Strona 30 z 126

: sob lut 10, 2007 09:41
autor: hiili
Wczoraj dołączylem do grona Weberowców , jednak pojawily sie problemy przy pracy na benzynie - wolne odroty ma ale nie chce sie wkrecac na obroty przy dodaniu gazy- tak jak by go zalewalo. Poziom paliwa prawidłowy. Narazie co do spalania to nie wiem ale widziałem jak mi wskazówka poziomu paliwa spadała - wole narazie nie wiedziec. Na pocieszenie to jest ze na gazie -mixer poldka- jest rakieta pieknie równo chodzi.

Pozdro Weberowcy.

: pn lut 12, 2007 09:32
autor: Marszall
hiili pisze:Wczoraj dołączylem do grona Weberowców , jednak pojawily sie problemy przy pracy na benzynie - wolne odroty ma ale nie chce sie wkrecac na obroty przy dodaniu gazy- tak jak by go zalewalo. Poziom paliwa prawidłowy. Narazie co do spalania to nie wiem ale widziałem jak mi wskazówka poziomu paliwa spadała - wole narazie nie wiedziec. Na pocieszenie to jest ze na gazie -mixer poldka- jest rakieta pieknie równo chodzi.

Pozdro Weberowcy.
a jak rozwiązałeś dolot do zasilania gazem?

Co do gaźnika to rozbierałeś go?czyściłeś,może pompka przyspieszająca nie daje.

: pn lut 12, 2007 11:53
autor: Przybek
hiili, jaki ustawiles poziom paliwa ? sprawdz czy nie sa czasami zamienione dysze glowne paliwka i zobacz czy ci przyspieszacz sie nie zapchal, zwroc jeszcze uwage na membrane ZHS'u
Pozdrawiam
Ps. podaj jeszcze jakie na dole gaznika masz oznaczenie , bo moze masz gaznik od zuka :bigok: bo sa bardzo podobne

: pn lut 12, 2007 17:14
autor: hiili
Przybek pisze:hiili, jaki ustawiles poziom paliwa ?

Tak naprawde to znajomy ustawial i twierdzi ze jest dobry.
Przybek pisze:sprawdz czy nie sa czasami zamienione dysze glowne paliwka
Na I dysza 117 paliwa / 220 powietrza i na II 155 paliwa /200 powietrza
Przybek pisze:Ps. podaj jeszcze jakie na dole gaznika masz oznaczenie
Z tym bedzie problem bo nie da sie odczytac jak jest zamontowany ale z tego co pamietam to 34 DCHD 26 niestety zdjacia nie zrobie bo nie mam czym :( . 2 przepustnica mechaniczna ,ale jest troche dziwny bo koło ssania ma miejsce i otwór (ale zaslepiony w srodku ) do zamontowania przepony do podcisnieniowego sterowania . Mam 2 gaznik od 125p podcisnieniowy i wyglada identycznie to on mial wyladowac pierwotnie w golfiku ale jest peknieta membrana podcisnienia 2 przepustnicy a dostanie czesci zamiennych u mnie w miescie jest niemozliwe. Sprzedacy straszne oczy robia jak sie o cos do gaznka zapytam a na szrocie tez bida.
Marszall pisze:a jak rozwiązałeś dolot do zasilania gazem?
Zasilanie jest podpatrzone od kolegi MATTI66 . Wyspawane z kawalka rurki na końcu filtr stozkowy.

Pierwsze wyniki spalania na gazie 13l /100 krótkie odcinki i cięzka noga bez regulacji na analizatorze . Jak dla mnie niezle bo na PIERBURGU 15-16 w miescie i cienki przyspieszenie.

Co do braku rozpedzania silnika na bezynie to dzis po rozebraniu zauwazyłem, że jak powoli dodaje gazu żebv paliwo nie lalo sie z tej rurki pomiedzy gardzielami to sie rozpedzi a jak zaczyna leciec to go zalewa i gasnie - w czym problem bo jakos slaby jestem w gaznikach.

: pn lut 12, 2007 17:36
autor: KamilW
gor7 pisze:KamilW mógłbyś napisać jakie dysze masz wstawione w swoim gaźniczku? Pozdrawiam
ja mam u siebie 135 i 160 (na nich mi teraz spalil 10 :P)

[ Dodano: Pon Lut 12, 2007 16:40 ]
hiili pisze:Co do braku rozpedzania silnika na bezynie to dzis po rozebraniu zauwazyłem, że jak powoli dodaje gazu żebv paliwo nie lalo sie z tej rurki pomiedzy gardzielami to sie rozpedzi a jak zaczyna leciec to go zalewa i gasnie - w czym problem bo jakos slaby jestem w gaznikach
A nie masz problemu z "turbo dziura" jak inni?? wiesz pierwszy raz mi sie zdarzylo zeby WEBER zalewal... no ale coz, mimo wszystko obstawiam poziom paliwa w komorze plywakowej...

A tak poza konkursem, ile osob juz na weberze jezdzi??

[ Dodano: Pon Lut 12, 2007 16:41 ]
Aha, Panowie, jesli robicie doloty lub wydechy to kontaktujcie sie jak wam potrzeba rurek alu lub kwasowki bo moge zalatwic w rozsadnych cenach.

