O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

hiili
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt gru 22, 2006 10:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: hiili » sob lut 10, 2007 09:41

Wczoraj dołączylem do grona Weberowców , jednak pojawily sie problemy przy pracy na benzynie - wolne odroty ma ale nie chce sie wkrecac na obroty przy dodaniu gazy- tak jak by go zalewalo. Poziom paliwa prawidłowy. Narazie co do spalania to nie wiem ale widziałem jak mi wskazówka poziomu paliwa spadała - wole narazie nie wiedziec. Na pocieszenie to jest ze na gazie -mixer poldka- jest rakieta pieknie równo chodzi.

Pozdro Weberowcy.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » pn lut 12, 2007 09:32

hiili pisze:Wczoraj dołączylem do grona Weberowców , jednak pojawily sie problemy przy pracy na benzynie - wolne odroty ma ale nie chce sie wkrecac na obroty przy dodaniu gazy- tak jak by go zalewalo. Poziom paliwa prawidłowy. Narazie co do spalania to nie wiem ale widziałem jak mi wskazówka poziomu paliwa spadała - wole narazie nie wiedziec. Na pocieszenie to jest ze na gazie -mixer poldka- jest rakieta pieknie równo chodzi.

Pozdro Weberowcy.
a jak rozwiązałeś dolot do zasilania gazem?

Co do gaźnika to rozbierałeś go?czyściłeś,może pompka przyspieszająca nie daje.



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » pn lut 12, 2007 11:53

hiili, jaki ustawiles poziom paliwa ? sprawdz czy nie sa czasami zamienione dysze glowne paliwka i zobacz czy ci przyspieszacz sie nie zapchal, zwroc jeszcze uwage na membrane ZHS'u
Pozdrawiam
Ps. podaj jeszcze jakie na dole gaznika masz oznaczenie , bo moze masz gaznik od zuka :bigok: bo sa bardzo podobne


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

hiili
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt gru 22, 2006 10:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: hiili » pn lut 12, 2007 17:14

Przybek pisze:hiili, jaki ustawiles poziom paliwa ?

Tak naprawde to znajomy ustawial i twierdzi ze jest dobry.
Przybek pisze:sprawdz czy nie sa czasami zamienione dysze glowne paliwka
Na I dysza 117 paliwa / 220 powietrza i na II 155 paliwa /200 powietrza
Przybek pisze:Ps. podaj jeszcze jakie na dole gaznika masz oznaczenie
Z tym bedzie problem bo nie da sie odczytac jak jest zamontowany ale z tego co pamietam to 34 DCHD 26 niestety zdjacia nie zrobie bo nie mam czym :( . 2 przepustnica mechaniczna ,ale jest troche dziwny bo koło ssania ma miejsce i otwór (ale zaslepiony w srodku ) do zamontowania przepony do podcisnieniowego sterowania . Mam 2 gaznik od 125p podcisnieniowy i wyglada identycznie to on mial wyladowac pierwotnie w golfiku ale jest peknieta membrana podcisnienia 2 przepustnicy a dostanie czesci zamiennych u mnie w miescie jest niemozliwe. Sprzedacy straszne oczy robia jak sie o cos do gaznka zapytam a na szrocie tez bida.
Marszall pisze:a jak rozwiązałeś dolot do zasilania gazem?
Zasilanie jest podpatrzone od kolegi MATTI66 . Wyspawane z kawalka rurki na końcu filtr stozkowy.

Pierwsze wyniki spalania na gazie 13l /100 krótkie odcinki i cięzka noga bez regulacji na analizatorze . Jak dla mnie niezle bo na PIERBURGU 15-16 w miescie i cienki przyspieszenie.

Co do braku rozpedzania silnika na bezynie to dzis po rozebraniu zauwazyłem, że jak powoli dodaje gazu żebv paliwo nie lalo sie z tej rurki pomiedzy gardzielami to sie rozpedzi a jak zaczyna leciec to go zalewa i gasnie - w czym problem bo jakos slaby jestem w gaznikach.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn lut 12, 2007 17:36

gor7 pisze:KamilW mógłbyś napisać jakie dysze masz wstawione w swoim gaźniczku? Pozdrawiam
ja mam u siebie 135 i 160 (na nich mi teraz spalil 10 :P)

[ Dodano: Pon Lut 12, 2007 16:40 ]
hiili pisze:Co do braku rozpedzania silnika na bezynie to dzis po rozebraniu zauwazyłem, że jak powoli dodaje gazu żebv paliwo nie lalo sie z tej rurki pomiedzy gardzielami to sie rozpedzi a jak zaczyna leciec to go zalewa i gasnie - w czym problem bo jakos slaby jestem w gaznikach
A nie masz problemu z "turbo dziura" jak inni?? wiesz pierwszy raz mi sie zdarzylo zeby WEBER zalewal... no ale coz, mimo wszystko obstawiam poziom paliwa w komorze plywakowej...

A tak poza konkursem, ile osob juz na weberze jezdzi??

