O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » pn sty 08, 2007 20:06

gregoreq pisze:dane z ksiazki od poldzera , ale mysle ze sa takiesame jak w 125p

[url=http://img398.imageshack.us/img398/8339 ... xg4.th.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://img221.imageshack.us/img221/3950 ... mw7.th.jpg]Obrazek[/URL]
Ale wiesz co w tym pierwszym skanie jest chyba cioś nie tak bo ja mam właśnie 34DCMP 2/250 i mam średnice gardzieli 24 i 26.

DO WSZYSTKICH

Jeśli ktoś mógłby mi kupić albo załatwić skądś te dysze 155 albo 160 to byłbym dzwięczny.
Oczywiście za dodatkową opłatą offcourse



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » sob sty 13, 2007 15:41

Panowie, turbodziura o ktorej piszecie jest normalna dla wszystkich gaznikow z mechanicznie sterowana przepustnica 2 przelotu. Gdy nagle mu deptacie na niskich obrotach to gwaltownie spada podcisnienie i nie ma sily ssac benzyny i macie gwaltowne zubozenie mieszanki i dziure... tej przypadlosci nie posiadaja gazniory z pneumatyczna 2 przepustnica czyli np taki jaki mam ja. Tam az do osiagniecia pewnego podcisnienia drugi przelot jest calkowicie zamkniety i otwiera sie sam w razie potrzeby, towarzyszy temu ryk jak w odrzutowcu i wyrwanie do przodu :) a co do redukcji turbo dziury w machanikach to jedyna rada : powoli dodawac gazu :)



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » ndz sty 14, 2007 00:51

KamilW pisze:Panowie, turbodziura o ktorej piszecie jest normalna dla wszystkich gaznikow z mechanicznie sterowana przepustnica 2 przelotu. Gdy nagle mu deptacie na niskich obrotach to gwaltownie spada podcisnienie i nie ma sily ssac benzyny i macie gwaltowne zubozenie mieszanki i dziure... tej przypadlosci nie posiadaja gazniory z pneumatyczna 2 przepustnica czyli np taki jaki mam ja. Tam az do osiagniecia pewnego podcisnienia drugi przelot jest calkowicie zamkniety i otwiera sie sam w razie potrzeby, towarzyszy temu ryk jak w odrzutowcu i wyrwanie do przodu :) a co do redukcji turbo dziury w machanikach to jedyna rada : powoli dodawac gazu :)
czy w takim razie (mam korpus gaźnika od żuka) jak założę pierwszą gardziel z gaźnika z podciśnieniem(z dziurką) i dam sterowanie(memranka, dźwigienki itd) od fiatowskiego gaźniora turbodziura zniknie??????-jeśli tak zaraz ro zrobię


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz sty 14, 2007 01:16

Tak, z ta roznica ze obie gardziele musza miec dziurki. I wtedy bedzie ok. Przyznaje sie bez bicia... zawalilem w tej sprawie, myslalem ze mechaniczny gaznik bedzie lepszy a okazuje sie ze dodal nam kolejnego problemu w postaci "turbodziury", taki niestety urok mechaniki i fizyki, gdy zaczynalem ten temat nie mialem o tym pojecia. A no i jezdze z podcisnieniowym juz 2 miesiace i on nie ma tego problemu.



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » ndz sty 14, 2007 12:08

Marszall pisze:
DO WSZYSTKICH

Jeśli ktoś mógłby mi kupić albo załatwić skądś te dysze 155 albo 160 to byłbym dzwięczny.
Oczywiście za dodatkową opłatą offcourse

kup wiertlo 1,6 i po problemie
sposob sprawdzony na 100%
Ps. ja posiadam takie dysze


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » śr sty 24, 2007 15:48

Panowie, i jak wasze weberki sie sprawuja? wszystkim chodza fajnie?? Ktos planuje swap?? Mam mozliwosc kupienia materialu na kryze lub wykonania kryz wiec jesli jktos potrzebuje to porsze pisac :)



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » śr sty 24, 2007 16:11

KamilW pisze:Panowie, i jak wasze weberki sie sprawuja?
Mój wykończył juz oponki 195x50x15, a dzis załozyłem nówki zimówki 155x60x13
i nie wróże im długiej kariery :satan:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
hary31
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: wt paź 10, 2006 21:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: VW PASSAT TDI
Silnik: AWX
Kontakt:

Post autor: hary31 » śr sty 24, 2007 18:11

Kupiłem goferka na totalnie rozregulowanym i zniszczonym gaźniku pierburga 2E2 który chodził jak mu pasiło. Chciałem zrobić swapa na webera jednak nie miałem do tego warunków, chyba że na parkingu.Zdecydowałem się na kompleksową regneracje pierburga co mnie kosztowało prawie 500zł. Gaźnik chodzi bez zarzutów niema problemów z turbodziurą, ssaniem, obrotami itp. chodzi jak nówka, jednak następnym razem kiedy będę miał z nim problem zahacze o jakiś garaż i postaram sie zaoszczędzić te kilka stówek i zrobić tego swapa skorzystam wtedy z twoich porad KamilW. :bajer:
Pozdrawiam wszystkich Gaźnikowców.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=105977]MOJA ZŁOTA STRZAŁA[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Q.bak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:53
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Q.bak » śr sty 24, 2007 18:26

hary31, widze że masz taki sam silnik, ile po tej regeneracji łyka Ci benzynki/100km?



Awatar użytkownika
hary31
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: wt paź 10, 2006 21:55
Lokalizacja: Poznań
Auto: VW PASSAT TDI
Silnik: AWX
Kontakt:

Post autor: hary31 » pn sty 29, 2007 19:05

Witaj Q.bak pytasz ile pali hmm wcale nie mało będę jeszcze u gościa na kontroli gwarancyjnej i musze coś z tym zrobić chyba że takma być, ale koło 8 litrów na trasie to wydaje mi się że zadurzo :hmm:

[ Dodano: 29 Sty 2007 18:07 ]
sorry "zaduŻo"


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=105977]MOJA ZŁOTA STRZAŁA[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » czw lut 01, 2007 16:25

No z deka za duzo :) nie chce cie dolowac ale mi na trasie schodzi ponizej 5 :D



gor7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pn lis 21, 2005 15:49
Lokalizacja: augustów
Kontakt:

Post autor: gor7 » pt lut 02, 2007 10:00

KamilW mógłbyś napisać jakie dysze masz wstawione w swoim gaźniczku? Pozdrawiam


vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw

sebastian88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob lut 03, 2007 20:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sebastian88 » sob lut 03, 2007 22:14

witam!!jak widzicie jestem nowy!!i mam ten sam problem co wy!!oczywiscie gaznik!!
KOONRAD ja tez mam JETTE 1.6!!jakie jest u Ciebie spalanie na LPG?? pozdrawiam wszystkich!!



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr lut 07, 2007 09:03

Witam. wczoraj zdjołem orginalny gaźnik aby przymocować WEBERA, niestety napotkałem pierwsze trudności. Otóż zrobiłem sobie kryzę na kolektor ale niestety do RF'a a ja mam PN. NIe weim jak u innych ale u mnie podstawa pod orginalny gaźnik jest dużo szersza niż w RF i ma szerszy rozstaw śróbek po bokach . Więc czekam na nową kryzę a ta co już zrobiłem mogę sprzedać :bigok:

Więc jakby ktos był zainteresowany swapem WEBERA do RF'a to ja mam już gotową kryzę więc połowa roboty byłaby za nim. Jakby co to proszę się kontaktować.

Pozdro wszyscy Weberowcy.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 118 gości