: wt lut 13, 2007 18:09
autor: daro46
Elo wszystkim,mam takie pytanie bo przymierzeam się do włozenia weberka,no i wymysliłem zeby osazić go na samym kolektorze bez podstawki,mam gas i wtedy zaoszczędził by pare mm na wysokości,a pozatym myślę ze tylko minimalnie przerobiłbym filtr powietrza i została by seria,co o tym myślicie???
a jeszcze takie pytanie bo kazdy pisze ze autko po zaweberowanie lepiej się zbiera,a był moze ktoś z tym na hamownie jak to wygląda??Golf i nic innego

: śr lut 14, 2007 11:12
autor: Marszall
daro46 pisze:mam takie pytanie bo przymierzeam się do włozenia weberka,no i wymysliłem zeby osazić go na samym kolektorze bez podstawki,mam gas i wtedy zaoszczędził by pare mm na wysokości
A jaki masz silnik? Bo ja mam PN'a i powiem Ci że PN ma dużo szerszą podstawę pod gaźnik niż RF i można tam żeźbic do woli, myślę że dałobyrade nawet tylko powiercić odpowiednie otwory i pogwintować. ja u siebie tego narazie nie robiłem bo niewiadomo jak to bedzie na weberze chodziło a tak można zawsze wrócic do oryginały :bigok:

Pozdro 600 i udanego swapa

: śr lut 14, 2007 19:31
autor: daro46
ja bym się szarpną na 2 kolektor dolotowy i zmontował wsio a potem załozył całość i
zestroił co wy na to ?? a i odpowie ktos mi na pytanie o pomiarach?? mam pn,+ wydech kompletnie przebudowany:D i lekko z wygladu poprawiony,no i gleba

: śr lut 14, 2007 23:51
autor: t-tas
hiili -dobrze Ci chodzi gaz i stożek razem???-sam się zastanawiam nad taką opcją
daro46 -jak masz opcje dorwania drugiego kolektora to spróbuj-ja mam webera bezpośrednio na kolektorze i jak na razie chodzi dobrze zarówno na gazie jak i na benzynie, ale sam nie wiem od jakiego dokładnie jest to silnika-wiem tylko,ze był on wcześniej w santanie i był na nim gaźnik 2B5,całą rzeźbę wykonywałem na silniku i pierw wykonałem otwory, gwinty i wkręciłem szpilki, a później dostosowywałem do tego otwory w gaźniku na szpilki-nie wygląda to może najlepiej ale efekt ogólny jest dobry
co do wyników-obecne zimowe spalanie gazu na poziomie 11,5 litrów na setkę
co do wyników-gdy zabrakło mi gazu byłem zmuszony jechać na benzynie-mój silnik to 1.5 JB katalogowo 70 koników,przebieg licznikowy 300000km(faktyczny pewnie większy),skrzynia 4 biegi-wystartowaliśmy z kolegą(mk2 GTi,silnik 1.8 PF,katalogowo 112 kucy,przegrzebany 1,5 roku temu,skrzynia 5 biegów) i do 140 kilometrów na godzinę tylko mnie gonił, wyprzedził mnie dopiero przy 140 km/h

: czw lut 15, 2007 12:04
autor: hiili
t-tas pisze:hiili -dobrze Ci chodzi gaz i stożek razem???-sam się zastanawiam nad taką opcją
Na gazie nie mam problemu .Zapalam bez ssanie ,chodzi równo i pali ok 13/100 miasto. A wybralem stożek z powodu ceny i łatwosci montażu (kawałek rurki i wisi). Bałem sie ze nie zapali na gazie bo nawet gazownicy jakis zwęzki montuja ,a z tego co widze to nie ma potrzeby. Tylko dalej z bezyna walcze bo go zalewa,ale jakos to czeba rozwiazac. :bigok:

: czw lut 15, 2007 13:20
autor: koonrad
aaaaaaaa tak się zapytam:
comyslicie nad gaźnikiem Jikov czy jakoś tak... to gaźniki ze skody, wręcz identyczne jak Weber tyle że niższe!!
kombinował ktos cos z tym albo wie jak to się sprawuje??

: czw lut 15, 2007 16:18
autor: daro46
daj fotki t-tas jak mozesz

: czw lut 15, 2007 17:43
autor: t-tas
koonrad -co do tego jikova ze skody to może i się da ale należy pamiętać,że skody miały silniki o pojemnościach coś koło 1-1.3 litra,czyli inne gardziele i dysze, nie wiem czy by dopasował odpowiednie dysze polskiej produkcji, gaźniki te mają też inaczej działający mechanizm ssania, na pewno nie będzie dobrze działał jikov zdięty ze skody i założony od razu na silnik VW bez przeróbek dysz i gardzieli-wiem bo zrobiłem tak montując jikova do dużego fiata i silnik strasznie się pogubił
daro46 -jak zwolni mi się garaż to porobię fotki- na dworze nie da rady przez pogodę

: czw lut 15, 2007 21:50
autor: daro46
spoko czekam,ja tymczasem gazniczek i kolektor dorwę