[ Dodano: Pon Lut 12, 2007 16:41 ]
Aha, Panowie, jesli robicie doloty lub wydechy to kontaktujcie sie jak wam potrzeba rurek alu lub kwasowki bo moge zalatwic w rozsadnych cenach.



daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » wt lut 13, 2007 18:09

Elo wszystkim,mam takie pytanie bo przymierzeam się do włozenia weberka,no i wymysliłem zeby osazić go na samym kolektorze bez podstawki,mam gas i wtedy zaoszczędził by pare mm na wysokości,a pozatym myślę ze tylko minimalnie przerobiłbym filtr powietrza i została by seria,co o tym myślicie???
a jeszcze takie pytanie bo kazdy pisze ze autko po zaweberowanie lepiej się zbiera,a był moze ktoś z tym na hamownie jak to wygląda??Golf i nic innego



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr lut 14, 2007 11:12

daro46 pisze:mam takie pytanie bo przymierzeam się do włozenia weberka,no i wymysliłem zeby osazić go na samym kolektorze bez podstawki,mam gas i wtedy zaoszczędził by pare mm na wysokości
A jaki masz silnik? Bo ja mam PN'a i powiem Ci że PN ma dużo szerszą podstawę pod gaźnik niż RF i można tam żeźbic do woli, myślę że dałobyrade nawet tylko powiercić odpowiednie otwory i pogwintować. ja u siebie tego narazie nie robiłem bo niewiadomo jak to bedzie na weberze chodziło a tak można zawsze wrócic do oryginały :bigok:

Pozdro 600 i udanego swapa


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » śr lut 14, 2007 19:31

ja bym się szarpną na 2 kolektor dolotowy i zmontował wsio a potem załozył całość i
zestroił co wy na to ?? a i odpowie ktos mi na pytanie o pomiarach?? mam pn,+ wydech kompletnie przebudowany:D i lekko z wygladu poprawiony,no i gleba



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » śr lut 14, 2007 23:51

hiili -dobrze Ci chodzi gaz i stożek razem???-sam się zastanawiam nad taką opcją
daro46 -jak masz opcje dorwania drugiego kolektora to spróbuj-ja mam webera bezpośrednio na kolektorze i jak na razie chodzi dobrze zarówno na gazie jak i na benzynie, ale sam nie wiem od jakiego dokładnie jest to silnika-wiem tylko,ze był on wcześniej w santanie i był na nim gaźnik 2B5,całą rzeźbę wykonywałem na silniku i pierw wykonałem otwory, gwinty i wkręciłem szpilki, a później dostosowywałem do tego otwory w gaźniku na szpilki-nie wygląda to może najlepiej ale efekt ogólny jest dobry
co do wyników-obecne zimowe spalanie gazu na poziomie 11,5 litrów na setkę
co do wyników-gdy zabrakło mi gazu byłem zmuszony jechać na benzynie-mój silnik to 1.5 JB katalogowo 70 koników,przebieg licznikowy 300000km(faktyczny pewnie większy),skrzynia 4 biegi-wystartowaliśmy z kolegą(mk2 GTi,silnik 1.8 PF,katalogowo 112 kucy,przegrzebany 1,5 roku temu,skrzynia 5 biegów) i do 140 kilometrów na godzinę tylko mnie gonił, wyprzedził mnie dopiero przy 140 km/h


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

hiili
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt gru 22, 2006 10:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: hiili » czw lut 15, 2007 12:04

t-tas pisze:hiili -dobrze Ci chodzi gaz i stożek razem???-sam się zastanawiam nad taką opcją
Na gazie nie mam problemu .Zapalam bez ssanie ,chodzi równo i pali ok 13/100 miasto. A wybralem stożek z powodu ceny i łatwosci montażu (kawałek rurki i wisi). Bałem sie ze nie zapali na gazie bo nawet gazownicy jakis zwęzki montuja ,a z tego co widze to nie ma potrzeby. Tylko dalej z bezyna walcze bo go zalewa,ale jakos to czeba rozwiazac. :bigok:



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » czw lut 15, 2007 13:20

aaaaaaaa tak się zapytam:
comyslicie nad gaźnikiem Jikov czy jakoś tak... to gaźniki ze skody, wręcz identyczne jak Weber tyle że niższe!!
kombinował ktos cos z tym albo wie jak to się sprawuje??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » czw lut 15, 2007 16:18

daj fotki t-tas jak mozesz



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » czw lut 15, 2007 17:43

koonrad -co do tego jikova ze skody to może i się da ale należy pamiętać,że skody miały silniki o pojemnościach coś koło 1-1.3 litra,czyli inne gardziele i dysze, nie wiem czy by dopasował odpowiednie dysze polskiej produkcji, gaźniki te mają też inaczej działający mechanizm ssania, na pewno nie będzie dobrze działał jikov zdięty ze skody i założony od razu na silnik VW bez przeróbek dysz i gardzieli-wiem bo zrobiłem tak montując jikova do dużego fiata i silnik strasznie się pogubił
daro46 -jak zwolni mi się garaż to porobię fotki- na dworze nie da rady przez pogodę


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » czw lut 15, 2007 21:50

spoko czekam,ja tymczasem gazniczek i kolektor dorwę



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 98 gości