Strona 27 z 126

: pt gru 08, 2006 23:02
autor: t-tas
Przybek -nie mogę tak zrobić bo na bazie silnika 1,5 sprawdzam działanie Webera, ale docelowo jest silnik ADY-2.0 z mk3 na gaźniku- i jakie wtedy wsadze gardziele???właśnie gardziele(i dysze) od Żuka mają pracować przy silniku 2.0-jak Bóg da.poza tym jutro podejmę próbę montażu webera bezpośrednio na kolektor ssący, aby zmieścić webera z lpg i jakimś dolotem-docelowo jest to pokrywa od monowtrysku,jakaś rura i stożek,ewentualnie jakiś filtr w puszce jak np w monowtrysku lub w wielopunkcie

: wt gru 12, 2006 21:44
autor: Henio3434
Witam ponownie. Uporałem się ze swapem i dolotem na LPG. Jest super. Zapraszam do ponownych odwiedzin i komentarzy http://www.serwis.olkusz.pl/swapopis.pdf

Pozdro. :pub:

: wt gru 12, 2006 22:08
autor: Przybek
dobra robota .. a z saniem nie masz czasami problemu ? bo tak patrze w ta pokrywe gaznika i wydaje mi sie ze tloczka i zabespieczenia brakuje
Pozdrawiam

: wt gru 12, 2006 22:26
autor: KamilW
A ja sie borykam z elektronicznym ssaniem :) na razei jezdze z potencjometrem w kabinie i sobie reguluje plynnie, ale mysle intensywnie nad automatem :)

: wt gru 12, 2006 22:52
autor: Przybek
elektroniczne ? masz gaznik 2E2 a tam ssaniem reguluje ciecz zarowno w termostacie woskowym jak i pokrywie urzadzenia ssania fakt ze do tej pokrywy jest doprowadzony przewod od czujnika temp, ale to za wiele nie zmienia....
dodam iz przy tym typie z termostatem woskaowy ustawienie ssania to nie taka prosta sprawa tym bardziej jesli juz ktos ruszal srobe krzywki rozgrzewania silnika
Pozdrwiam

: wt gru 12, 2006 23:37
autor: KamilW
Przybek pisze:elektroniczne ? masz gaznik 2E2 a tam ssaniem reguluje ciecz zarowno w termostacie woskowym jak i pokrywie urzadzenia ssania fakt ze do tej pokrywy jest doprowadzony przewod od czujnika temp, ale to za wiele nie zmienia....
dodam iz przy tym typie z termostatem woskaowy ustawienie ssania to nie taka prosta sprawa tym bardziej jesli juz ktos ruszal srobe krzywki rozgrzewania silnika
nie mam 2E2 tylko WEBERA :) i to w zasadzie odemnie sie zaczelo swapowanie i caly ten temat jest moj jak nie zauwazyles :D :pub:

: pt gru 15, 2006 01:32
autor: koonrad
mam taka informację, istotną dla wszystkich swap-owiczów, mianowicie, wykonałem dziś u siebie dolot, konkretny, szczelny-taki jak powinien być!!
użyłem obudowe od filtra powietrza og Golfa mk I silnik 1,1(prostokątny filtr) i dolot od kanta.
Wszystko współgra wyśmienicie, filtr od golfa zamocowqłem pod kątem obok chłodnicy(parownik mam zamocwany przed prawym puklem i tu nie miałem miejsca).
a dolot od kanta obciąłem tak aby zmieścił się w budę.
do tego rurkii i jest LALECZKA!!
w weekend zamieszcze foto

dodam że mam LPG i wszystko zmieściło się jako dość dobrze. uklad jest szczelny i wygląda ok.
dziś testu nie robiłem ( %chmiel%) ale wg. będzie cykac bardzo fajnie

: pt gru 15, 2006 10:33
autor: Czarnyonline
:grin: gratulacje!!!
moze jakies fotki daloby rade wrzucic??
pozdro

[ Dodano: Pią Gru 15, 2006 09:35 ]
p.s. sorry nie doczytalem >> w weekend

: wt gru 19, 2006 00:24
autor: koonrad
sorki że dopiero teraz ale komp zdechł i musiało to troszke poczekać,
jak widać opcji jest dużo. Miodpowiadała ta bo WSZYSTKIE elementy miałem za darmo wie działałem z tego co miałem
Pozdrawiam

http://img345.imageshack.us/my.php?imag ... 032ur1.jpg
http://img345.imageshack.us/my.php?imag ... 033hq6.jpg
http://img345.imageshack.us/my.php?imag ... 034oa1.jpg
http://img345.imageshack.us/my.php?imag ... 035lp7.jpg
http://img350.imageshack.us/my.php?imag ... 036rb3.jpg

: wt gru 19, 2006 01:13
autor: Przybek
@koonrad ile ci pali gazu a ile paliwka ? i jak to sie spisuje ?
Pozdrawiam

: śr gru 20, 2006 15:10
autor: Marszall
Witam ponownie. Mam pytanie do użytkowników LPG, czy juz ktos próbował podłańczać GAZ tak jak pisał KamilW czyli przez dodatkowy otwór w gardzielach??
Bo wsumie tak sobie myśle że to może byłoby najlepsze rozwiazanie ale jakoś nikt tego nie testował:(

I tu mam tez pytanie do KamilaW - czy ten dodatkowy "slot" przedstawiony na zdjęciach to są te dwie śróbki po obu stronach gaźnika??W niektórych te otworki są zaślepione.
Pisałeś też że do tej przeróbki potrzebny jest gaźnik z pneumatycznie sterowana druga przepustnicą.Ja mam z mechaniczna i też tam są te śróbki.....chyba że różni sie coś w konstrukcji gardzieli???

Czekam na odpowiedź. POZDRO

: śr gru 20, 2006 18:50
autor: KamilW
Marszall pisze:czy ten dodatkowy "slot" przedstawiony na zdjęciach to są te dwie śróbki po obu stronach gaźnika
nie, slot o ktorym pisze to miejsce do ktorego przychodzila przepustnica 2 przelotu. Sam zaczynam miec watpliwosci czy bedzie to dzialalo poniewaz jest tam mala srednica otworkow a mozliwosc rozwiercenia tez jest ograniczona.

: śr gru 20, 2006 19:47
autor: Marszall
No okej,ale jakby wykręcić te śróbki,co są po bokach (chybaże służą do czego innego) troche rozwiercić otworki (otworki wychodzą tuż nad przepustnicą) to może by jakoś działało,nie? Bo Ty piszesz o otworach w gardzieli (te dwa co na zdjęciu w suplemęcie)A ja dopatrzyłem się jeszcze takich malutkich nad przepustnicami właśnie.

: śr gru 20, 2006 20:50
autor: KamilW
nie mozesz pod zadnym pozorem ich rozwiercac poniewaz one sa od biegu jalowego. Wiec o tych otwoorkach pod srubkami od razu zapomnij... :D