia , zero zmulenia i trzeba się trzymać-rakieta.
ralężało mi na tym żeby silnik był seryjny i miał kopa... i ma!
moim zdaniem tuning silnika się nie sprawdza, coś za coś.
p.s. mam zamiar jeżdzić tym cywilnie na co dzień, co wy na to?
pozdrawiam wszystkich

: sob sie 18, 2007 20:43
autor: djtom
moim zdaniem tuning silnika się nie sprawdza, coś za coś.
zgoda, o wiele lepiej od razu kupic/zaswapowac z mocnym motorem niz bawic sie w wałki, srałki itp

: sob sie 18, 2007 22:15
autor: andrew19_86
no to mamy na forum pierwszego japońco-niemca :bajer: załóż temat o autku...
djtom pisze:zgoda, o wiele lepiej od razu kupic/zaswapowac z mocnym motorem niz bawic sie w wałki, srałki itp
no w sumie też się z tym zgodzę,ale patrząc pod kątem przeróbek to motor mazdy jest bez wątpienia bardziej podatny na mody N/A niż VR6...jeździłem jakis czas mazdą 323F z 1.8 16V i bardzo mile wspominam ten silnik jak i autko :bigok: :bajer: ..., a swoja drogą ciekawe jak z masą tego V6??

: pn sie 20, 2007 21:02
autor: lw
cały jest z alu, jak silnik w motorze.
nie jest dużo cięższy, teraz na oryginalnych sprężynach od 1.8 wisi z przodu jak GT, czyli jest dobrze, jeszcze tył obniże , dam gazowe amory i będzie git!
p.s. jak założyć temat o autku, jestem nowy na forum, czy nie jest to zbyt ekstrawaganckie, jestem raczej skromny.
pozdro

: pn sie 20, 2007 21:37
autor: Marioo
załoz temat w dziale nasze auta albo projekty i tam opisuj wszytskie prace. Pozdrawiam

: pn sie 20, 2007 21:44
autor: andrew19_86
chłopie,zrobiłeś coś świetnego z autem,pochwal sie kazdym dniem z tym projektem,kazdym kroczkiem do przodu...dla mnie ten swap to swap roku na tym forum :bajer: