Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
Marszall
- Forum Master
- Posty: 1937
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Łuków
-
Kontakt:
Post
autor: Marszall » pn sty 08, 2007 20:06
Ale wiesz co w tym pierwszym skanie jest chyba cioś nie tak bo ja mam właśnie 34DCMP 2/250 i mam średnice gardzieli 24 i 26.
DO WSZYSTKICH
Jeśli ktoś mógłby mi kupić albo załatwić skądś te dysze 155 albo 160 to byłbym dzwięczny.
Oczywiście za dodatkową opłatą offcourse
-
KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontakt:
Post
autor: KamilW » sob sty 13, 2007 15:41
Panowie, turbodziura o ktorej piszecie jest normalna dla wszystkich gaznikow z mechanicznie sterowana przepustnica 2 przelotu. Gdy nagle mu deptacie na niskich obrotach to gwaltownie spada podcisnienie i nie ma sily ssac benzyny i macie gwaltowne zubozenie mieszanki i dziure... tej przypadlosci nie posiadaja gazniory z pneumatyczna 2 przepustnica czyli np taki jaki mam ja. Tam az do osiagniecia pewnego podcisnienia drugi przelot jest calkowicie zamkniety i otwiera sie sam w razie potrzeby, towarzyszy temu ryk jak w odrzutowcu i wyrwanie do przodu
a co do redukcji turbo dziury w machanikach to jedyna rada : powoli dodawac gazu
-
t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: t-tas » ndz sty 14, 2007 00:51
KamilW pisze:Panowie, turbodziura o ktorej piszecie jest normalna dla wszystkich gaznikow z mechanicznie sterowana przepustnica 2 przelotu. Gdy nagle mu deptacie na niskich obrotach to gwaltownie spada podcisnienie i nie ma sily ssac benzyny i macie gwaltowne zubozenie mieszanki i dziure... tej przypadlosci nie posiadaja gazniory z pneumatyczna 2 przepustnica czyli np taki jaki mam ja. Tam az do osiagniecia pewnego podcisnienia drugi przelot jest calkowicie zamkniety i otwiera sie sam w razie potrzeby, towarzyszy temu ryk jak w odrzutowcu i wyrwanie do przodu
a co do redukcji turbo dziury w machanikach to jedyna rada : powoli dodawac gazu
czy w takim razie (mam korpus gaźnika od żuka) jak założę pierwszą gardziel z gaźnika z podciśnieniem(z dziurką) i dam sterowanie(memranka, dźwigienki itd) od fiatowskiego gaźniora turbodziura zniknie??????-jeśli tak zaraz ro zrobię
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
-
KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontakt:
Post
autor: KamilW » ndz sty 14, 2007 01:16
Tak, z ta roznica ze obie gardziele musza miec dziurki. I wtedy bedzie ok. Przyznaje sie bez bicia... zawalilem w tej sprawie, myslalem ze mechaniczny gaznik bedzie lepszy a okazuje sie ze dodal nam kolejnego problemu w postaci "turbodziury", taki niestety urok mechaniki i fizyki, gdy zaczynalem ten temat nie mialem o tym pojecia. A no i jezdze z podcisnieniowym juz 2 miesiace i on nie ma tego problemu.
-
Przybek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
- Lokalizacja: wloclawek
-
Kontakt:
Post
autor: Przybek » ndz sty 14, 2007 12:08
Marszall pisze:
DO WSZYSTKICH
Jeśli ktoś mógłby mi kupić albo załatwić skądś te dysze 155 albo 160 to byłbym dzwięczny.
Oczywiście za dodatkową opłatą offcourse
kup wiertlo 1,6 i po problemie
sposob sprawdzony na 100%
Ps. ja posiadam takie dysze
[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
-
KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontakt:
Post
autor: KamilW » śr sty 24, 2007 15:48
Panowie, i jak wasze weberki sie sprawuja? wszystkim chodza fajnie?? Ktos planuje swap?? Mam mozliwosc kupienia materialu na kryze lub wykonania kryz wiec jesli jktos potrzebuje to porsze pisac
-
koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
-
Kontakt:
Post
autor: koonrad » śr sty 24, 2007 16:11
KamilW pisze:Panowie, i jak wasze weberki sie sprawuja?
Mój wykończył juz oponki 195x50x15, a dzis załozyłem nówki zimówki 155x60x13
i nie wróże im długiej kariery
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
-
hary31
- Ma gadane
- Posty: 230
- Rejestracja: wt paź 10, 2006 21:55
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: VW PASSAT TDI
- Silnik: AWX
-
Kontakt:
Post
autor: hary31 » śr sty 24, 2007 18:11
Kupiłem goferka na totalnie rozregulowanym i zniszczonym gaźniku pierburga 2E2 który chodził jak mu pasiło. Chciałem zrobić swapa na webera jednak nie miałem do tego warunków, chyba że na parkingu.Zdecydowałem się na kompleksową regneracje pierburga co mnie kosztowało prawie 500zł. Gaźnik chodzi bez zarzutów niema problemów z turbodziurą, ssaniem, obrotami itp. chodzi jak nówka, jednak następnym razem kiedy będę miał z nim problem zahacze o jakiś garaż i postaram sie zaoszczędzić te kilka stówek i zrobić tego swapa skorzystam wtedy z twoich porad KamilW.
Pozdrawiam wszystkich Gaźnikowców.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=105977]MOJA ZŁOTA STRZAŁA[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
-
Q.bak
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:53
- Lokalizacja: Rybnik
-
Kontakt:
Post
autor: Q.bak » śr sty 24, 2007 18:26
hary31, widze że masz taki sam silnik, ile po tej regeneracji łyka Ci benzynki/100km?
-
hary31
- Ma gadane
- Posty: 230
- Rejestracja: wt paź 10, 2006 21:55
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: VW PASSAT TDI
- Silnik: AWX
-
Kontakt:
Post
autor: hary31 » pn sty 29, 2007 19:05
Witaj Q.bak pytasz ile pali hmm wcale nie mało będę jeszcze u gościa na kontroli gwarancyjnej i musze coś z tym zrobić chyba że takma być, ale koło 8 litrów na trasie to wydaje mi się że zadurzo
[ Dodano: 29 Sty 2007 18:07 ]
sorry "zaduŻo"
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=105977]MOJA ZŁOTA STRZAŁA[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
-
KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontakt:
Post
autor: KamilW » czw lut 01, 2007 16:25
No z deka za duzo
nie chce cie dolowac ale mi na trasie schodzi ponizej 5
-
gor7
- Ma gadane
- Posty: 167
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 15:49
- Lokalizacja: augustów
-
Kontakt:
Post
autor: gor7 » pt lut 02, 2007 10:00
KamilW mógłbyś napisać jakie dysze masz wstawione w swoim gaźniczku? Pozdrawiam
vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw
-
sebastian88
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 20:44
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: sebastian88 » sob lut 03, 2007 22:14
witam!!jak widzicie jestem nowy!!i mam ten sam problem co wy!!oczywiscie gaznik!!
KOONRAD ja tez mam JETTE 1.6!!jakie jest u Ciebie spalanie na LPG?? pozdrawiam wszystkich!!
-
Marszall
- Forum Master
- Posty: 1937
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Łuków
-
Kontakt:
Post
autor: Marszall » śr lut 07, 2007 09:03
Witam. wczoraj zdjołem orginalny gaźnik aby przymocować WEBERA, niestety napotkałem pierwsze trudności. Otóż zrobiłem sobie kryzę na kolektor ale niestety do RF'a a ja mam PN. NIe weim jak u innych ale u mnie podstawa pod orginalny gaźnik jest dużo szersza niż w RF i ma szerszy rozstaw śróbek po bokach . Więc czekam na nową kryzę a ta co już zrobiłem mogę sprzedać
Więc jakby ktos był zainteresowany swapem WEBERA do RF'a to ja mam już gotową kryzę więc połowa roboty byłaby za nim. Jakby co to proszę się kontaktować.
Pozdro wszyscy Weberowcy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 118 gości