Strona 29 z 126

: pn sty 08, 2007 20:06
autor: Marszall
gregoreq pisze:dane z ksiazki od poldzera , ale mysle ze sa takiesame jak w 125p

[url=http://img398.imageshack.us/img398/8339 ... xg4.th.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://img221.imageshack.us/img221/3950 ... mw7.th.jpg]Obrazek[/URL]
Ale wiesz co w tym pierwszym skanie jest chyba cioś nie tak bo ja mam właśnie 34DCMP 2/250 i mam średnice gardzieli 24 i 26.

DO WSZYSTKICH

Jeśli ktoś mógłby mi kupić albo załatwić skądś te dysze 155 albo 160 to byłbym dzwięczny.
Oczywiście za dodatkową opłatą offcourse

: sob sty 13, 2007 15:41
autor: KamilW
Panowie, turbodziura o ktorej piszecie jest normalna dla wszystkich gaznikow z mechanicznie sterowana przepustnica 2 przelotu. Gdy nagle mu deptacie na niskich obrotach to gwaltownie spada podcisnienie i nie ma sily ssac benzyny i macie gwaltowne zubozenie mieszanki i dziure... tej przypadlosci nie posiadaja gazniory z pneumatyczna 2 przepustnica czyli np taki jaki mam ja. Tam az do osiagniecia pewnego podcisnienia drugi przelot jest calkowicie zamkniety i otwiera sie sam w razie potrzeby, towarzyszy temu ryk jak w odrzutowcu i wyrwanie do przodu :) a co do redukcji turbo dziury w machanikach to jedyna rada : powoli dodawac gazu :)

: ndz sty 14, 2007 00:51
autor: t-tas
KamilW pisze:Panowie, turbodziura o ktorej piszecie jest normalna dla wszystkich gaznikow z mechanicznie sterowana przepustnica 2 przelotu. Gdy nagle mu deptacie na niskich obrotach to gwaltownie spada podcisnienie i nie ma sily ssac benzyny i macie gwaltowne zubozenie mieszanki i dziure... tej przypadlosci nie posiadaja gazniory z pneumatyczna 2 przepustnica czyli np taki jaki mam ja. Tam az do osiagniecia pewnego podcisnienia drugi przelot jest calkowicie zamkniety i otwiera sie sam w razie potrzeby, towarzyszy temu ryk jak w odrzutowcu i wyrwanie do przodu :) a co do redukcji turbo dziury w machanikach to jedyna rada : powoli dodawac gazu :)
czy w takim razie (mam korpus gaźnika od żuka) jak założę pierwszą gardziel z gaźnika z podciśnieniem(z dziurką) i dam sterowanie(memranka, dźwigienki itd) od fiatowskiego gaźniora turbodziura zniknie??????-jeśli tak zaraz ro zrobię

: ndz sty 14, 2007 01:16
autor: KamilW
Tak, z ta roznica ze obie gardziele musza miec dziurki. I wtedy bedzie ok. Przyznaje sie bez bicia... zawalilem w tej sprawie, myslalem ze mechaniczny gaznik bedzie lepszy a okazuje sie ze dodal nam kolejnego problemu w postaci "turbodziury", taki niestety urok mechaniki i fizyki, gdy zaczynalem ten temat nie mialem o tym pojecia. A no i jezdze z podcisnieniowym juz 2 miesiace i on nie ma tego problemu.

: ndz sty 14, 2007 12:08
autor: Przybek
Marszall pisze:
DO WSZYSTKICH

Jeśli ktoś mógłby mi kupić albo załatwić skądś te dysze 155 albo 160 to byłbym dzwięczny.
Oczywiście za dodatkową opłatą offcourse

kup wiertlo 1,6 i po problemie
sposob sprawdzony na 100%
Ps. ja posiadam takie dysze

: śr sty 24, 2007 15:48
autor: KamilW
Panowie, i jak wasze weberki sie sprawuja? wszystkim chodza fajnie?? Ktos planuje swap?? Mam mozliwosc kupienia materialu na kryze lub wykonania kryz wiec jesli jktos potrzebuje to porsze pisac :)

: śr sty 24, 2007 16:11
autor: koonrad
KamilW pisze:Panowie, i jak wasze weberki sie sprawuja?
Mój wykończył juz oponki 195x50x15, a dzis załozyłem nówki zimówki 155x60x13
i nie wróże im długiej kariery :satan:

: śr sty 24, 2007 18:11
autor: hary31
Kupiłem goferka na totalnie rozregulowanym i zniszczonym gaźniku pierburga 2E2 który chodził jak mu pasiło. Chciałem zrobić swapa na webera jednak nie miałem do tego warunków, chyba że na parkingu.Zdecydowałem się na kompleksową regneracje pierburga co mnie kosztowało prawie 500zł. Gaźnik chodzi bez zarzutów niema problemów z turbodziurą, ssaniem, obrotami itp. chodzi jak nówka, jednak następnym razem kiedy będę miał z nim problem zahacze o jakiś garaż i postaram sie zaoszczędzić te kilka stówek i zrobić tego swapa skorzystam wtedy z twoich porad KamilW. :bajer:
Pozdrawiam wszystkich Gaźnikowców.

: śr sty 24, 2007 18:26
autor: Q.bak
hary31, widze że masz taki sam silnik, ile po tej regeneracji łyka Ci benzynki/100km?

: pn sty 29, 2007 19:05
autor: hary31
Witaj Q.bak pytasz ile pali hmm wcale nie mało będę jeszcze u gościa na kontroli gwarancyjnej i musze coś z tym zrobić chyba że takma być, ale koło 8 litrów na trasie to wydaje mi się że zadurzo :hmm:

[ Dodano: 29 Sty 2007 18:07 ]
sorry "zaduŻo"

: czw lut 01, 2007 16:25
autor: KamilW
No z deka za duzo :) nie chce cie dolowac ale mi na trasie schodzi ponizej 5 :D

: pt lut 02, 2007 10:00
autor: gor7
KamilW mógłbyś napisać jakie dysze masz wstawione w swoim gaźniczku? Pozdrawiam

: sob lut 03, 2007 22:14
autor: sebastian88
witam!!jak widzicie jestem nowy!!i mam ten sam problem co wy!!oczywiscie gaznik!!
KOONRAD ja tez mam JETTE 1.6!!jakie jest u Ciebie spalanie na LPG?? pozdrawiam wszystkich!!

: śr lut 07, 2007 09:03
autor: Marszall
Witam. wczoraj zdjołem orginalny gaźnik aby przymocować WEBERA, niestety napotkałem pierwsze trudności. Otóż zrobiłem sobie kryzę na kolektor ale niestety do RF'a a ja mam PN. NIe weim jak u innych ale u mnie podstawa pod orginalny gaźnik jest dużo szersza niż w RF i ma szerszy rozstaw śróbek po bokach . Więc czekam na nową kryzę a ta co już zrobiłem mogę sprzedać :bigok:

Więc jakby ktos był zainteresowany swapem WEBERA do RF'a to ja mam już gotową kryzę więc połowa roboty byłaby za nim. Jakby co to proszę się kontaktować.

Pozdro wszyscy Weberowcy.